yabbadoo Skrevet 18. mai 2017 #821 Del Skrevet 18. mai 2017 På 2.5.2017 den 17.00, Metzili skrev: Herreguuuud! Mini blir snart 1 år! Det er så sykt og kult 😃 Regner med flere har allerede rundet året? Og... er det flere som allerede har lyst på enda en bebis?? 🙈 Vi har fått en til 😅 Ble to på ett år her! Her er det lite snakking, men han sier pus. Og så har han nettopp begynt å si mamma og pappa. Men det er RETT før han slipper seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 19. mai 2017 #822 Del Skrevet 19. mai 2017 10 timer siden, yabbadoo skrev: Vi har fått en til 😅 Ble to på ett år her! Her er det lite snakking, men han sier pus. Og så har han nettopp begynt å si mamma og pappa. Men det er RETT før han slipper seg. Wooow! Gratulerer så mye 😍 Så fantastisk! Når fødte du og Er det enda en gutt? Hvordan er formen din? Lille her blir 1 år om 2 uker, og Han er bare sååå fin ❤ han er super blid meste parten av tiden, og tuller masse. Han ELSKER å klatre, og blir lei seg når vi går forbi lekeplassen uten å gå inn. På lekeplassen er han veldig sosial, og trives godt med større barn. Når det er legge tid, vil han heller reise seg i senga og kaste seg bakover på den myke madrassen enn å sove. Om morningen blir jeg vekket av at han koser seg inntil meg (vi samsover fortsatt). Han sutrer og gråter når han ikke får gjøre som han vil. Det mest spennende i huset er vaskemaskina, oppvaskmaskina og støvsugeren. Han ler av kosedyrene sine, spesielt tigeren. Hunder blir han i ekstase av og se, og katter synes han er enda kulere. Sovingen på dagtid har endelig stabilisert seg, og kan tar vanligvis 1 dupp på 2-3 timer. Han spiser godt. Og sist men ikke minst så hater han å skifte bleie og å kle på seg. Jeg gleder meg til å få se han vokse videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 19. mai 2017 #823 Del Skrevet 19. mai 2017 Forresten veldig koselig å lese om deres små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 25. april 2018 #824 Del Skrevet 25. april 2018 nå er det nesten ett år siden siste oppdatering!! Hvordan går det med alle? Regner med dere også har det travelt 😅 vi har planlegger å starte prøvinge på nr. 2 nå, er det flere som skal prøve igjen eller kanskje allerede har fått en til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yabbadoo Skrevet 22. mai 2018 #825 Del Skrevet 22. mai 2018 På 25.4.2018 den 14.53, Metzili skrev: nå er det nesten ett år siden siste oppdatering!! Hvordan går det med alle? Regner med dere også har det travelt 😅 vi har planlegger å starte prøvinge på nr. 2 nå, er det flere som skal prøve igjen eller kanskje allerede har fått en til? Vi har nå en toåring og en ettåring jeg er i ulønnet permisjon frem til august da lillen begynner i barnehage. Nå koser jeg meg sånn! Trist å tenke på at dette blir siste permisjonen, men det tror jeg altså det blir. Hvis ikke vi kjører attpåklatt om 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brok Skrevet 28. september 2019 #826 Del Skrevet 28. september 2019 På 1.10.2016 den 8.16, Alan Smithee skrev: På natten sover hun i den lille tvangstrøya si, men så godt som aldri mer enn tre timer i strekk. Tvangstrøye på ei lita uskyldig baby?! Er du helt sinnssyk, eller?! 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå