Gå til innhold

gutter er så dom i hodet

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Med ung og fri so mente jeg vel mere at hun ikke har unger o ta seg av og et langt ekteskap o respektere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarer ikke helt å ta deg seriøst. Du sier dere ikke har hatt sex, men i et annet innlegg forteller du jo om hvordan dere gjøre det etter dere har hatt sex... :-?

Skrevet

Det er vel kanskje elskeren hun snakker om da?:roll: Men hun skriver dette om utroskap:

burde kanskje snakke m kjæresten din først da...

sånn har iallefall vi det....

samtidig som hun i denne tråden skriver at han garantert ikke vet noe.:-?

Skrevet

syns det er litt rart. Hun har nok driti seg ut der ja... :ler:

Bare tull alt samma! Går jo ikke ann å ta jenta seriøst

!

Skrevet
:hoho::hoho::hoho: Nei, dette klarer ikke jeg og ta seriøst :hoho::hoho: Eneste rådet mitt er:BLI VOKSEN :sjarmor:
Skrevet
Ikke fra meg heller. Du fortjener ham ikke.

Håper du ikke klarer å presse ham til noe han ikke vil - for før eller siden vil han finne ut akkurat hvor dårlig du faktisk har behandlet ham, og det kommer til å såre ham utrolig mye. Hadde du hatt noe anstendighet i det hele tatt ville du ha gjort det slutt med ham i stedet for å ligge rundt i mangel på sex, som tydeligvis er viktig for deg.

Og kom ikke her og si at du er redd for å såre ham! Det er mye lettere å komme over et brudd enn utroskap!

Nå fortiden så er det faktisk ganske så vanlig å være utro da.... Det er bare mange som ikke klarer å holde følelsene sine i sjakk

Skrevet

Jepp, for det er gode grunnverdier i et forhold basert på gjensidig tillitt og ærlighet. Et forhold som har alle forutsetnigner for å bli langvarig.... *NOT*

Jeg håper av hele mitt hjerte at denne jenta en dag får smake sin egen medisin. At den dagen hun selv blir hodestups forelsket i en gutt, så finner hun ut at han har vært utro og puler med andre. Da får hun smak hva utroskap betyr, og få en vond men viktig lærdom.

Har faktisk opplevd det mer enn en gang!!!

Skrevet
Ble litt sånn :o da jeg leste innlegget ditt. stakkars gutt. jeg regner med at han er nervøs for sex, han trenger da ikke være homofil av den grunn. syns det er dårlig gjort av deg å være utro.

Hvorfor er du sammen med han i det hele tatt?

Hvorfor jeg er sammen med han? Fordi jeg elsker han. Det sjønner du sikkert ikke fordi jeg er utro, men sånn er det bare. At jeg elsker han er faktisk en frunn til at jeg er utro, fordi jeg ikke vil presse han...

Skrevet

Hvorfor jeg er sammen med han? Fordi jeg elsker han. Det sjønner du sikkert ikke fordi jeg er utro, men sånn er det bare.  At jeg elsker han er faktisk en frunn til at jeg er utro, fordi jeg ikke vil presse han...

Nå fortiden så er det faktisk ganske så vanlig å være utro da.... Det er bare mange som ikke klarer å holde følelsene sine i sjakk

Nå er du rett og slett bare latterlig.Du har mye å lære lille venn.

Skrevet
klarer ikke helt å ta deg seriøst. Du sier dere ikke har hatt sex' date= men i et annet innlegg forteller du jo om hvordan dere gjøre det etter dere har hatt sex... :-?

da snakka jeg om elskern min

Skrevet
Det er vel kanskje elskeren hun snakker om da?:roll: Men hun skriver dette om utroskap:

samtidig som hun i denne tråden skriver at han garantert ikke vet noe.:-?

hihi... vi hadde det sånn en stund da vi bodde litt langt fra hverandre. åpent forjhold eller hva det var

Skrevet
syns det er litt rart. Hun har nok driti seg ut der ja... :ler:

Bare tull alt samma! Går jo ikke ann å ta jenta seriøst

!

har jo forklart litt da... du kan ikke bare gå ut i fra hva du tror

Gjest Anonymous
Skrevet

Da dere hadde et åpent forhold som du sier, hadde han sex med andre, da? Eller var det bare du? Dersom han ikke hadde det, tyder det nok på at det var DU som hadde det åpent, ikke han. Og dersom han hadde sex med andre, vel så er det vel deg han ikke tenner på da?

Skrevet

i et innleg sier du:

mens du i et annet innlegg i en tråd der spm er :kan du elske partneren din selv om du er utro, svarer du :

klart det... av og til har man kanskje bhov for noe annet... sex handler jo ikke alltid bare om følelser, så vis du er flink til å skille mellom det så...

burde kanskje snakke m  kjæresten din først da...

sånn har iallefall vi det....

klarer du ikke helt å bli enig med deg selv?

Skrevet
Da dere hadde et åpent forhold som du sier, hadde han sex med andre, da? Eller var det bare du? Dersom han ikke hadde det, tyder det nok på at det var DU som hadde det åpent, ikke han. Og dersom han hadde sex med andre, vel så er det vel deg han ikke tenner på da?

jeg hadde faktisk ikke det. å sånn var det i 4 mnd...

han har heller ikke v sakt no om noen andre

Skrevet
i et innleg sier du:

mens du i et annet innlegg i en tråd der spm er :kan du elske partneren din selv om du er utro, svarer du :

klarer du ikke helt å bli enig med deg selv?

vi hadde det sånn før.. å det funka bedre enn det gjør nå. nå orater vi nesten ikke om sex engang

Skrevet
Sdfj.....tom for ord?

jeg tom for ord?? nei... tror ikke det.. men det er vanskelig å forklare... skriver kanskje som om alt skjer samtidig men da er det enklere å få folk til å sjønne. men det er lenge siden vi kunne site å prate åpent om sex. det går ikke lenger. bare nervøs for å bringe det opp jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...