AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Skrevet 20. september 2015 Vi ønsker oss robotstøvsuger, men aner ikke hvilken. Vi har matter på gulvene og hund med korte hår. Hvilken er best? Ikke tenkt på pris.Anonymous poster hash: ec154...80e 1
Batteri Skrevet 20. september 2015 #2 Skrevet 20. september 2015 Jeg lurer også på dette. Er det noen vits med slik støvsuger? 1
Rotemor Skrevet 20. september 2015 #3 Skrevet 20. september 2015 Jeg har Irobot. Har både hund g tepper og e l s k e r støvsugeren! Det er absolutt en vits Jeg setter den ofte på før jeg forlater huset og skyver den bort på laderestasjonen når jeg kommer hjem. Jeg kan virkelig anbefale denne. Jeg drar kun frem støvsugeren hvis vi har sølt.
Gjest morhjertegod Skrevet 20. september 2015 #4 Skrevet 20. september 2015 Forskjellig erfaring her ser jeg, vi har også, men jeg syns ikke våres er bra nok.. Jeg har ikke husdyr eller langhårede tepper, men syns likevel jeg ser støv etter at den har gått over. Men sikkert forskjell på støvsugere/merker, pluss at jeg har støv på hjernen.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Jeg har Irobot. Har både hund g tepper og e l s k e r støvsugeren! Det er absolutt en vits Jeg setter den ofte på før jeg forlater huset og skyver den bort på laderestasjonen når jeg kommer hjem. Jeg kan virkelig anbefale denne. Jeg drar kun frem støvsugeren hvis vi har sølt. Hvilken irobot har du?Anonymous poster hash: ec154...80e
Rotemor Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Hvilken irobot har du?Anonymous poster hash: ec154...80e Denne: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/stovsuger-og-rengjoring/ROOMBA651/irobot-roomba-651-robotstovsuger 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Denne: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/stovsuger-og-rengjoring/ROOMBA651/irobot-roomba-651-robotstovsuger Støvsuger den godt nok? Hvordan takler den hindringer? (Har mye møbler). Hvordan er batteritiden? Setter den seg ofte fast? Anonymous poster hash: f0894...388
Rotemor Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Støvsuger den godt nok? Hvordan takler den hindringer? (Har mye møbler). Hvordan er batteritiden? Setter den seg ofte fast? Anonymous poster hash: f0894...388 Jeg orker ikke skrive en avhandling Men jeg har da også masse møbler og er generelt svært fornøyd med den. Hvis den møter trappeoppsatsen så stopper den opp. Det følger med en dings som deler inn rom. Eneste ulempen er at den ikke tar trapper. Ellers er alt fint med den som jeg ser det. Den tar i hjørner. Jeg har møbler som er tilpasset denne slik at et blir rent under sofaer, senger etc. 1
..... Skrevet 20. september 2015 #9 Skrevet 20. september 2015 Jeg har Irobot. Har både hund g tepper og e l s k e r støvsugeren! Det er absolutt en vits Jeg setter den ofte på før jeg forlater huset og skyver den bort på laderestasjonen når jeg kommer hjem. Jeg kan virkelig anbefale denne. Jeg drar kun frem støvsugeren hvis vi har sølt. Går den ikke tilbake i ladestasjonen selv? Vurderer virkelig en robotstøvsuger hos oss, men vil gjerne ha en som er veldig stillegående og som ordner seg selv i forhold til lading. Hund som røyter, meg som røyter og varmepumpe er en dårlig kombo.....
Rotemor Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Går den ikke tilbake i ladestasjonen selv? Vurderer virkelig en robotstøvsuger hos oss, men vil gjerne ha en som er veldig stillegående og som ordner seg selv i forhold til lading. Hund som røyter, meg som røyter og varmepumpe er en dårlig kombo..... I teorine så går den tilbake. Men med mye kriker og kroker, møbelben etc så blir den gjerne forvirret. I tillegg så gidder jeg ikke dra med meg laderen inn på de forskjellige rommene. Jeg setter den feks inn på soverommet og lukker døra. 1
..... Skrevet 20. september 2015 #11 Skrevet 20. september 2015 I teorine så går den tilbake. Men med mye kriker og kroker, møbelben etc så blir den gjerne forvirret. I tillegg så gidder jeg ikke dra med meg laderen inn på de forskjellige rommene. Jeg setter den feks inn på soverommet og lukker døra. Ok. Tror jeg må investere i en slik. Hos oss må vi (bør vi hvertfall) gå daglig over gulvene med støvsuger/tørrmopp og det er så himla kjedelig!
Rotemor Skrevet 20. september 2015 #12 Skrevet 20. september 2015 (endret) Ok. Tror jeg må investere i en slik. Hos oss må vi (bør vi hvertfall) gå daglig over gulvene med støvsuger/tørrmopp og det er så himla kjedelig! Ja, det er kjempekjedelig. Med roboten så har jeg en god rutine. Eksempelvis så setter jeg den på oppe når jeg lager middag og spiser. Så flytter jeg den ned når jeg går tur ed hunden.. Jeg har relatovt stort hus så den tar en etasje pr lading. Men jeg tar jo ikke soverom og bad like ofte som kjøkken feks, så det går jo fint Den kan jo i teorien alltid jobbe så lenge den har ladet PS: sry skrivefeil. Sitter i mørket! Endret 20. september 2015 av Rotemor 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Jeg har denne: http://www.elkjop.no/product/hjem-og-husholdning/stovsuger-og-rengjoring/ROOMBA880/irobot-roomba-880-robotstovsuger Den er gull verdt. Vi har alt på ett plan, og verken husdyr eller barn, så den har riktignok ikke de aller største utfordringene. Men gulvene støvsuges daglig mens vi er på jobb, og selv om den i blant kjører seg fast om den havner i feil vinkel over dørstokken eller tørkestativet, holdes gulvene rene og pene med minimalt av jobb. Den eneste ulempen er lydnivået. For det første bråker den en del mens den jobber, og for det andre spiller den små fanfarer for seg selv når den starter og avslutter arbeidet. Den funksjonen skulle jeg gjerne hatt muligheten til å skru av ... Anonymous poster hash: 24824...611 1
Blå politibil Skrevet 21. september 2015 #14 Skrevet 21. september 2015 Denne:http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/stovsuger-og-rengjoring/ROOMBA651/irobot-roomba-651-robotstovsuger Har også denne og elsker den. Skriver under på alt du sier om den. Med unntak av tepper. Vi har langhåret flossteppe og det takler den ikke. 1
..... Skrevet 24. september 2015 #15 Skrevet 24. september 2015 Da har jeg bestilt robotstøvsuger! Irobot roomba 785. Kampanje på elkjøp i dag!! 👍🏻 håper jeg blir fornøyd med den! 1
Rotemor Skrevet 24. september 2015 #16 Skrevet 24. september 2015 Da har jeg bestilt robotstøvsuger! Irobot roomba 785. Kampanje på elkjøp i dag!! håper jeg blir fornøyd med den! Så bra Du får gi en tilbakemelding! Den går på kryss og tvers og man kan tenke at den ikke når overalt men den gjør det så lenge dt ikke er altfor mye møbelben i veien:) Jeg setter den heller på ofte enn å fjerne stoler...Så kan jeg heller bare skyve de litt til og fra.
Ms. Steele Skrevet 25. september 2015 #17 Skrevet 25. september 2015 Da har jeg bestilt robotstøvsuger! Irobot roomba 785. Kampanje på elkjøp i dag!! håper jeg blir fornøyd med den! Er kampanjen over? Jeg kan ikke finne den på tilbud.. Hva ga du for den?
..... Skrevet 25. september 2015 #18 Skrevet 25. september 2015 Er kampanjen over? Jeg kan ikke finne den på tilbud.. Hva ga du for den? Tror det var bare i går. 3995kr.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #19 Skrevet 25. september 2015 Hvordan er det med dørstokker? Har veldig lyst på sånn, men har så mange dørstokker så føler det blir mye krøll.. Anonymous poster hash: f32bb...9ea
AnonymBruker Skrevet 25. september 2015 #20 Skrevet 25. september 2015 Denne: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/stovsuger-og-rengjoring/ROOMBA651/irobot-roomba-651-robotstovsuger Vi har den samme, og den er vidunderlig. Helt stillegående er den ikke, men det blir rent og den kan stilles inn til å gå om natten f.eks. Anonymous poster hash: a099f...15b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå