AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/politiet-dette-er-pistolmannen-vi-jakter-i-oslo-sentrum/a/23527658/ Keep them coming, dette trenger vi mer av. Anonymous poster hash: f5117...4bb
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 PSt hadde jo funnet "mistenkelige gjenstander" blant mange migranter. Jeg er ikke overrasket at noen av dem har pistol. Anonymous poster hash: e95c8...a50 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 I går var det en mor fra Somalia, med kniv, i ferd med å stikke et annet barn, som sysselsatte politiet. I dag er det mann med pistol, fra Makedonia. Mangfold hylles i media, begynner å skjønne hvorfor, media elsker å være på første rekke når tragiske menneskeskjebner utfolder seg. Nei, se til å hjelp disse menneskene i vante omgivelser, der de hører hjemme, i sitt eget hjemland. Anonymous poster hash: c47e1...40d 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Det som er positivt med alt dette er at det meste skjer i Oslo. Det er bra å ha alt konsentrert på ett sted. Anonymous poster hash: e2988...8d9 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Det som er positivt med alt dette er at det meste skjer i Oslo. Det er bra å ha alt konsentrert på ett sted. Anonymous poster hash: e2988...8d9 Faktisk ganske så greit for oss andre. Synd for dem i Oslo da. Men de kan jo flytte om det blir for jævlig.Anonymous poster hash: f0fb1...c02 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Faktisk ganske så greit for oss andre. Synd for dem i Oslo da. Men de kan jo flytte om det blir for jævlig.Anonymous poster hash: f0fb1...c02 Stortinget kan jo flytte til Bergen eller noe, også kan jo Oslo bli et fint, lite kalifat etterhvert. Anonymous poster hash: 78524...650 1
Gjest Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Det som er positivt med alt dette er at det meste skjer i Oslo. Det er bra å ha alt konsentrert på ett sted.Anonymous poster hash: e2988...8d9 Så alvorlige saker skjer mest i Oslo, men resten av Norge er ikke spart av den grunn Jeg bor i en mellomstor kystby, koselig sommerby, flott natur og utenfra så ser det idyllisk ut Men vi har en del av byen hvor innvandrere bosetter seg og samles Der har det vært knivstikking og voldsepisoder. Jeg har ei venninne som bor i nærheten og jeg tar enten bussen eller får henne til å hente meg, for jeg tør ikke parkere bilen på gjesteparkeringen. Flere gjester som har fått ripet opp bilen, punktert dekkene, knust rutene osv En av parkene er mye brukt til jogging, trening osv, men etter at det blir mørkt så finnes det ikke et eneste kvinnfolk som er der etter at det har vært så mange overfallsvoldtekter (alle sakene gjelder overfallsmenn av mørk hudfarge med gebrokken norsk/engelsk) der i perioder Byen er også kjent for smugling av kaht. Det er ikke sjeldent tollere og politi beslaglegger kaht Men det er fint her om sommeren da Om man holder seg i sentrum og ellers områder med mye folk 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Faktisk ganske så greit for oss andre. Synd for dem i Oslo da. Men de kan jo flytte om det blir for jævlig.Anonymous poster hash: f0fb1...c02 Jeg har flyttet fra Oslo. Bodde på vestkanten, men likevel. Anonymous poster hash: c8221...a5b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Forstår ikke hva som skjer jeg. Nordmenn må være noen av de mest naive på kloden. Her har IS hevdet at de vil sende tusenvis av krigere inn i Europa for kort tid siden. Og hva skjer nå, de kommer og vi ønsker dem velkommen. Husk at de som kommer nå er 73 % menn i militær alder, 13% barn og 14 % kvinner. Nå må virkelig Norge og EU få opp øynene, og tenke på fremtiden til våre egne barn.Anonymous poster hash: ed204...baf 5
Evylin Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Irritert på de som kaller antiislam for rasister. Hudfarge har ingen betydning i denne oppfatning. Muslimer klarer ikke å leve i fred pga deres vrangsynte menneskesyn, kvinnesyn osv. Jeg finner ikke på dette, det er bare til å se på historien. Dette ønsker vi velkommen inn i landet vårt, f.eks la dem bruke hidjad. JA, JA, JA, la oss støtte undertrykkelse av kvinner. Bare de blir mange nok ender det i borgerkrig, er ikke en naiv, godtroende og moralsk saueflokken som kommer inn i landet vårt nå. Jeg er så irritert, redd for mine barns fremtid for denne utviklingen kommer ikke til å ende godt. Har selv opplevd rasisme fra muslimer retter mot meg når jeg har vært på DERES territorium ved flere anledninger. Steder og situasjoner som skremmer meg og som jeg unngår i mitt eget land. Fryktelig. Og værre skal det bli. Synd mesteparten av Norge ikke kommer til å innse det før det er for sent. Når de blir mange nok er det nok flere Gode norske mennesker som kommer til å kjenne dette på kroppen. Men men da har vi i hvertfall hvert hjelpsomme, gode og snille mot 13 % flyktningbarn. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Stortinget kan jo flytte til Bergen eller noe, også kan jo Oslo bli et fint, lite kalifat etterhvert. Anonymous poster hash: 78524...650 Ikke sant? S. B. Tusvik og J. Skavlan går med hijab og samler inn penger til IS. Stordalen og fruen (ikledd luksushijab kjøpt i Dubai) lager vafler som blir servert på Aker Brygge. Pengene går til driften av det nye innvandrermottaket på Frogner. Apropos Frogner, alle damene har latt seg inspirere av Fru Stordalen og går med den samme luksushijaben samt fått seg to eller tre elskere fra Syria. Anonymous poster hash: 39476...ba9 1
Evylin Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Prakteksempelet på landet som snakker så høyt om menneskerettigheter. Å godta hidsjab er ikke å støtte integrering, det er Norges underliggende frykt for muslimer
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Skrevet 20. september 2015 Irritert på de som kaller antiislam for rasister. Hudfarge har ingen betydning i denne oppfatning. Muslimer klarer ikke å leve i fred pga deres vrangsynte menneskesyn, kvinnesyn osv. Jeg finner ikke på dette, det er bare til å se på historien. Dette ønsker vi velkommen inn i landet vårt, f.eks la dem bruke hidjad. JA, JA, JA, la oss støtte undertrykkelse av kvinner. Bare de blir mange nok ender det i borgerkrig, er ikke en naiv, godtroende og moralsk saueflokken som kommer inn i landet vårt nå. Jeg er så irritert, redd for mine barns fremtid for denne utviklingen kommer ikke til å ende godt. Har selv opplevd rasisme fra muslimer retter mot meg når jeg har vært på DERES territorium ved flere anledninger. Steder og situasjoner som skremmer meg og som jeg unngår i mitt eget land. Fryktelig. Og værre skal det bli. Synd mesteparten av Norge ikke kommer til å innse det før det er for sent. Når de blir mange nok er det nok flere Gode norske mennesker som kommer til å kjenne dette på kroppen. Men men da har vi i hvertfall hvert hjelpsomme, gode og snille mot 13 % flyktningbarn. Mange av "barna" er over 18 år ifølge undersøkelser. Anonymous poster hash: 0abc6...af2 3
Alja Skrevet 20. september 2015 #14 Skrevet 20. september 2015 Så alvorlige saker skjer mest i Oslo, men resten av Norge er ikke spart av den grunn Jeg bor i en mellomstor kystby, koselig sommerby, flott natur og utenfra så ser det idyllisk ut Men vi har en del av byen hvor innvandrere bosetter seg og samles Der har det vært knivstikking og voldsepisoder. Jeg har ei venninne som bor i nærheten og jeg tar enten bussen eller får henne til å hente meg, for jeg tør ikke parkere bilen på gjesteparkeringen. Flere gjester som har fått ripet opp bilen, punktert dekkene, knust rutene osv En av parkene er mye brukt til jogging, trening osv, men etter at det blir mørkt så finnes det ikke et eneste kvinnfolk som er der etter at det har vært så mange overfallsvoldtekter (alle sakene gjelder overfallsmenn av mørk hudfarge med gebrokken norsk/engelsk) der i perioder Byen er også kjent for smugling av kaht. Det er ikke sjeldent tollere og politi beslaglegger kaht Men det er fint her om sommeren da Om man holder seg i sentrum og ellers områder med mye folk Slettheia i kr.s? Mamma bodde i blokk der før. De over bæsjet ned på gelenderet hennes. Ja, også var det innbrudd hos henne når hun var på besøk hos ei venninne. Alt var ramponert. Og det var blodsprut på tak og vegger. Lurer på hva de har holdt på med.... 1
kat-e Skrevet 20. september 2015 #15 Skrevet 20. september 2015 Så alvorlige saker skjer mest i Oslo, men resten av Norge er ikke spart av den grunn Jeg bor i en mellomstor kystby, koselig sommerby, flott natur og utenfra så ser det idyllisk ut Men vi har en del av byen hvor innvandrere bosetter seg og samles Der har det vært knivstikking og voldsepisoder. Jeg har ei venninne som bor i nærheten og jeg tar enten bussen eller får henne til å hente meg, for jeg tør ikke parkere bilen på gjesteparkeringen. Flere gjester som har fått ripet opp bilen, punktert dekkene, knust rutene osv En av parkene er mye brukt til jogging, trening osv, men etter at det blir mørkt så finnes det ikke et eneste kvinnfolk som er der etter at det har vært så mange overfallsvoldtekter (alle sakene gjelder overfallsmenn av mørk hudfarge med gebrokken norsk/engelsk) der i perioder Byen er også kjent for smugling av kaht. Det er ikke sjeldent tollere og politi beslaglegger kaht Men det er fint her om sommeren da Om man holder seg i sentrum og ellers områder med mye folk Du bor kanskje i Fredrikstad?
Gjest Skrevet 20. september 2015 #16 Skrevet 20. september 2015 Bor verken i Fredrikstad eller Kristiansand
Gjest Trollkarlen Skrevet 20. september 2015 #17 Skrevet 20. september 2015 Prakteksempelet på landet som snakker så høyt om menneskerettigheter. Å godta hidsjab er ikke å støtte integrering, det er Norges underliggende frykt for muslimer Det er jo slik at hvis en nordmann drar til Midtøsten skal han ta hensyn til kulturen fordi det er jo deres hjemland. Hvis denne kulturen kommer til Norge så skal jo nordmannen ta hensyn til de da og. En nordmann er ikke verdt en skit. Islam er det eneste med verdi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå