Gå til innhold

Mine STALKINGVANER... Dine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en stor stalker. Men lurer på om dette kanskje er vanligere enn man skulle tro? Det første jeg gjør når jeg har fått en ny venn på facebook er å se over bilder av dem, gjerne langt tilbake i tid. Så skroller jeg nedover tidslinja, ser på profilbildene osv. 

Enkelte personer hender det jeg stalker flere/mange ganger (!!) - dette er gjerne folk jeg er litt nysgjerrig på. Det kan være at de er tiltrekkende, eller rett og slett bare venner jeg "beundrer" litt eller synes er spesiell osv..

Jeg er selvsagt veeeeldig nøye med å ikke komme borti liker-knappen... :)

Jeg har vel tenkt at jeg er en av få som driver med dette, men så slo det meg: Kanskje andre snoker på meg på akkurat samme måte? 

Hvordan gjør dere det? :)

- STALKEREN 

Anonymous poster hash: 152ec...92d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nysgjerrigp

De fleste driver ikke med stalking, så du kan slappe heeelt av. Helt ærlig synes jeg ikke du høres helt oppegående ut. Oppegående mennesker gjør ikke sånt. Å så på det øverst i profilen er en ting - men å gå laaangt tilbake i tid for å se på bilder!!??? Syykt! Evt. psyykt! 

Lykke til, og god bedring! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stalker ei bekjent fra ungdomskolen og typen hennes. De har 3 barn hver og motstandere av barnevernet. Klarer ikke å la være å gi innom profilene dems hver eneste kveld.....

Anonymous poster hash: aeb01...1c1

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør akkurat det samme som deg TS, men som regel bare folk jeg er interessert i, eller beundrer. Kan til og med gå så langt som å lese kommentarer og sjekke ut vennene deres i samme slengen  :fnise:  Jeg skjenner veldig mange som gjøre det samme da, heldigvis. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med på scorepoengene til eksen på Snap :P Hater det. Var ingen tvil om at han begynte å flørte med noen like etterpå. Men nå har det roa seg ned med poeng hos han og han sjekker min My Story flere ganger om dagen :P (tviler på at han vet jeg kan sjekke dette) så han følger jo med på meg også. Vi sletta hverandre fra Facbook og Instagram. Men jeg sjekker hans profil der og ser om noen har tagget han. Han legger så sjeldent ut noe der. Aner ikke om han sjekker min Instakonto men har en følelse av at han gjør det innimellom.

Anonymous poster hash: ae060...7b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stalker eksene til mine ekser😀 spesielt ei som er sykt pen. Og har åpen profil hehe. Jeg er en stalker ja, det innrømmer jeg gjerne 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør akkurat det samme som deg TS, men som regel bare folk jeg er interessert i, eller beundrer. Kan til og med gå så langt som å lese kommentarer og sjekke ut vennene deres i samme slengen  :fnise:  Jeg skjenner veldig mange som gjøre det samme da, heldigvis. 

Godt å høre!! Jeg og! Leser gjerne kommentarer på bildene deres osv... (Om det er en fyr jeg er interessert i/har noe på gang med, ser jeg gjerne over alle de nye kvinnelige vennene han får også..  :icon_lol:  :lillesky:  :rodme: ) Mennene jeg har hatt noe på gang med skulle bare visst!! Hehe :)

Når du sier "beundrer", kan dette da f.eks. være kvinner du ser opp til, eller mener du med menn? 

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med på scorepoengene til eksen på Snap :P Hater det. Var ingen tvil om at han begynte å flørte med noen like etterpå. Men nå har det roa seg ned med poeng hos han og han sjekker min My Story flere ganger om dagen :P (tviler på at han vet jeg kan sjekke dette) så han følger jo med på meg også. Vi sletta hverandre fra Facbook og Instagram. Men jeg sjekker hans profil der og ser om noen har tagget han. Han legger så sjeldent ut noe der. Aner ikke om han sjekker min Instakonto men har en følelse av at han gjør det innimellom.

Hah! Jeg også! Jeg skjekket scoorepoengene til en som ikke ville mer etter at vi hadde holdt på ca. 3 uker... Meeeen, kan man virkelig skjekke HVOR MANGE GANGER man skjekker en Mystory? Jeg skjekker bare hvem som har sett den. OOPS, nå er jeg ille ute!!  :fnise:

TS 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vet du hva... Jeg er sååå ille at jeg kan se over hvem (og da ser jeg etter pene kvinner) som liker profilbildet til de jeg liker osv... Auau ! Den slår du neppe ;)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre!! Jeg og! Leser gjerne kommentarer på bildene deres osv... (Om det er en fyr jeg er interessert i/har noe på gang med, ser jeg gjerne over alle de nye kvinnelige vennene han får også..  :icon_lol:  :lillesky:  :rodme: ) Mennene jeg har hatt noe på gang med skulle bare visst!! Hehe :)

Når du sier "beundrer", kan dette da f.eks. være kvinner du ser opp til, eller mener du med menn? 

TS

Og vet du hva... Jeg er sååå ille at jeg kan se over hvem (og da ser jeg etter pene kvinner) som liker profilbildet til de jeg liker osv... Auau ! Den slår du neppe ;)

ts

Haha, er nok akkurat like ille selv... Jeg sjekker alt som sjekkes kan  :fnise:  Og med beundrer tenker jeg da på folk jeg ser opp til ja :) Ofte pene mennesker, kjente folk osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stadig innom profilen til ei venninne av kjæresten. Mest for å se om kjæresten juger til meg.

(Han inviterte to guttevenner med på hytta, til meg skrev han at det var han og han.. Til kjæresten til venninna mi sier han "nei det er hun, han og han" jeg visste det egentlig fordi hu er smart nok til å ha åpen profil på face)

Anonymous poster hash: 528a8...5e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg for eksempel en gammel klassekamerat som venn på facebook tar jeg gjerne en titt på bildene som er lagt ut. Kan til og med finne på å trykke "liker" eller legge igjen en kommentar.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Jeg også! Jeg skjekket scoorepoengene til en som ikke ville mer etter at vi hadde holdt på ca. 3 uker... Meeeen, kan man virkelig skjekke HVOR MANGE GANGER man skjekker en Mystory? Jeg skjekker bare hvem som har sett den. OOPS, nå er jeg ille ute!!  :fnise:

TS 

Nei man kan ikke se hvor mange ganger de åpner My Story. Men jeg legger ut jevnlig over hele dagen ;) Mest for å sjekke om han sjekker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei man kan ikke se hvor mange ganger de åpner My Story. Men jeg legger ut jevnlig over hele dagen ;) Mest for å sjekke om han sjekker :P

Forstår! :) Nå ble jeg letta :)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Facebook. Men hadde jeg hatt det, ville jeg sikkert sett på bildene nye venner der har lagt ut tidligere. Hvorfor ansees det som stalking..?

Da kan folk like gjerne slette bildene litt etter de er lagt ut da, hvis det bare er crazy stalkere som er interessert i de etter noen uker..?

Anonymous poster hash: 645f9...4c0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom eksen til typen min innimellom. Bare for å sjekke at han ikke liker profilbildene hennes, og for å forsikre meg om at jeg fremdeles er penere enn henne :fnise: 
Ellers har jeg og typen noen faste "navere" vi stalker og ler av. Det er så fascinerende hvor mye noen kan hate BARNEFJERNET og FUCKINGS NAV som er de verste etatene på jord. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...