Gå til innhold

Sexslyst og smerter!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 21 år, har hatt samme partner hele veien, jeg elsker han og er fullstendig trygg på han, i begynnelsen av forholdet våres hadde jeg store plager i underlivet, store smerter ved samleie, ingenting har forandrer seg bortsett fra at jeg ikke har noe sexslyst what so ever?! Ingen opphissinger,kåthet eller noe... Noen ganger kommer smertene utenom samleie også... Jeg har vært hos lege,gynekologer,volvat osvosv... Alle gjør dem samme undersøkelsen og ber oss vente 3 måneder... Når vi gjør det og gjerne lengre en det er det ingen forandring... Vi har prøvd alle tips! Glidemidler osv... Når vi kommer tilbake og vi maser på legen sier de bare at det er psykisk... Men det tror ikke vi, har aldri hatt noe trømatisk opplevelse ved sex, har bare hatt en partner og det har han også, altså hver andre! Legen sa jeg skulle få en henvisning til psykolog... Men det skjer jo aldri... Er vanskelig og finne sexologer i Bergen... Hva gjør vi? Vil kunne slappe av og nye samleie med min kjære... Jeg vil bare være en normal tenåring.... SOS dette har vart i nesten 3 år og nå er det nok!! Hva gjør jeg? Noen som har vært i samme båt? Og hva gjorde du?

Anonymous poster hash: 3e255...f22

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så dårlig av dem å henvise deg til psykolog hvis du ikke har noen problemer eller traumer!
Hvordan type smerte er det, om du klarer å beskrive? Har du smerter når du ikke blir penetrert også?
Har du samme type smerter når du har mens? Har du normal mens?

Jeg ble selv avfeid av legen min mange ganger for underlivssmerter. Jeg var på fire forskjellige steder for å bli tatt seriøst, og det var jaggu bra de endelig fant ut at årsaken til at jeg hadde hatt vondt i underlivet de siste åra og de to siste ikke engang kunnet ha sex var fordi jeg faktisk hadde kronisk livmorhalsbetennelse med et eller annet greier i tillegg. Fikk også høre når de ikke fant cyster eller lignende at smerten sikkert var psykisk og at jeg måtte spenne meg mindre i samleiet osv, men man kjenner jo selv sin egen kropp så man kjenner at noe er galt og vet også hvordan mentale sperringer eller ikkesperringer man selv evn har latent i seg.
Smerten jeg hadde satt alltid som et vagt ubehag/trykk , mens når jeg hadde sex så var det til slutt så vondt at jeg avstod fra å ha sex. Jeg måtte gå på medisiner i 3 mnd fordi jeg hadde hatt det såpass lenge, men er glad jeg fikk hjelp til slutt sånn at jeg kan ha sex igjen:)

Anonymous poster hash: 245f2...ea2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...