Gå til innhold

Skal flyktningene bo permanent i Norge?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller blir de sendt tilbake dit de kommer i fra?

Anonymous poster hash: d1ca1...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Permanent. 

Samme som irakere, afghanere, somaliere, tamiler, vietnamesere osv osv. 

Det kommer nå nesten 1000 hver uke, mens i Sverige kommer det 7000 hver uke nå. 

Nordmenn vil være i minoritet i Oslo innen 10 år. 

Anonymous poster hash: d2384...037
  • Liker 3
Skrevet

Permanent. Samme som irakere, afghanere, somaliere, tamiler, vietnamesere osv osv.  Det kommer nå nesten 1000 hver uke, mens i Sverige kommer det 7000 hver uke nå.  Nordmenn vil være i minoritet i Oslo innen 10 år.  Anonymous poster hash: d2384...037

Jaha, og hvor skal de bosettes egentlig?

Det er jo ikke mulig å oppdrive boliger på så kort tid, når disse massive mengdene pumpes inn i landet..

• Liker 2
Skrevet

Jaha, og hvor skal de bosettes egentlig?

Det er jo ikke mulig å oppdrive boliger på så kort tid, når disse massive mengdene pumpes inn i landet..

Nordmenn kastes ut av leilighetene sine for å gjøre plass vel.

Gråt da hun mistet boligen:

http://www.ta.no/grenland/grat-da-hun-mistet-boligen/s/1-111-3700764

Anonymous poster hash: d2384...037

• Liker 7
Skrevet

Nordmenn kastes ut av leilighetene sine for å gjøre plass vel. Gråt da hun mistet boligen:http://www.ta.no/grenland/grat-da-hun-mistet-boligen/s/1-111-3700764 Anonymous poster hash: d2384...037

Hva i alle dager er dette for noe!

Kjenner jeg er utrolig glad for å eie egen bolig nå, som bare har plass til meg, mannen og våre to barn:P

De kan jo ikke komme til oss å gjøre krav på huset, når vi bare har 3 soverom i et 142 kvm stort hus..

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Angry Man
Skrevet

Hva i alle dager er dette for noe!

Kjenner jeg er utrolig glad for å eie egen bolig nå, som bare har plass til meg, mannen og våre to barn:P

De kan jo ikke komme til oss å gjøre krav på huset, når vi bare har 3 soverom i et 142 kvm stort hus..

Det blir en familie på hvert rom! Du skal værsegod huse 2 familier fra syria!

Selv har vi bare to soverom i en 110 kvadrat leilighet så vi slipper unna med bare 1 familie. :P

Over mitt lik sier jeg! :laugh:

Skal jeg huse noen skal de jammen være faktiske flyktninger og ikke folk som drar langt lenger enn nødvendig for å få bedre goder og ikke har en eneste intensjon om å dra tilbake til landet sitt.

Skrevet

Det blir en familie på hvert rom! Du skal værsegod huse 2 familier fra syria!

Selv har vi bare to soverom i en 110 kvadrat leilighet så vi slipper unna med bare 1 familie. :P

Over mitt lik sier jeg! :laugh:

Skal jeg huse noen skal de jammen være faktiske flyktninger og ikke folk som drar langt lenger enn nødvendig for å få bedre goder og ikke har en eneste intensjon om å dra tilbake til landet sitt.

Er dette seriøst blitt bestemt..?

Gjest Angry Man
Skrevet

Er dette seriøst blitt bestemt..?

hahahahahahaha. Nei takk og lov. ;)

Skrevet

hahahahahahaha. Nei takk og lov. ;)

Det er uansett et overtramp når eldre osv, blir kastet ut av boligene de leier.

Slikt kan bare ikke skje ustraffet (håper jeg).

• Liker 1
Gjest Angry Man
Skrevet

Det er uansett et overtramp når eldre osv, blir kastet ut av boligene de leier.

Slikt kan bare ikke skje ustraffet (håper jeg).

En negativ konsekvens med private utleiere, de kan leie ut til hvem de vil. Så de kan fint sette en norsk bestemor på gata for å ta inn en sint syrisk mann i stedet.

Skrevet

Det er ikke gitt at alle som kommer til Norge får opphold her. Først og fremst kommer det an på om de får asyl i Norge eller ikke.

De som får innvilget søknaden sin om asyl får de midlertidig opphold på tre år som kan fornyes. Det betyr at den også kan trekkes tilbake, eller nektes fornyet om enkelte grunner foreligger. Noen får avslag, og de skal da ut av landet.

Anonymous poster hash: 30070...1c8

Skrevet

Det er ikke gitt at alle som kommer til Norge får opphold her. Først og fremst kommer det an på om de får asyl i Norge eller ikke.

De som får innvilget søknaden sin om asyl får de midlertidig opphold på tre år som kan fornyes. Det betyr at den også kan trekkes tilbake, eller nektes fornyet om enkelte grunner foreligger. Noen får avslag, og de skal da ut av landet.

Men asylsøkerne anker jo alle avslag, og så anker dem igjen og igjen og igjen. De forsøker å dra ut heile denne søke-prosessen, slik at dem blir værende i Norge i mange år etter at dem fikk det aller første avslaget på søknadene sine. I tillegg skaffer dem seg flest mulig  unger, og drar disse barna foran seg. Da kan dem kreve å få fast oppholdstillatelse i Norge fordi ungene deres har blitt født i landet. Dette blir det også helt fantastisk gråte-tv av. Med aviser som vg, dagbladet, aftenposten og så videre, knipser all verdens bilder av "de søte små" selvfølgelig fra da barna er så små og "søte" som mulig.....

Anonymous poster hash: 53df9...d9b

• Liker 4
Skrevet

Klart de blir boende. Dette selges alltid som en slags mildlertidlig løsning/umiddelbar hjelp, men de sendes aldri hjem igjen, og de fleste velger å bli. 

• Liker 2
Skrevet

Skal, men ofte blir folk værende etter endelig avslag. Les.

• Liker 3
Skrevet

Klart de blir boende. Dette selges alltid som en slags mildlertidlig løsning/umiddelbar hjelp, men de sendes aldri hjem igjen, og de fleste velger å bli.

Riktig. Du, jeg og de andre skattebetalerne betaler for at de skal leve det gode liv uten å løfte en finger. Hvorfor er dette så vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: f9dce...3af

• Liker 2
Skrevet

Riktig. Du, jeg og de andre skattebetalerne betaler for at de skal leve det gode liv uten å løfte en finger. Hvorfor er dette så vanskelig å forstå?

Anonymous poster hash: f9dce...3af

Å, det går nok bra. Du og andre får bare jobbe litt mer, kanskje si fra dere en helgedag eller to, samt jobbe litt mer på helligdager og ferier. Fritid er uansett oppskrytt. 

Anonymous poster hash: fd31b...cfc

Skrevet

Norge har ikke baller nok til å kaste de ut igjen . Spesielt ikke om de har fått et par unger innen den tid.

• Liker 2
Skrevet

I utgangspunktet skal dem ikke bli boende. Derfor bør vi ha lukkede mottak eller leiere. Vi tenger ikke å bruke tid og mye penger på integrering og alt annet disse kravstore flyktningene forventer og forlanger. Men det vil ikke være en stor bombe om vi lar alle få bli på vanlig folks bekostning. Håpet er at det snur politisk i Norge og Europa. Det er sterke krefter som vokser nå. Dessverre ser det ut til at Europa trenger disse for å overleve.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...