AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Hei! Jeg har vært seksuelt aktiv med min eks kjæreste og dette kan få konsekvenser for meg i framtiden når jeg gifter meg (om 2 år) med min nåværende type som kommer fra samme land som meg og har samme kultur som meg. I min kultur er det ikke lov med sex før ekteskap og det kan til og med ende med drap. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå...jeg sitter virkelig dypt i det. Vær så snill ikke døm meg..og ikke si at jeg ikke må finne meg i det og bare flykte..fordi det er ikke bare bare. Jeg var så forelsket i denne tiden at jeg var villig til å gjøre slt for ham, men dessverre så varte ikke dette. Jeg trenger råd sårt..Anonymous poster hash: 10f2c...cc7
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Gjør masse knipeøvelser, og du trenger ikke å si noe om den forrige kjæresten! Det er din privatsak! Anonymous poster hash: 6a44c...519
Cowboy Lotte Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Hvis mannen var så dårlig at jeg ikke merket noe, så anser jeg det ikke som sex. Så kan vel egentlig si at jeg er jomfru... 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Fortvil ikke. Du er ikke alene med dette "problemet". Kvinner i andre land løser derimot dette med en enkel operasjon. Det går an å sy igjen jomfruhinna. Søk litt rundt på nettet så finner du nok en klinikk hvor du kan få utført nettopp dette. Anonymous poster hash: 0d019...349
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Skjønner det er vanskelig. Men hva er det med muslimer og deres obsession med jomruhinner? Det er bare kvalmt og perverst. Foreldra mine hadde ALDRI bedt meg bevise om jeg er jomfru, slike ting er fullstendig privat. Og det er ikke alle som blør når de mister jomfruhinnen så det beviser ingenting. For noen syke mennesker.. *rister på hodet* Anonymous poster hash: eea21...a6d
ops2 Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 https://www.quora.com/Dating-and-Relationships-1/How-can-I-fool-my-husband-on-our-first-night-that-I-am-a-virgin
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Si du er jomfru, lat som det er vondt første gang du har sex Anonymous poster hash: a5493...721
waco Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 (endret) Hei! Jeg har vært seksuelt aktiv med min eks kjæreste og dette kan få konsekvenser for meg i framtiden når jeg gifter meg (om 2 år) med min nåværende type som kommer fra samme land som meg og har samme kultur som meg. I min kultur er det ikke lov med sex før ekteskap og det kan til og med ende med drap. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå...jeg sitter virkelig dypt i det. Vær så snill ikke døm meg..og ikke si at jeg ikke må finne meg i det og bare flykte..fordi det er ikke bare bare. Jeg var så forelsket i denne tiden at jeg var villig til å gjøre slt for ham, men dessverre så varte ikke dette. Jeg trenger råd sårt..Anonymous poster hash: 10f2c...cc7 http://www.vg.no/forbruker/helse/helse-og-medisin/volvat-klinikken-lager-jomfruhinner-igjen/a/273629/ Den private klinikken Volvat tar opp igjen praksisen med å operere inn nye jomfruhinner på unge muslimske jenter. Endret 19. september 2015 av waco
Gjest Captain Hook Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Fortvil ikke. Du er ikke alene med dette "problemet". Kvinner i andre land løser derimot dette med en enkel operasjon. Det går an å sy igjen jomfruhinna. Søk litt rundt på nettet så finner du nok en klinikk hvor du kan få utført nettopp dette. Anonymous poster hash: 0d019...349 Jomfruhinna er jo bare en myte.
gnuffe Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Bare si du har brukt store tamponger om han spør!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 DET ER INGENTING SOM HETER JOMFRUHINNE, det er en myte. Vi lever i 2015, trodde virkelig folk var mer opplyste.... TS, utrolig kjip og vanskelig situasjon du er i. Religion er noe dritt, og jeg er lei for at du er en troende som må følge dette pga din familie, æresdrap og alt dritt som følger med den. Anonymous poster hash: 449b4...e6b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Knip ekstra mye første gangen er mitt råd.Anonymous poster hash: f8503...a96
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 Jomfruhinna er jo bare en myte. DET ER INGENTING SOM HETER JOMFRUHINNE, det er en myte.Vi lever i 2015, trodde virkelig folk var mer opplyste.... TS, utrolig kjip og vanskelig situasjon du er i. Religion er noe dritt, og jeg er lei for at du er en troende som må følge dette pga din familie, æresdrap og alt dritt som følger med den. Anonymous poster hash: 449b4...e6b Det er helt galt. Myten er at det er en hinne som fullstendig blokkerer skjedeinngangen. Hymen finnes som en fold som delvis dekker skjedeinngangen, og som ved penetrasjon ELLER ANNET MEKANISK TRAUME rives i stykker. Hos svært mange jenter er den borte før første samleie.Anonymous poster hash: 7e97d...555 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 Det er helt galt. Myten er at det er en hinne som fullstendig blokkerer skjedeinngangen. Hymen finnes som en fold som delvis dekker skjedeinngangen, og som ved penetrasjon ELLER ANNET MEKANISK TRAUME rives i stykker. Hos svært mange jenter er den borte før første samleie.Anonymous poster hash: 7e97d...555 Ja, nå snakker vi faktisk om jomfruhinnen, ikke om hymen. Det er to forskjellige ting Anonymous poster hash: 449b4...e6b
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 Utrolig trist å høre den situasjonen du er i, TS. Som flere her påpeker er det ganske mange som faktisk ikke en gang blør ved samleie, og dermed er det jo bare tull å skulle "sjekke" at jenta var jomfru. Forstår derimot at tankegangen ikke er slik i din kultur, dessverre. Jeg vil råde deg til å snakke med en helseklinikk eller lege, de har taushetsplikt og kan informere deg om hvilke alternativer du har. Anonymous poster hash: 9fbda...576
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 Utrolig trist å høre den situasjonen du er i, TS. Som flere her påpeker er det ganske mange som faktisk ikke en gang blør ved samleie, og dermed er det jo bare tull å skulle "sjekke" at jenta var jomfru. Forstår derimot at tankegangen ikke er slik i din kultur, dessverre. Jeg vil råde deg til å snakke med en helseklinikk eller lege, de har taushetsplikt og kan informere deg om hvilke alternativer du har.Anonymous poster hash: 9fbda...576 Jeg har igså hørt at gutter kan føle når de penetrer om du er jomfru eller ikke, stemmer dette egentlig? Jeg gjør knipeøvelser og alt mulig og har vært seksuelt inaktiv i snart 6 mnd..kan dette gjøre meg isåfall trangere? TSAnonymous poster hash: 10f2c...cc7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Jomfruhinna er jo bare en myte. Til TS! Ikke følg noen av rådene du har fått over. Ikke stress med at du har hatt sex! Din fremtidige ektemann kan IKKE føle det på NOE som helst måte. Det er UMULIG for han å kjenne eller se. Det er ikke sånn at du er noe videre nedentil bare fordi du har hatt sex. Og selve "hinnen" forsvinner hos de fleste av helt andre ting enn sex (min sprakk når jeg var 11 år av å sette meg på et sykkelsete litt for fort/hardt) , så det at en kvinne ikke blør under det første samleiet er vanlig og dessuten er det mange som har så lite blod at det ikke synes engang siden det blandet seg med annen væske nedenfra, så han kan ikke "avsløre deg" med å si at det ikke er blod i senga når dere har sex på bryllupsnatten, da må han lære seg mere om kroppen. Så ikke ta operasjon, ikke bekymre deg, det er ingen måte for han eller noen andre å kunne føle eller se at du har hatt sex før brylluppsnatten! Anonymous poster hash: 48f56...bed 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 Jeg har igså hørt at gutter kan føle når de penetrer om du er jomfru eller ikke, stemmer dette egentlig? Jeg gjør knipeøvelser og alt mulig og har vært seksuelt inaktiv i snart 6 mnd..kan dette gjøre meg isåfall trangere? TSAnonymous poster hash: 10f2c...cc7 Nei det stemmer ikke. Vet om menn som har hevdet at jeg var jomfru når jeg ikke var det, og menn som har hevdet at noen ikke føltes som jomfru når hun faktisk var det. Gutter kan ikke føle på vaginaen om noen er jomfru eller ikke. Anonymous poster hash: 48f56...bed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå