Blablab Skrevet 22. september 2015 #61 Del Skrevet 22. september 2015 Stalker en jeg datet og ble dumpet av før sommeren. Blir litt glad når han har åpnet my storyen min på snap. Kjempepatetisk, skal slutte snart, helt sant. Og når folk jeg ikke har snakket med på 10 år poster ekstremt personlige ting på fb, da må jeg inn for å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 22. september 2015 #62 Del Skrevet 22. september 2015 Nei, folk jeg nettopp har blitt venn med på facebook er det sjeldent jeg har noe forhold til, så profilen deres er helt uinteressant. Ellers så har jeg egentlig skjult alle fra nyhetsstrømmen min og får bare opp aviser og lignende, så jeg er så og si aldri inne på andres profiler med mindre jeg trenger et telefinnummer eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2015 #63 Del Skrevet 23. september 2015 En fyr jeg datet litt, men så dumpet han meg ved å fade meg ut. Er et par mnd siden, men jeg tenker på han hver dag enda... Følger alltid med på alle de nye vennene han får, og er det jenter blir jeg helt knust:s går inn på profilene og ser på bilder og tenker at jeg er stygg i forhold til dem osv, og at det ikke er rart han dumpa meg når han kan få så fine damer.. Er en trøst at han får nye jentevenner så og si hver dag da, da kan det virke som at det ikke er en spesiell enda.. Crazy, I know!Anonymous poster hash: 3af0e...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 23. september 2015 #64 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg stalker ingen akkurat nå (utenom en og annen kjendis ) men har gjort det til en vane å sjekke eksen sin instagramkonto hver gang jeg skal søke opp en person der inne. Mest fordi navnet hans da kommer opp og jeg klarer ikke motstå fristelsen med å gå inn å kikke.. Men er det ingen nye bilder der så går jeg kjapt ut igjen, kan IKKE risikere å trykke liker eller følg... :grøss: Ellers bruker jeg å stalke menn jeg har et godt øye til,kikker på bilder og det hender jeg har forvillet meg til et bilde som er veldig gammelt og da trykker jeg liker bare fordi jeg vil han skal vite at jeg kikker på han Hahah..... Sykt .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #65 Del Skrevet 29. september 2015 Sjekker ut noen, mest ut av nysgjerrighet og noen fordi jeg hater de som pesten. Og sitter å tenker "bitch" og himler med øynene for vært innlegg og bilde. Men gjør ikke noe imot de liksom, hatet holdes inni meg. Noen ganger sjekker jeg ut randome folk som ikke poster så ofte. Folk fra gamledager og slikt, utav nysgjerrighet, ikke fordi jeg er stalker.Det samme Anonymous poster hash: 6caa8...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheTeen Skrevet 29. september 2015 #66 Del Skrevet 29. september 2015 Det nærmeste jeg kommer stalking er de gangene jeg går inn på facebooksidene til folk jeg har avfulgt (alt dramaet/sytingen osv dukker ikke opp på min vegg). Så de gangene jeg føler meg nede kan jeg gå inn der å se på takraset av et liv å føle meg myyyye bedre. Faen jeg er slem! Stalka eksen litt når vi var sammen, han var utro så det hjalp meg faktisk i å ferske han! Når man sitter inne med mye informasjon og kan stille han til veggs så blir alle stalkingtimene verdt det, mohahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #67 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg "stalker" kjerringa som kjæresten min lå med den korte perioden det var slutt mellom oss. Får egentlig ingenting ut av det, så vet ikke hvorfor jeg gjør det. Kanskje for å trøste meg selv med at hun fortsatt er mindre pen, og at han valgte meg over henne. Flaut er det uansett 😝Anonymous poster hash: 13598...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solitary shell Skrevet 29. september 2015 #68 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg stalker folk som er litt spesielle, og skriver rare ting på facebook Sånn bortsett fra det er jeg ganske ''flink''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2015 #69 Del Skrevet 29. september 2015 "Stalker" bekjente og venner, men sjekker egentlig bare opp hva de har gjort i det siste osv, så vil ikke kalle akkurat stalking. Jeg er ikke så interessert i hva andre folk har gjort før osv, jeg får jo oppdateringer i news feeden. MEN, jeg opplever å stadig bli stalket av eksen til samboeren min, som gjorde at jeg måtte blokke henne på facebook og instagram, og samboer måtte slette hun. Hun holdt nemlig øye med hva vi gjorde på fritiden, når jeg fikk meg nye ting/klær og viss vi dro vekk sammen på weekend turer osv. Etter hun hadde samlet opp litt, sendte hun melding til samboer og kjeftet på oss for at vi lever ett liv når hun har samvær med deres felles barn. Anonymous poster hash: 7c8ea...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oishi Skrevet 10. desember 2015 #70 Del Skrevet 10. desember 2015 Jeg gjør akkurat det samme som deg TS, men som regel bare folk jeg er interessert i, eller beundrer. Kan til og med gå så langt som å lese kommentarer og sjekke ut vennene deres i samme slengen Jeg skjenner veldig mange som gjøre det samme da, heldigvis. Hadde tenkt å huke dette som anonym, men tja tenkte før eller seinere så må dette komme ut. Så... får vel bare kjør på. Men ja, you nailed it. Jeg "stalker" litt men ikke akkurat helt snoker heller. Også er det jo avhengig av hvor mye interesser eller beundrer jeg har med vedkommende. Altså, jeg går bare gjennom info'en dems, er nysgjerrig om hvem de er, og om hvor mye aktiv de er på FB eller med livet (ikke alle poster alt på FB heller da) og hvilken interesser de har.Men, jeg går ikke så langt til å gå tilbake til 10+ år siden for å sjekke kommentarer, bilder osv.. Du skal være en slags hardcore for å ha tålmodighet til å grave opp personens bilder og selve venne gjeng.Fordi det der gidder jeg ikke. Til tross for "stalking", jeg er ikke alltid der, besøke bare av og til når jeg kjeder meg - da må man kjede seg kraftig skal jeg si. Haha... Jeg vil helst foretrekker å holde meg på avstand fra å gi noe LIKE og kommentere hos den jeg beundrer/liker, med mindre vi er sammen, da er det en annen sak selvfølgelig.Kan dette også blir sett som "stalker" hvis man sjekker opp navnet dems og hvor gammel de er????? Det er bare nysgjerrigheten og ikke noe mer. Det skal ikke være mer enn å sjekke om, fordi det er kanskje litt creepy å gjøre sånn bak ryggen til en person. Tenk på det, at det finnes en eller annen person der ute som faktisk ikke kjenner deg, men Google opp eller finner en annet måte å få vite mer om deg. Skummelt.Uansett, jeg mister interesser så lett, så det er faktisk sjelden at jeg kommer til å henge rundt mer enn 5 minutter eller 10 minutter da, er det en jeg flørter med, ja... Det kan bli mer enn 10 min. ;D.Så, for å oppsummere dette, jeg "stalker"/snoker bare de som jeg flørter med, eller er interessert i/beundrer (ellers om vi er på vei til å bli sammen) og ellers for en ren nysgjerrigheten for å vite mer om vedkommende (+ for å se om de er singel også, vil ikke kaste bort tiden med å flørte når de har dame!). Kan også hende at jeg sjekke kommentarer og litt bilder av hva vedkommende har gjort.Jepp. Det var det hele. Burde kanskje bruke tida på noe produktivet liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2015 #71 Del Skrevet 10. desember 2015 Synes det er på tide at folk slutter å misbruke ordet stalking.Info som ligger godt synlig og offentlig, må man huske at alle kan se. Selv om ikke folk kommenterer og liker, så er det veldig mange som får med seg det som legges ut. Forstår ikke at folk synes det er creepy om noen liker et 20 uker gammelt bilde. De har sikkert så fine/interessante bilder at folk scroller litt da. Hvorfor slettes ikke bilder eldre enn 1 uke, om ingen bør se på dem..?Stalking er alvorlig, og dreier seg som regel om sjalu/eiesyke ekser osv. Anonymkode: cfd5f...c0e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #72 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg er helt ille på snoking. Ser jeg en fyr jeg blir betatt av, kan jeg fort finne ut utrolig mye uten engang å ha snakket med ham. Det er for eksempel en mann på treningssenteret mitt som jeg var skikkelig betatt av, og jeg fant navnet hans ved å se bilskiltet hans (klarte selvsagt finne ut hvilken bil som var hans). Derfra googlet jeg ham, og det var ikke lite jeg fant ut av om ham: Bosted, familie, karriere, hobbyer. Følte nesten at jeg kjente ham. Og for min del forsvinner spenningen og betattheten når en mann ikke lenger er mystisk, så for meg er vel snoking på en måte litt sunn (hahaha!) Skal sies at jeg selv er et SoMe-spøkelse: Man finner svært lite dersom man googler meg;-) Anonymkode: b2aff...c5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #73 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg må ta denne som anonym fordi jeg rett og slett er litt flau over å skrive dette.Jeg stalker ekser, men det tror jeg er normalt. Det jeg har gjort som er over-normalen derimot:Når man kunne se toppliste på snapchat var i den perioden jeg og min nåværende samboer holdt på. Plutselig var det et nytt navn på topplisten. Navnet var liksom noe typ "pusejenta82" altså en som kunne være hvem som helst. I denne perioden hadde vi en dårlig periode og det var spesielt en jente jeg reagerte på som han hadde møtt på byen. Jeg fant hun på et bilde han var tagget i og så at de hadde blitt venner på facebook...Så det jeg gjorde (flaut, men veldig utspekulert); jeg fant jo hele navnet hennes på facebook så jeg søkte henne opp på 1881, men fikk ikke noe treff på telefonnummer (kommer til hvorfor jeg måtte ha det) så jeg googlet og facebooket meg frem til hvem som var moren hennes og søkte opp henne. Da kom det opp noen nummere.Så jeg lagret nummerene i kontaktlisten min på telefonen og samkjørte adresseboken med snapchat. Når du gjør det kan du finne brukernavnet til folk på snap via telefonnummeret. Sånn fant jeg ut at hun faktisk var "pusejenta82"! Anonymkode: fb455...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. desember 2015 #74 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg må ta denne som anonym fordi jeg rett og slett er litt flau over å skrive dette.Jeg stalker ekser, men det tror jeg er normalt. Det jeg har gjort som er over-normalen derimot:Når man kunne se toppliste på snapchat var i den perioden jeg og min nåværende samboer holdt på. Plutselig var det et nytt navn på topplisten. Navnet var liksom noe typ "pusejenta82" altså en som kunne være hvem som helst. I denne perioden hadde vi en dårlig periode og det var spesielt en jente jeg reagerte på som han hadde møtt på byen. Jeg fant hun på et bilde han var tagget i og så at de hadde blitt venner på facebook...Så det jeg gjorde (flaut, men veldig utspekulert); jeg fant jo hele navnet hennes på facebook så jeg søkte henne opp på 1881, men fikk ikke noe treff på telefonnummer (kommer til hvorfor jeg måtte ha det) så jeg googlet og facebooket meg frem til hvem som var moren hennes og søkte opp henne. Da kom det opp noen nummere.Så jeg lagret nummerene i kontaktlisten min på telefonen og samkjørte adresseboken med snapchat. Når du gjør det kan du finne brukernavnet til folk på snap via telefonnummeret. Sånn fant jeg ut at hun faktisk var "pusejenta82"! Anonymkode: fb455...cc4Du den der snapgreiene har jeg også gjort, jeg vil vite hvem som puler hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2015 #75 Del Skrevet 11. desember 2015 Så jeg lagret nummerene i kontaktlisten min på telefonen og samkjørte adresseboken med snapchat. Når du gjør det kan du finne brukernavnet til folk på snap via telefonnummeret. Sånn fant jeg ut at hun faktisk var "pusejenta82"! Anonymkode: fb455...cc4Whoa. Høres litt avansert ut.. Var hun "ufarlig", siden du og mannen nå er samboere? Anonymkode: 75077...b3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #76 Del Skrevet 12. desember 2015 Denne tråden viser nok best hvor ekstremt overfladiske kvinnfolk er .... Anonymkode: a77c5...d1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2015 #77 Del Skrevet 12. desember 2015 Jeg snoker på tenåringen min, som legger ut bilder på et sosialt medie h*n ikke vet at jeg vet om. Kommer aldri til å innrømme det for h*n, da finner h*n bare måter å skjule det for meg. Dette er bilder som ligger åpent for alle, men h*n vet ikke at jeg vet om det. Anonymkode: e5b21...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 12. desember 2015 #78 Del Skrevet 12. desember 2015 Stalker til og med min egen fb-profil jeg.Jeg og... Jeg stalker meg selv og jeg . Synes det er spennende å gå bakover i historien av og til, og finne ting jeg selv har skrevet for lenge siden.... "oi skrev jeg det da... osv " haha. Sånn er det morsomt med tidslinjen på facebook og... Man kan gå bakover i historien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 13. desember 2015 #79 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg gjør vel heller en "background check" enn stalking, fordi det er helst nye flammer jeg skjekker ut. Da har jeg en liten rutine på det: - se raskt gjennom Facebooken hvis vi er venner (litt nedover veggen, bilder og hvem som ofte skriver/kommenterer). Er vi ikke venner på face (type Tinder fyr eller noe) så må jeg finne de der og håpe de har åpen profil. Å finne folk er ikke alltid like lett, må jobbe ut fra infoen jeg har, men finner de som regel. - Instagram og Twitter, søker på navn og lignende for å se om personen har bruker der. Har han Instagram så ser jeg gjennom bildene der og sånn. - Generelt bilder og info (spesielt om Facebooken er privat). Googler de rett og slett. Får ofte opp LinkedIn profil, passer på å ikke gå inn på den, da vedkommende kan se at jeg har sett. Men trykker jeg på bilder på Google så går det fint - har de ekser? Finner jeg bilder av kjærester eller ekser så ser jeg på hva som har blitt kommentert og skjekker ut henne og hennes profiler for å se om hun har gått videre. Alltid skeptisk når jeg vet de ikke lengre er sammen men skriver stiler til hverandre i kommentarer under diverse bilder. Hmm...Burde kanskje vært anonym her, men la gå. Jeg er litt crazy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meline37 Skrevet 13. desember 2015 #80 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Jeg gjør vel heller en "background check" enn stalking, fordi det er helst nye flammer jeg skjekker ut. Da har jeg en liten rutine på det: - se raskt gjennom Facebooken hvis vi er venner (litt nedover veggen, bilder og hvem som ofte skriver/kommenterer). Er vi ikke venner på face (type Tinder fyr eller noe) så må jeg finne de der og håpe de har åpen profil. Å finne folk er ikke alltid like lett, må jobbe ut fra infoen jeg har, men finner de som regel. - Instagram og Twitter, søker på navn og lignende for å se om personen har bruker der. Har han Instagram så ser jeg gjennom bildene der og sånn. - Generelt bilder og info (spesielt om Facebooken er privat). Googler de rett og slett. Får ofte opp LinkedIn profil, passer på å ikke gå inn på den, da vedkommende kan se at jeg har sett. Men trykker jeg på bilder på Google så går det fint - har de ekser? Finner jeg bilder av kjærester eller ekser så ser jeg på hva som har blitt kommentert og skjekker ut henne og hennes profiler for å se om hun har gått videre. Alltid skeptisk når jeg vet de ikke lengre er sammen men skriver stiler til hverandre i kommentarer under diverse bilder. Hmm...Burde kanskje vært anonym her, men la gå. Jeg er litt crazy. Flere som er crazye.. jeg var crazy da jeg var venner med min eks på facebook. Glemmer aldri en situasjon.... : En dame kommenterte noe under da han skrev at han skulle på en båtreise... Og da trodde jeg at hun mente at hun var på samme båt som han. Men hun var på en annen båt... og jeg skrev til han: IDIOT ! haha.... og han skrev tilbake: ??????? Stalkende og sjalu som jeg var.. uffdå.... Vi er alle litt crazy .... Av og til skammer jeg meg over meg selv . Endret 13. desember 2015 av Meline37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå