Gå til innhold

Grand Theft Auto 6?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som vet når GTA 6 kommer ut? Spør for en kamerat!

Men hvordan vil GTA 6 være i forhold til GTA 5? Og vil den bare komme ut til PC-Xbox One og PS4? 

 

På forhånd takk for svar.



Anonymous poster hash: aad95...ed5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har vel ikke vært noe snakk om et nytt GTA spill.

GTA V kom jo i 2013 om jeg husker riktig og GTA IV 2008.

Så man kan bare tippe om når og om det kommer en GTA VI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De holder på med GTA6 nå, men foreløpig ingen release dato som jeg vet om

Har sett noen trailere og det ser ut det å bli et helt rått spill grafikkmessig

Og ja, jeg vil tro det kun slippes til One og ps4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har sett trailere for GTA6? Det vil jeg gjerne se en link på, for GTA6 er ikke offisielt snakket om engang fra T2 og Rockstar.

 

De sier ofte i intervjuer at de starter planleggingen av neste GTA allerede rett etter lansering av et GTA, men det betyr ikke at neste GTA er langt på vei. Man må også huske at Rockstar har hatt enorme problemer med GTAO, PC ble nettopp lansert og vi vet det er planlagt DLCer til historiedelen som enda ikke er lansert. I tillegg vet vi at Rockstar North har snakket om Red Dead Redemption 2 (som lages av samme studio som GTA).

 

Min høyst ukvalifiserte gjetning er at vi ikke vil se noe til GTA6 før om 3-4 år (altså mot slutten av dagens konsollgenerasjon).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk på hvor lang tid det tok mellom 4 til 5...  tok 5 år... så regn med det samme... som divisjon  krigspill... skulle kommet for lenge siden, men utsatt gang på gang. .nå er siste mld mars neste år... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar folkens! Spurte for en kamerat som er stor fan av GTA V. Jeg har ikke selv sett trailer på GTA 6. Men i følge kameraten min så er de gang med å lage den nå, men hvor han har det fra vet jeg ikke. Men han ville hvertfall at jeg skulle høre med noen som har mer erfaring enn han på området. Men igjen, tusen takk for svar folkens! :).

 

Tar nok mange år før i det hele tatt GTA 6 kommer ut.



Anonymous poster hash: aad95...ed5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rockstar Games delayed the PC release of Grand Theft Auto 5 to March 24, but prior to its long-awaited release, president Leslie Benzies is already talking about the obvious next title, Grand Theft Auto 6.

“We’ve got about 45 years worth of ideas we want to do,” Benzies tells Develop during an interview. “We don’t know what GTA 6 will be, but we’ve got some ideas. It comes from the idea first. Where is it going to be set is the first question. Then that defines the missions; you're doing different things in LA than in New York or Miami. The map and story get worked up together, and the story is a basic flow of how it works out so you can layer the missions in.”

 

GTA 6 gameplay video : 

 

 

Den der er så bra! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt snakk om noe GTA 6, men om/når det kommer, tar jeg det imot med åpne armer, et nytt GTA spill er alltid velkommen hos meg!  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...