AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Typen min er en rumpegutt og klår på rumpa mi støtt og stadig. Jeg synes bare det er koselig, men jeg lurer allikevel: hva er så stas med rumpe? Anonymous poster hash: 50027...e68
Gjest Herr Heftig Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 (endret) Nå kan det hende jeg husker feil, men evolusjonært sett så lønner det seg å parre seg med kvinner som har brede hofter (plass til barn i magen), store pupper (mye melk til babyen) og stor rumpe. Den store rumpa er fordi det er her kvinner gjerne lagrer mye av det første fettet ved kalorioverskudd. Dette fettet kan babyen livnære seg i mors mage dersom det skulle blitt skrant med mat. Som sagt, det kan hende jeg husker feil. Edit: Også passer store rumper mye bedre med mannens skritt. Endret 19. september 2015 av Herr Heftig
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Dessuten er ei fast og fin rumpe et tegn på at jenta er i god form. Digre mugger kan noen og enhver ha, ei fast rumpe må man jobbe for.Anonymous poster hash: 54047...582 3
NorskTroll Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 (endret) Det er pent. Som jente selv syns jeg det er pent med en fast og fin rumpe. Den trenger ikke være så stor (ikke sånn Nicki Minaj eller Kim Kardashian) størrelse men en veltrent og fin rumpe er bare lekkert. Endret 19. september 2015 av NorskTroll
Gjest Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Vet ikke foretreker bryster personlig. Aldri brydd meg særlig om rumper.
Gjest Overrasket Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Hva er greia med kropp i det hele tatt. Pupper, hofter, rumpe og legger og slikt
Gjest HarryDotter Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 Aaaaaaaaaahhh damerumpe Beste som finnes! Spesiellt i doggy, for da får den så fin hjerteform Jeg elsker pupper, men det når ikke opp til rumper
AnonymBruker Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 Typen min er en rumpegutt og klår på rumpa mi støtt og stadig. Jeg synes bare det er koselig, men jeg lurer allikevel: hva er så stas med rumpe?Anonymous poster hash: 50027...e68 Det er så enkelt som at vi har felles forfedre med sjimpanser og gorillaer. (Nei, vi stammer ikke fra apene, vi har felles forfedre (og formødre)). Sjimpanser og gorillaer går ikke oppreist på to bein, de går og støtter hendene i bakken. Da er det rumpa som er synlig. Når hunnene blir brunstige svulmer rumpa opp, som et signal til hannene om at "her er det en som er klar". Da mennesket reiste seg på to bein var ikke rumpa så synlig, og det fungerte ikke like bra som et tegn. Derfor har kvinner gjennom evolusjonen blitt slik at de begynner å utvikle pupper når de kommer i puberteten. Det er et signal om "jeg er kjønnsmoden, kom og ta meg" Sjimpansehunnenes bryster er flate unntatt i de periodene de ammer et barn. Hadde kvinners bryster kun vært for amming ville de vært flate utenom ammingen. Jeg så en gang et program om dette på Discovery. Der var det vist et bilde som så ut som kløft mellom to bryster påkledd et eller annet plagg, men så zoomet man ut, og det viste seg at det var toppen av rumpesprekken, hun var kledd i et plagg som viste den. Kommentatoren sa noe sånt som "se hvor lik en brystkløft er en rumpesprekk". At vi menn synes kvinnerumper er fine å se på henger altså igjen fra tiden vi gikk på fire. Anonymous poster hash: b36cc...61f
Cya89 Skrevet 27. september 2015 #11 Skrevet 27. september 2015 vel, kan spørre det samme til jenter, en gang da jeg hadde sex med en dame så tok hun på rompa mi mens jeg pulte henne. Jeg er slank og ser bra ut. Tror det tenner begge kjønn, og ikke bare menn. mann 26
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå