Gå til innhold

Er dette vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har sex så har jeg litt forskjellige problemer som er litt irriterende.

1 - Jeg får alltid en liten "revne" på mellomkjøttet (herregud for et ord), og er alltid sår noen dager etterpå. Dette er ganske vondt, og gjør at det ikke er så fristende å ha sex, egentlig.

2 - Jeg må alltid på do. Jeg passer alltid på å tisse før jeg har sex, for hvis ikke klarer jeg ikke å slappe av, men likevel så må jeg iblant avbryte sexen for å tisse, fordi blæra mi er FULL IGJEN. Hvordan det går an vet jeg ikke, men det er innmari irriterende. (vet forresten at mange sier det føles som man må tisse rett før man kommer, men jeg må faktisk tisse på ordentlig)

3 - Eeeeh jeg føler alltid at jeg må bæsje. Det har jeg ikke nevnt til noen før, og jeg har ikke hørt om andre med samme problem. Kanskje skjeden og tarmen min er for nært hverandre, jeg vet ikke. Så det er enda en ting jeg må passe på å ha gjort før jeg har sex, gjøre nummer to. Hvis ikke ender jeg opp med å knipe igjen fordi jeg tror jeg skal gjøre på meg.

Disse tingene gjør det vanskelig for meg å kose meg med å ha sex, spesielt det første egentlig, noe som igjen resulterer i at jeg ikke gidder å ta meg bryet med det. 

Hjelp!

Anonymous poster hash: 7d928...b9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Skrevet

1. Er du våt nok? Opphisset nok? Sex skal normalt ikke skape revner. Selv om du er våt er du ikke alltid opphisset nok til at du er 'utvidet'. Det skjer gradvis. 

2. Normalt. Det er ofte bra å tisse etter sex, derfor opplever man ofte behovet. Jeg må ofte tisse etter onani også.

3. Må du faktisk eller bare kjennes det slik? Hvis det bare kjennes slik kan du bare slappe av, hvis du må får du heller planlegge litt. Eller legge om dietten slik at du har mer regelmessige tidspunkt du må gå, slik at det ikke er noe som presser på resten av dagen, uansett.

Anonymous poster hash: ed8ab...13f
Skrevet

1. Er du våt nok? Opphisset nok? Sex skal normalt ikke skape revner. Selv om du er våt er du ikke alltid opphisset nok til at du er 'utvidet'. Det skjer gradvis. 

2. Normalt. Det er ofte bra å tisse etter sex, derfor opplever man ofte behovet. Jeg må ofte tisse etter onani også.

3. Må du faktisk eller bare kjennes det slik? Hvis det bare kjennes slik kan du bare slappe av, hvis du må får du heller planlegge litt. Eller legge om dietten slik at du har mer regelmessige tidspunkt du må gå, slik at det ikke er noe som presser på resten av dagen, uansett.

Anonymous poster hash: ed8ab...13f

1 - Det skjer uansett hvor kåt jeg er, har hatt problem med det siden... siden jeg ble seksuelt aktiv. :( Vi passer alltid på å bruke masse glidemiddel, men det hjelper likevel ikke.

2 - Okey, det er jo kjekt å vite. :)

3 - Det bare kjennes slik. Blir mest bekymra om jeg ikke har vært på do tidligere på dagen, for da vet jeg ikke om det er reelt eller om det bare føles som det. Men får ofte lyst til å prompe, da.. 

Skrevet

Vet ikke svaret på de to siste punktene, men det første kan jeg kanskje hjelpe deg med. 
Jeg har nesten alltid blitt sår under sex, og uansett hvor opphisset jeg har vært så har ikke åpningen blitt tøyelig nok til at jeg ikke blir sår. Mange sliter med dette, og en venninne av meg ble operert pga det.

Dra til legen din og få en undersøkelse, så du kan få svar på om dette har å gjøre med at åpningen ikke er stor nok og hva du kan gjøre med problemet. 

Skrevet

Punkt 3 sliter jeg også med.... Eller det er nemlig sånn at for å slappe av helt etter at jeg har spent meg (som jeg jo gjør når jeg spenner muskler i underlivet for stimulering) så promper jeg! Jeg kan altså nesten ikke nyte stimulering fordi jeg er så redd for å slippe en fjert! spes når jeg blir slikket, så kniper jeg nesten igjen hele rumpehullet av prompefrykt, og da får jeg ikke noe særlig ut av slikkingen siden jeg spenner meg, men tør ikke å ikke knipe heller, tilfelle jeg fiser! som jeg har gjort før og til og med må gjøre når jeg onanerer meg alene (fiser før jeg kommer)

Anonymous poster hash: b2832...bb6
Skrevet

Vet ikke svaret på de to siste punktene, men det første kan jeg kanskje hjelpe deg med. 

Jeg har nesten alltid blitt sår under sex, og uansett hvor opphisset jeg har vært så har ikke åpningen blitt tøyelig nok til at jeg ikke blir sår. Mange sliter med dette, og en venninne av meg ble operert pga det.

Dra til legen din og få en undersøkelse, så du kan få svar på om dette har å gjøre med at åpningen ikke er stor nok og hva du kan gjøre med problemet.

Enig, dra til gynekologen. Kona slet med det samme og det viste seg å være ett eller annet med tynne slimhinner eller noe i den duren. Anyway, etter en hormonpillekur forsvant hele problemet :)

Skrevet

Enig, dra til gynekologen. Kona slet med det samme og det viste seg å være ett eller annet med tynne slimhinner eller noe i den duren. Anyway, etter en hormonpillekur forsvant hele problemet :)

Oi! Ja da må jeg jammen gjøre det! Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...