Gå til innhold

Mine STALKINGVANER... Dine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som er crazye.. jeg var crazy da jeg var venner med min eks på facebook. Glemmer aldri en situasjon.... : En dame kommenterte noe under da han skrev at han skulle på en båtreise... Og da trodde jeg at hun mente at hun var på samme båt som han. Men hun var på en annen båt... og jeg skrev til han: IDIOT ! haha.... Stalkende og sjalu som jeg var.. uffdå.... Vi er alle litt crazy .... Av og til skammer jeg meg over meg selv ;) .

Tenker alltid at det finnes noen som er verre :plystre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker alltid at det finnes noen som er verre :plystre:

Ja ikke sant... det kan finnes verre folk ....

Men tror vi mennesker kan være veldig nyskjerrige av oss... Men faktisk så har jeg oppdaget at mange er veldig nyskjerrige på hva jeg gjør på .... hvorfor meg? jeg får ta det som et kompliment på at jeg mulig lever et interessant liv :D hahaha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får folk ut av stalking? Kan noen svare meg på det?

Ja det har skjedd at jeg har endt opp på en eller annen jente som kanskje prøver seg på daten min sin profil å spant litt, men jeg overhører samtaler mellom mennesker som har full kontroll over livene til bekjente, hva får de ut av å vite sånne ting om noen bare for å sitte å skravle om det til andre?

Anonymous poster hash: 5fb0b...655

Ofte kan det være fengende å utforske et spesielt sosialt miljø siden alt tross alt ligger på nettet og deretter snakke om folkene i det og deres bekjente med vennene sine. Kanskje du og dine venner beundrer dette miljøet en anelse, og har møtt folk i ytterkanten og ønsker å vite mer om deres liv. Det kan gi et lite "kick" og dessuten oversikt, og det er vel hva folk får ut av det, for å svare på spørsmålet ditt.

Anonymkode: 4c987...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker ut jenter jeg vet at eksen har vært med (jeg og eksen er fortsatt venner). Har de privat profil på facebook og instagram prøver jeg å finne bestevenninnene deres for å se om de har lagt ut bilder av denne dama og for å finne negative ting ved utseende hennes. :PJa, jeg har visst et problem.

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Dersom man googler instagram-nicket til noen, så kan det komme opp bilder fra instagramen deres. Jeg tror det er fordi de har brukt bilderedigeringsapper eller lignende. De bildene som kommer opp ligger på en annen nettside enn instagram

Anonymkode: eb5c5...df5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stalker eksene til mine ekser😀 spesielt ei som er sykt pen. Og har åpen profil hehe. Jeg er en stalker ja, det innrømmer jeg gjerne 😊

hahahaha. Ja tror det er flere som er stalkere uten at man vil innrømme det :D. Godt å høre at jeg ikke er helt unormal ;). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekker ut jenter jeg vet at eksen har vært med (jeg og eksen er fortsatt venner). Har de privat profil på facebook og instagram prøver jeg å finne bestevenninnene deres for å se om de har lagt ut bilder av denne dama og for å finne negative ting ved utseende hennes. :PJa, jeg har visst et problem.

Skal jeg fortelle dere en hemmelighet? Dersom man googler instagram-nicket til noen, så kan det komme opp bilder fra instagramen deres. Jeg tror det er fordi de har brukt bilderedigeringsapper eller lignende. De bildene som kommer opp ligger på en annen nettside enn instagram

Anonymkode: eb5c5...df5

hahahaha.. jeg har også funnet ut at instragram er et fint pogram å stalke noen fra ;).. Hvorfor stalker vi andre? Nyskjerrighet, kåthet eller bare av kjedsomhet? Haha. Jeg må ærlig si at dersom jeg stalker noen så er jeg nyskjerrig på deres liv. Og jo mer spennende de er å stalke... jo gøyere er det. Det eneste som er dumt er at jeg finner ikke mye om min eks på google... leter og leter hehe. Hadde han hatt en hjemmeside eller blogg så hadde det vært enklere. Før hadde han åpen facebook men ikke nå lenger.... 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...