Gå til innhold

Mine STALKINGVANER... Dine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg stalker kjæresten min på Facebook. Har nektet å legge han til nettopp fordi jeg kjenner til mine egne tilbøyeligheter.

Pleier å se på profilbildene, hvem som har likt de, hvor mange av de som er damer og om han har lagt til flere kvinnelige venner. Før kunne man se hvis han nylig hadde fått nye venner, det kan man ikke mer, heldigvis.

Her en dag hadde han fått en til likes på profilbildet. En veldig pen dame som hadde samme interesse som han, krise.

Har mest lyst til å blokkere han så jeg ikke kan snike så mye som jeg gjør. Har selv helt lukket profil, men legger aldri ut noe.

Anonymous poster hash: 356f2...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvem som har likt de, hvor mange av de som er damer og om han har lagt til flere kvinnelige venner.

Her en dag hadde han fått en til likes på profilbildet. En veldig pen dame som hadde samme interesse som han, krise.

Må være fælt å ha det sånn.. :s

Av alle de vakre, smarte, snille, sexy og bra mannfolkene i denne verden har du valgt han, og ville ikke valgt han bort, ikke sant? Regn med at han tenker på deg på samme måte!

Anonymous poster hash: 645f9...4c0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk forferdelig slitsomt, og har mange ganger tenkt at jeg er gal og at jeg ikke kan være sammen med han. Har aldri vært sånn med noen andre, men skjuler det helt for han. Spiller kul... Skal tenke på det du skriver, for det var fint, takk. :-)

Anonymous poster hash: 356f2...de3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_flabbycat

Jeg stalker stort sett bare ekser og såkalte u-venner innimellom :P Det hender at jeg sveiper igjennom bildene til nye venner jeg får på facebook, men ellers så føler jeg ikke så stort behov for å stalke noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Jeg stalker ingen. Føler ikke behovet for det. Har nok med mitt liv, min kjæreste og mitt barn. Søker jobb, leser andres blogger, følger med på hva som er moteriktig og inn for tiden, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste driver ikke med stalking, så du kan slappe heeelt av. Helt ærlig synes jeg ikke du høres helt oppegående ut. Oppegående mennesker gjør ikke sånt. Å så på det øverst i profilen er en ting - men å gå laaangt tilbake i tid for å se på bilder!!??? Syykt! Evt. psyykt!

Lykke til, og god bedring!

Men hvorfor heter du nysgjerrigp hvis du ikke er nysgjerrig da:-):-)?

On topic: jeg stalker. Masse. Aldri tenkt det var noe galt. Hvorfor har folk profiler på sosiale media, om de ikke ønsker klikk/besøk på sidene sine..?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva får folk ut av stalking? Kan noen svare meg på det?

Ja det har skjedd at jeg har endt opp på en eller annen jente som kanskje prøver seg på daten min sin profil å spant litt, men jeg overhører samtaler mellom mennesker som har full kontroll over livene til bekjente, hva får de ut av å vite sånne ting om noen bare for å sitte å skravle om det til andre?

Anonymous poster hash: 5fb0b...655
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker ut noen, mest ut av nysgjerrighet og noen fordi jeg hater de som pesten. Og sitter å tenker "bitch" og himler med øynene for vært innlegg og bilde. Men gjør ikke noe imot de liksom, hatet holdes inni meg.

Noen ganger sjekker jeg ut randome folk som ikke poster så ofte. Folk fra gamledager og slikt, utav nysgjerrighet, ikke fordi jeg er stalker.

Samme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke akkurat noen faste jeg går inn på "hele tiden", men synest jo det er artig å se hva folk gjør og har gjort - enten det er kjente eller ukjente. Plutselig har jeg trykt meg inn på venner av venners venner og enda lenger bak.

Har nok også en spesialitet i det å finne igjen folk på internettet. Vet ikke om det er skummelt eller bra. Både og.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får folk ut av stalking? Kan noen svare meg på det?

Ja det har skjedd at jeg har endt opp på en eller annen jente som kanskje prøver seg på daten min sin profil å spant litt, men jeg overhører samtaler mellom mennesker som har full kontroll over livene til bekjente, hva får de ut av å vite sånne ting om noen bare for å sitte å skravle om det til andre?

Anonymous poster hash: 5fb0b...655

Før i tiden satt man med kikkert og fulgte med på naboene sine. Se og Hør er et blad kjerringer har kjøpt i alle de år. God kveld Norge står på hver lørdag,.. Folk er interessert i andres liv rett og slett

Anonymous poster hash: 07843...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Stalker" hvis jeg er interessert i en person (enten det er romantisk, eller jeg bare er fascinert av et menneske). Hører jeg at en eks eller en jeg er/har vært interessert i har fått seg kjæreste, så gjør jeg et grundig stykke Facebook-detektivarbeid for å finne ut hvem det er  :fnise:

Ellers så bruker jeg FB mest til messenger og å skumme gjennom wallen når jeg kjeder meg, er egentlig sjelden innom profilen til folk. Da skal jeg virkelig kjede meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blar også langt bakover på facebook profilen til folk som legger meg til som venn. Ikke alle, men de aller fleste. Godt å høre vi er flere  :fnise:

Anonymous poster hash: a9933...58a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker profilene til de som er gode venner av meg, de som nettopp har lagt meg til, og en sjelden gang hvis jeg blir forelsket i noen og har dem på fjasbok. Ellers er jeg en jævel på å bla gjennom min egen profil... det jeg gjør jeg ihvertfall flere ganger i uka. Som om jeg ikke vet hva jeg selv har lagt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker på folk jeg er nysgjerrig på. = ) enten det er nære venner eller bare bekjente jeg synes er pene, dyktige, eller det helt motsatte...  :fnise:

Anonymous poster hash: 10194...065
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med på scorepoengene til eksen på Snap :P Hater det. Var ingen tvil om at han begynte å flørte med noen like etterpå. Men nå har det roa seg ned med poeng hos han og han sjekker min My Story flere ganger om dagen :P (tviler på at han vet jeg kan sjekke dette) så han følger jo med på meg også. Vi sletta hverandre fra Facbook og Instagram. Men jeg sjekker hans profil der og ser om noen har tagget han. Han legger så sjeldent ut noe der. Aner ikke om han sjekker min Instakonto men har en følelse av at han gjør det innimellom.

Anonymous poster hash: ae060...7b9

Hvordan i alle dager vet du at han flørte kun ved å se på poengene? :P Kanskje han rett og slett begynte å snape mer med kompiser.

Anonymous poster hash: 5dbe5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stalker vel ikke men kan være jeg noen ganger sjekker eksen til kjæresten på insta. Samme gjelder med min eks.. Litt nysgjerrig innimellom 😁

Anonymous poster hash: dd410...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stalker vel egentlig ingen, men snoker veldig ofte. Snoker på helt randome folk som f.eks skal selge noe, har lagt ut en bra/dårlig kommentar osv. Har de oppført samboer/mann/kone e.l blir disse også snoket på... Overraskende mange som ikke har lukket profil/deler intime ting offentlig!

Hilsen snokeren :ninja:

Anonymous poster hash: 2a807...78e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man kan ikke se hvor mange ganger de åpner My Story. Men jeg legger ut jevnlig over hele dagen ;) Mest for å sjekke om han sjekker :P

Anonymous poster hash: ae060...7b9

Samme her ! Sjekker om han har sett ... Hehe

Men ellers lite stalking :)

Anonymous poster hash: e65d2...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stalker ekser.. Og når jeg er med en kompis stalker jeg noen ganger fra han sin facebook siden jeg og han ikke er venner lenger. Ikke fordi jeg savner han, men fordi bruddet endte som et helvete og jeg liker å se hvor mye livet hans suger. Og ja, han er typen til å legge ut om sånne ting på fb. Han legger også ut kleine bilder og bilder av den nye dama (som ikke er så pen, og alt for ung for han) mens jeg har samboer og har klart meg bra. En u-ting men fy søren så godt det føles.

Også stalker jeg disse som bare ikke kom noen vei. De som har blitt fratatt barn av barnevernet, har fått tattoveringer i ansiktet, legger åpent ut om dop og har skikkelig utfordrende profilbilder. 

Elsker det. Kommer aldri til å slutte. Googler også folk for å finne blogger og sånn. Men herlighet, de legger det jo ut, så da vil de vel at jeg skal se det....

Men litt flaut, så hoker av for anonym :)

Anonymous poster hash: d7ece...4f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...