Gå til innhold

Sex med date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en del dette året, men det har ikke blitt sex med noen av de tidligere, vi har bare truffet hverandre maks 3 ganger før vi fant ut at det ikke ble noe. 

Nå derimot dater jeg en kar jeg liker veldig godt, vi har truffet hverandre 4 ganger. Han er ganske annerledes fra de andre, første gangen var han veldig sjenert og jeg følte han ikke slappet av med meg. Det ble bedre og vi har siden 2. date kysset en del.

Derimot blir jeg litt nervøs av tanken på å skulle ha sex med han. Til nå virker det som at jeg må ta det meste av initativet, fordi han er så høflig! Uten at jeg kan si dette med sikkerhet tror jeg at han er ganske uerfaren, og det er jeg også. Jeg er vant til at guttene tar styringen, og jeg vet helt ærlig ikke om jeg klarer å insinuere at jeg vil ligge med han. 

Jeg høres sikkert ganske umoden ut, men jeg er 27, jeg har bare ikke så mye erfaring med å date noen. 

Noen råd til hvordan dette kan eksalere fysisk? Må legge til at jeg syns han er veldig kjekk, så dét er ikke problemet her.

Anonymous poster hash: 1f834...3c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være at han er like nervøs som deg.

Hva om den femte daten innebærer at dere reiser bort en weekend og tar inn på et (romantisk) hotell? 

Da bør det gå opp et lys for han.... :yvonne: Trenger ikke koste skjorta, det er mange flotte steder i Norge man kan dra til.  

Gjest UngMann1986
Skrevet

Som du sier, er dere kanskje litt uerfarne begge to. Litt sjenere, høflige, osv. Fortsett å kysse og flørte med hverandre :) Å reise bort sammen, var også et godt tips synes jeg. Vil tro at det kommer naturlig etter hvert. Når dere begge er litt forsiktige, er det jo naturlig at det tar litt tid.

Skrevet

Dra på fylla sammen ta noen øl og en tequila shot så sitter du på fanget hans og resten går automatisk :ol:

Anonymous poster hash: 6fe5d...604
Skrevet

Når jeg datet kjæresten min var ikke sex noe vi pratet om på forhånd. De første datene var det en del klining og tafsing, men jeg tok hånden hans bort og sa jeg ikke ville mer. Når jeg ville mer gikk det liksom av seg selv. Så bare klin og før hånda de rolig oppover magen og brystet og så ned mot skrittet. Om han ikke vil stopper han deg. 

Anonymous poster hash: 7fe1e...a2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...