Gå til innhold

Er denne kvinnen pen?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske pen på bildet, men uten profesjonell styling og photoshop er hun nok ganske gjennomsnittlig (men ikke stygg, for all del).

• Liker 1
Skrevet

Hun er klassisk pen. Ikke søt, ikke deilig men pen.:)

Anonymous poster hash: e823e...eb2

Skrevet

Nei. Vakkert hår, flott lys og skygge / redigering, men selve ansiktet hennes og trekkene hennes syns jeg ikke var noe spes. En 4'er fra meg. Og det pga håret som drar opp helhetsinntrykket.

Anonymous poster hash: 58066...c9d
Skrevet

Img-tags fjernet.

Minner på at det ikke er greit å poste bilder med img-tags dersom man ikke har oppgavsrett til bildene.

Bond, forumansvarlig.

Skrevet

Hun er helt klart pen.

Anonymous poster hash: d1482...b4f

Skrevet

For mye mannlige trekk.

Anonymous poster hash: 4b3a8...447

• Liker 1
Skrevet

For mye mannlige trekk.

Anonymous poster hash: 4b3a8...447

huh??

Skrevet

Hun har fin figur, er classy og ser strålende ut. Hun heter Caroline Flack, og hun har bedre bilder ute enn det TS klarte å poste.

Dette f. eks 

http://images.ok.co.uk/1390488289_fearne-cotton,-best-dressed-,-red-carpet,-ntas-2014,-white-dress,-post-pregnancy,-caroline-flack.jpg

Mener du det? Jeg syntes ditt bilde var værre enn ts sitt.

Hun ser ut som et strekansikt tegnet med tjukk tusj. Øyebrynene og nesecontouren på hver side går jo i "ett". Jeg syntes ikke ansiktet hennes er noe pent overhodet, og mistenker at de fleste ville vært enig med meg om de så samme ansikt(øyne nese munn kinn hake sammensetning) på en mindre stylet kropp og med vanlig "grå-mus"-hår.

Anonymous poster hash: 58066...c9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...