Gå til innhold

Alt for varm om nettene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor, men om nettene, så er det som om kroppen skrur på varmovnen. Jeg er glovarm på huden, men ikke nødvendigvis varm innvendig hvis dere forstår? Det har blitt ett irriterende problem da jeg er en skikkelig nattekoser, men kjæresten min klarer ikke å ligge i nærheten av meg. Det har blitt ille den siste tiden.. Noen tips?

Anonymous poster hash: 5d694...d60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaaald dusj før leggetid, nedkjølende lotion

Skrevet

Jeg har motsatt problem, blir så kald om natta, så må ha det ekstra varmt på soverommet. Har lavt stoffskifte. Legen nevnte tilfeldigvis en gang at nattsvette/være varm er typisk symptomer på _høyt_ stoffskifte, så kanskje du burde få testa det? Ikke bra å gå ubehandlet med det over tid!

Anonymous poster hash: 47151...0f6

Skrevet

det er noen som må sove kaldt og noen som må sove varmt. tror det har noe med hormoner å gjøre og er helt normalt. mange par som til og med krangler om den problemstillingen med romtemperatur siden den ene fryser og den andre svetter

Anonymous poster hash: ae170...9d6
Skrevet

Du ligger ikke på latex madrass? Mange reagerer negativt med å bli for varme på slike madrasser. Sånn i tillegg til et svalt soverom er det også viktig med dyne/sengetøy som puster godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...