AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Er det ekleste jeg vet. Når en har vært nede på meg så skal vi liksom kline rett etterpå. Neitakk for min del. Hvordan er deres tanker om dette? Anonymous poster hash: 8e3a0...29d
Gjest Morello Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Ja takk hos meg!! Hadde jeg syntes jeg smakte så fælt at jeg ikke en gang ville kysse typen etter han har sleika meg nedentil, hadde jeg ikke latt ham gjøre det i utgangspunktet.. Kliner gladelig med ham etter rimjobs også jeg 7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Ja takk hos meg!! Hadde jeg syntes jeg smakte så fælt at jeg ikke en gang ville kysse typen etter han har sleika meg nedentil, hadde jeg ikke latt ham gjøre det i utgangspunktet.. Kliner gladelig med ham etter rimjobs også jeg Ja, det tenker jeg også. Hvorfor skal jeg forvente at han skal gjøre noe jeg synes er ekkelt? Anonymous poster hash: f86c6...10c 1
Gjest Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Det har jeg aldri brydd meg om Hvorfor skal man forvente at noen gir en oralsex, men syns det er ekkelt å kysse munnen som har utført det? 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Jeg elsker å kline med kjæresten etter han har slikket meg. Og jeg må si meg enig med de andre. Kunne ikke falt meg inn å forvente at han skal slikke meg om jeg hadde syntes jeg smakte vondt. Anonymous poster hash: 66bed...e54 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Det handler ikke om at jeg tror jeg smaker vondt. Jeg bare synes det er ekkelt. Jeg synes det er like ekkelt å kysse rett etter jeg selv har gitt oral sex.Anonymous poster hash: 8e3a0...29d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Det var det jeg tenkte når jeg også var 15 år gammel. Heldigvis er jeg voksen nå og elsker sex og alt det medfører (som jo blir mye utveksling av kroppsvæsker fra forskjellige kroppsåpninger) :D Det ville vært ekstremt rart nå, om jeg ikke skulle kyssa menn etter en blowjob, men det er som regel de som kysser meg og det skulle bare mangle som takk Dessuten så slikker jo de fleste menn som foreplay hver gang de har sex med en kvinne (jeg opplever hvertfall alltid å bli gått ned på, selv med nye partnere), og han kliner jo med meg under resten av sexen så jeg har hatt både meg selv i munnen og han har også hatt sine safter i sin munn! Det bryr meg ingenting. Har enda til gode å møte en voksen mann (eller kvinne) som syns det er "æsj" med sex og det som hører til Anonymous poster hash: e1262...267 1
bruker_K Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 når jeg har sex, så glemmer jeg slike ting. Tenker ikke over det hadde det vært noe jeg tenkte over, så hadde jeg gitt beskjed om dette når dere ikke har sex. Tatt en skikkelig prat, der du bare sier at du ikke er komfortabel med det. Sikkert greit å ha litt vann med senga og. skylle munnen litt 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Er det ekleste jeg vet. Når en har vært nede på meg så skal vi liksom kline rett etterpå. Neitakk for min del. Hvordan er deres tanker om dette?Anonymous poster hash: 8e3a0...29d Hvorfor lar du ham slikke deg hvis du smaker så jævlig? Anonymous poster hash: dc8f1...d55 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 Bryr meg ikke i det hele tatt, verken jeg eller mannen min gjør det! Om noe sånt lite skulle ha plaget meg under sex, hadde det blitt et kjedelig sexliv.. Om jeg suger han eller om han slikker meg som foreplay, og så skal vi ha sex og viss han ikke da vil kysse meg, eller omvendt, det virker bare helt tåpelig spør du meg! Men er en litt annen sak om jeg suger mannen min til han kommer inni munnen min og jeg svelger osv, da forventer jeg ikke at han synes det er fristende å kysse og kline med meg! hahaha Anonymous poster hash: c57c4...cad
Gjest Coolaid Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 Er det ekleste jeg vet. Når en har vært nede på meg så skal vi liksom kline rett etterpå. Neitakk for min del. Hvordan er deres tanker om dette?Anonymous poster hash: 8e3a0...29d For meg er det ja takk ! ... og uansett hvem som har vært nede på hvem av oss... Det er sexy og ofte de beste kyssene. Tenner litt ekstra på det.... kanskje jeg bare er en litt grisete mann ?
Charmander Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 (endret) Men er en litt annen sak om jeg suger mannen min til han kommer inni munnen min og jeg svelger osv, da forventer jeg ikke at han synes det er fristende å kysse og kline med meg! hahaha Anonymous poster hash: c57c4...cad Litt avhengig av hvor mye som er igjen så gjør ikke dette meg noe. Jeg kan forstå at noen synes det er litt grisete, men om du ikke har vondt av det har ikke mannen det heller... Har skjedd noen ganger i kampens hete at jeg har fått noe av min egen sperm i munnen, men jeg kan ikke si at det plager meg. Endret 19. september 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 Digger det.Anonymous poster hash: 1ead1...1f4 1
Gjest Raindrops Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 Sex skal være litt grisete synes jeg, og ting som å kline etter oralesex er bare noe som faller seg helt naturlig. Hva skulle han ellers gjort hvis han slikket meg som forspill, gått å pusset tennene? Å ikke kysse underveis er uaktuelt, der og da er smaken bare tennende. 1
Thought-Fox Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Jeg synes det er ekstremt avtennende dersom partneren min ikke vil kysse etter oralsex.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #20 Skrevet 19. september 2015 Litt avhengig av hvor mye som er igjen så gjør ikke dette meg noe. Jeg kan forstå at noen synes det er litt grisete, men om du ikke har vondt av det har ikke mannen det heller... Ja sant det. Men har jo litt med det å gjøre at når man har sex da er man liksom i "the moment" så de fleste vil ikke tenker over at man faktisk kliner etter vi begge har tatt oralsex på hverandre. Mens når sexen er over da er man liksom ikke i det momente lenger og jeg kan da godt forstå om jeg har sæd rundt munnen og jeg smaker det fortsatt i munnen at han ikke vil kysse meg! Etter en orgasme får de fleste, ikke alle har jeg hørt, men de fleste klarer ikke å gå rett på en ny runde, og da er du liksom utav det momentet! Min mann synes mange ting er ekkelt når han ikke er kåt, mens når han er kåt så synes han ofte de ekle tingene er sinnsykt sexy! er elendig på å forklare men håper du forstår hehe! ingenting er det samme når man er kåt og ikke kåt hehe Anonymous poster hash: c57c4...cad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå