kickdown Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 (endret) Jeg sliter med digre porer i ansiktet. Det er nesten så jeg vurderer å så urter i dem, for å kunne bruke dem til noe fornuftig! Dette er spesielt ille på nesa og kinnene. Er det noen som har noen gode tips for å bli kvitt dette? Har forresten det som lett kan kalles fet hud som fort blir blank, og bruker Basiderm anti-shine ansiktsvask og dagkrem fra apoteket. Endret 19. september 2015 av kickdown
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Mine porer har blitt bedre ved bruke av produktene fra Nimue. Samt dyptrensende ansiktspleie innimellom. Porene forsvinner jo ikke helt, men huden ser generelt mye friskere ut! Anonymous poster hash: 90f5a...c77
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Mine porer har blitt bedre ved bruke av produktene fra Nimue. Samt dyptrensende ansiktspleie innimellom. Porene forsvinner jo ikke helt, men huden ser generelt mye friskere ut! Anonymous poster hash: 90f5a...c77 Hvor kjøper du dette hen? Søkte litt på nett, og fant det på fablounge, men det var jo voldsomme priser på det.. Anonymous poster hash: fbfad...f9e
_LanciA_ Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Jeg bruker oilacleans fra zo medical og brightenex. Superfornøyd. Hadde store porer+hudormer, fet hud og pigmentflekker/fregner. 3 månder siden jeg startet. Sinnsykt forskjell. Så før og etterbilder i går😀 Veldig dyrt og flasser litt inni mellom, men nå føler jeg meg helt fantastisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå