Gå til innhold

Mine STALKINGVANER... Dine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sludder. Det er selvsagt mange som gjør det samme som TS.

Anonymous poster hash: 5de56...bb3

Jeg stalker folk ... på facebook. så trådstarter er ikke alene om det :) 

Anonymous poster hash: f3140...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en stor stalker. Men lurer på om dette kanskje er vanligere enn man skulle tro? Det første jeg gjør når jeg har fått en ny venn på facebook er å se over bilder av dem, gjerne langt tilbake i tid. Så skroller jeg nedover tidslinja, ser på profilbildene osv.

Enkelte personer hender det jeg stalker flere/mange ganger (!!) - dette er gjerne folk jeg er litt nysgjerrig på. Det kan være at de er tiltrekkende, eller rett og slett bare venner jeg "beundrer" litt eller synes er spesiell osv..

Jeg er selvsagt veeeeldig nøye med å ikke komme borti liker-knappen... :)

Jeg har vel tenkt at jeg er en av få som driver med dette, men så slo det meg: Kanskje andre snoker på meg på akkurat samme måte?

Hvordan gjør dere det? :)

- STALKEREN

Anonymous poster hash: 152ec...92d

Det RARE er at folk jeg ikke er venner med på face, men stalker- ofte kommer opp som forslag til venner i en tid etter jeg har vært innom profilen deres.... 😁

Så tror ikke det er helt sporløst det der...

Anonymous poster hash: 4f4f1...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste driver ikke med stalking, så du kan slappe heeelt av. Helt ærlig synes jeg ikke du høres helt oppegående ut. Oppegående mennesker gjør ikke sånt. Å så på det øverst i profilen er en ting - men å gå laaangt tilbake i tid for å se på bilder!!??? Syykt! Evt. psyykt! 

 

Lykke til, og god bedring! 

 

Hvis en er så redd eller syns det er sykt at folk ser på gamle bilder av deg selv/gamle statuser, kan det være en idé å slette/skjule innleggene. Er det tilgjengelig for vennene dine, er det jo ingen grunn til at de ikke skal se. Det har forresten jeg gjort. 

 

Det er sikkert mange som ikke gidder å se på gamle bilder og statuser (jeg gjør ikke det), men det er jo noen som gjør det, så hvis du er så redd for det, anbefaler jeg deg igjen til å slette innleggene, alt annet er jo bare tåpelig.

Anonymous poster hash: 4f0a5...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalking og stalking... Følger en blogger litt, som jeg synes er så forferdelig underholdende patetisk. Både på blogg og instagram. Skryter kjempemye av coachen sin og bruker han som hashtagg for å reklamere for kroppen, men ikke plastikk-kirurgen som har sørga for puppene, men jeg tror det er nettopp frontstellet som gir henne mest oppmerksomhet.  :fnise:

Alt går liksom i #strongbody og #coachgunnar, til og med helt vanlige selfies. Blir litt vel oppmerksomhetssykt. Hun slutta heldigvis med "skreve så mye at musa buler frem"-bilder bakfra da. Hun stiller jo ikke i konkurranser en gang. Mistenker at hun får noen goder for å reklamere, men dette kommer nok ikke frem på verken blogg eller instagram. 



Anonymous poster hash: b5510...f13
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten: Jeg snoker ofte på en eks av meg. Vet ikke hvorfor, vi har ikke kontakt og jeg har ikke følelser for ham, men liker å se hvordan det står til med ham, hva han holder på med fortiden, men alt jeg ser, er jo offentlig informasjon. 

 

Ellers snoker jeg faktisk ikke, når noen har lagt meg til som venn, godtar jeg bare forespørselen og gidder ikke engang å se på profilen deres, en sjelden gang kan jeg finne på å se på profilbilde. Ser kun på det som dukker opp på newsfeeden. Samme hvis jeg har lagt de til, orker ikke å titte på profilen deres, ser kun det som kommer opp på hovedsiden. 



Anonymous poster hash: 4f0a5...cf5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden snoket jeg alltid innom en spesiell fyr. Kjekk og alt det der.

Og nå er vi sammen 😜 litt etter vi ble sammen fortalte jeg om snokinga og. Det morsomme er jo at vi møttes helt tilfeldig. Og jeg hadde aldri trodd han kom til å like meg.

Anonymous poster hash: 00718...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Stalking og stalking... Følger en blogger litt, som jeg synes er så forferdelig underholdende patetisk. Både på blogg og instagram. Skryter kjempemye av coachen sin og bruker han som hashtagg for å reklamere for kroppen, men ikke plastikk-kirurgen som har sørga for puppene, men jeg tror det er nettopp frontstellet som gir henne mest oppmerksomhet.  :fnise:

Alt går liksom i #strongbody og #coachgunnar, til og med helt vanlige selfies. Blir litt vel oppmerksomhetssykt. Hun slutta heldigvis med "skreve så mye at musa buler frem"-bilder bakfra da. Hun stiller jo ikke i konkurranser en gang. Mistenker at hun får noen goder for å reklamere, men dette kommer nok ikke frem på verken blogg eller instagram. 

Anonymous poster hash: b5510...f13

 

 

Haha, jeg følger nettopp samme blogger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg følger nettopp samme blogger!

 

Så gøy at jeg ikke er den eneste.  :fnise:

Men for all del, ikke legg igjen noen småkritiske kommentarer (hun har vel forsåvidt ikke kommentarfelt på bloggen lenger heller) for da kommer det flere hjerteskjærende innlegg om at hun er jo bare verdens mest empatiske menneske som ønsker alt godt i verden, verdens største formidler av mindfulness det der, den reneste sjelen man kan tenke seg, som aldri har bedt om all denne forferdelige oppmerksomheten - hun vil jo bare bli forgudet av siklende menn som kommenterer utseendet hennes. 

Anonymous poster hash: b5510...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at jeg ikke er den eneste. :fnise:

Men for all del, ikke legg igjen noen småkritiske kommentarer (hun har vel forsåvidt ikke kommentarfelt på bloggen lenger heller) for da kommer det flere hjerteskjærende innlegg om at hun er jo bare verdens mest empatiske menneske som ønsker alt godt i verden, verdens største formidler av mindfulness det der, den reneste sjelen man kan tenke seg, som aldri har bedt om all denne forferdelige oppmerksomheten - hun vil jo bare bli forgudet av siklende menn som kommenterer utseendet hennes.

Anonymous poster hash: b5510...f13

Hvilken blogg er dette!! Haha, ble veldig nyskjerrig 🙈😂 (stalkeren kommer frem her)

Jeg også stalker. Er mest ekser og kjærester til ekser, er bare interessant 🙈 selvom jeg i dag har ny kjæreste så ja..;) er bare nyskjerrig ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken blogg er dette!! Haha, ble veldig nyskjerrig (stalkeren kommer frem her)

Linn Tovås muligens?

Anonymous poster hash: 645f9...4c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken blogg er dette!! Haha, ble veldig nyskjerrig (stalkeren kommer frem her)

 

 

Solblirsterk

Anonymous poster hash: b5510...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalker en person. Sjekker bilder og profilen hver dag. Ser på hva personen hører på, når personen hører på den sangen og når personen sist var pålogget. Det hele gjør jeg for å avgjøre om personen har hatt en kjedelig dag eller ikke. Mye pålogget= kjeder seg  :fnise:

 

Jeg vil at personen  skal kjede seg  :twisted:

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke er på sosiale medier i det hele tatt så slipper jeg å bli stalket + jeg har aldri stalket noen før, det ligger ikke i min innteresse heller. :fnise:



Anonymous poster hash: db5a1...9a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Linn Tovås muligens?

Anonymous poster hash: 645f9...4c0

 

 

http://linnisfitness.com/?p=18837

 

Haha, uff, hvor finner dere disse jentene? Jeg trener jeg også, men jeg har ikke behov for å legge ut bilder av treningsøkten og bilder av kroppen hvor de intime delene er svært synlige. 

 

For å si det sånn, disse fitness-jentene er en egen rase. :P

Anonymous poster hash: 4f0a5...cf5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stalker eksene mine på facebook, spesielt om de får seg nye kjærester. Jeg vil jo ikke ha dem tilbake og jeg er jo glad på deres vegne. Men jeg blir jo veldig nysgjerrig og klarer jo ikke la være å sammenligne meg litt med de nye kjærestene. 

 

Ellers så hender det jeg stalker folk som er aktive på wallen til kjæresten min. Jeg er nok en smule sjalu av meg. Altså, jeg legger meg ikke bort i hvem han kan være med eller ikke, men jeg er jo nysgjerrig på hvem han har kontakt med som jeg ikke vet hvem er enda (vi har ikke vært sammen såå lenge), spesielt om det er snakk om veldig pene jenter. Men på det punktet er nå han verre enn meg og han gidder ikke prøve å skjule det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg snoker litt på "eksen" (en jeg holdt på med før) og dama hans på facebook..

Hun er omtrent 10 år eldre enn meg men hu er skikkelig pen..de har fått et barn sammen også, og kjenner jeg er litt misunnelig og skulle ønske jeg var hu..men men:)

Anonymous poster hash: fa94f...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker som om definisjonen på hva stalking faktisk er ikke er helt på plass hos alle...



Anonymous poster hash: 8e8ef...d47
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalker en person. Sjekker bilder og profilen hver dag. Ser på hva personen hører på, når personen hører på den sangen og når personen sist var pålogget. Det hele gjør jeg for å avgjøre om personen har hatt en kjedelig dag eller ikke. Mye pålogget= kjeder seg  :fnise:

 

Jeg vil at personen  skal kjede seg  :twisted:

HAHAHA! Nååå fikk jeg meg en god latter!

Kjenner meg litt igjen da. Det ble nylig over med en fyr som er en del eldre enn meg, vi hadde holdt på noen uker. Det var han som gjorde det slutt (mye pga. av praktiske ting + at han ville ha barn ganske fort - han var mye eldre enn meg.). Følger blant annet med på de nye vennene han får.Går inn på alle potensielle kjæresteemner og sammenligner dem. Godter meg hvis de er mindre attraktive enn meg :D Og så godter jeg meg hvis han er aktiv på face, for da vet jeg han ikke har så mye annet å gjøre.... =))

Haha, jeg og!  :fnise:

Jeg og!  :LL

 

ts

Anonymous poster hash: 152ec...92d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...