AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Er det noen som har erfaring med funksjonel medisin og vil dele erfaringer? Er ganske dyrt men er vell verdt det hvis det hjelper. Jeg plages med magen :/Anonymous poster hash: 3144f...2b5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Høres ut som humbug. Anonymous poster hash: e01cb...34f 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Høres jo flott og fint ut. Men når jeg som helsepersonell må søke opp på google for å finne ut hva i alle dager det er, så går det noen røde alarmer for å si det slik... Anonymous poster hash: 20a23...0e2 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Har en vennine som betalte 10 000kr for tester der. De fant ut at hun hadde parasitter I tarmen. Og at det var vanskelig å finne ut av og at legene bruker å tro at det er irritabel tarm som man ikke kan gjøre noe med. Men siden de på funksjonel medisin fant ut av det så skal hun bli bedre. Syns det er rart at fastlegen eller spesialister I det offentlige ikke kan finne ut av slike ting. Jeg plages og har ikke råd å bruke 800kr for 25 min.Anonymous poster hash: 3144f...2b5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Skrevet 20. september 2015 Har en vennine som betalte 10 000kr for tester der. De fant ut at hun hadde parasitter I tarmen. Og at det var vanskelig å finne ut av og at legene bruker å tro at det er irritabel tarm som man ikke kan gjøre noe med. Men siden de på funksjonel medisin fant ut av det så skal hun bli bedre. Syns det er rart at fastlegen eller spesialister I det offentlige ikke kan finne ut av slike ting. Jeg plages og har ikke råd å bruke 800kr for 25 min.Anonymous poster hash: 3144f...2b5 Hva slags parasitter? Spolorm? Det kan fastlegen fint finne ut av, uten å legge ut 10000 spenn. Høres ut som vennina di er blitt utnyttet økonomisk. Anonymous poster hash: e01cb...34f 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Skrevet 20. september 2015 Alternative behandlere er veldig glade i å dele ut diagnoser om parasittinfeksjoner og forgiftninger som ikke har noen som helst rot i virkeligheten. Spar de pengene.Anonymous poster hash: 284ea...a14 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #7 Skrevet 20. september 2015 Har en vennine som betalte 10 000kr for tester der. De fant ut at hun hadde parasitter I tarmen. Og at det var vanskelig å finne ut av og at legene bruker å tro at det er irritabel tarm som man ikke kan gjøre noe med. Men siden de på funksjonel medisin fant ut av det så skal hun bli bedre. Syns det er rart at fastlegen eller spesialister I det offentlige ikke kan finne ut av slike ting. Jeg plages og har ikke råd å bruke 800kr for 25 min.Anonymous poster hash: 3144f...2b5 Parasitter i tarmen sjekkes hos fastlege ved å levere inn avføringsprøve. Det koster et par hundre kroner, din venninne er blitt kraftig lurt. Lege kan også gi deg medisiner for å bli kvitt de parasittene du evt måtte ha. Jeg har irritabel tarm, og før jeg fikk den diagnosen var det en lang runde med avføringsprøver, urinprøve, blodprøver, coloskopi, gastroskopi, mr, ct og ul. Det kostet meg en del i egenandeler, men kun opp til frikortgrensen på ca 2000. Irritabel tarm er en utelukkelsesdiagnose, det er ikke det som først blir satt om du har symptomer som kan komme fra andre sykdommer i mage/tarmsystemet. Anonymous poster hash: fb7cb...f01 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #8 Skrevet 20. september 2015 Gå til fastlegen din. Slik "medisin" som du vil bruke, er farlig siden den ikke har noen som helst virkning. Det er bedre å få sjekket hvorfor du har vondt i magen av en ordentlig lege istedet for å bruke tusenvis av kroner på tull og tøys Anonymous poster hash: efad2...dd1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå