AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #21 Skrevet 19. september 2015 Nei, jeg håpet et seriøst og reflektert svar med en mulig teori om hva som har skjedd her. et svar jeg likte.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Rettet. Anonymous poster hash: 08f03...4bf 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #22 Skrevet 19. september 2015 Hvorfor ikke? Hvis du var hypp på et ligg så ville du sagt ja. Det gjorde du ikke. Hvilket er et nei. Vi svarer utifra informasjonen du har oppgitt. Er det noe du har glemt, får du legge det til. Du skrev du "ikke ville virke for ivrig". Dersom det er feil og du VAR superivrig, så får du skrive korrekt. Anonymous poster hash: 08f03...4bf Haha, er du seriøs nå? Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #23 Skrevet 19. september 2015 Rettet. Anonymous poster hash: 08f03...4bf Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #24 Skrevet 19. september 2015 Det virker jo som en del, både noen menn og noen kvinner, tror at hun ville ha seg og at hun følte seg avvist, fordi du var litt tilbakelent. Dette er jo en teori. Hvorfor mener du at den er bitter og mannehatende? Jeg sier at jeg viste masse interesse. Heller for mye enn for lite. Men jeg kan som sagt ikke virke for ivrig heller, da mister man fort interessen. Derfor bare fleipet jeg litt videre med henne og når hun ikke nevnte det på nytt valgte jeg å ta det opp. Anonymous poster hash: 33ccf...629
WubWub Skrevet 19. september 2015 #25 Skrevet 19. september 2015 Høres ut som du dreit på draget et eller annet sted i samtalen. 4
Lutetium 71 Skrevet 19. september 2015 #26 Skrevet 19. september 2015 Møtte en dame ute på byen i Stavanger. Vi var en gjeng sammen. Hun måtte hjem, men kort tid etter at hun hadde dratt kontaktet hun meg. Var veldig direkte og sendte meg puppebilder (!). Fleipet en del og hun virket ganske interessert, som jeg også fikk inntrykk av da vi var ute sammen. Hun "truet" med å invitere meg hjem til seg ved en senere anledning og var veldig seksuell. Jeg sørget for å ikke virke for ivrig og bare fleipet videre med henne. Men så sa jeg at hvis hun vil treffes igjen på tomannshånd så er det bare å si når det passer for henne. Fikk aldri noe ordentlig svar på det. Skrev litt til. Så merket jeg at samtalen var i ferd med å dø ut og sa at jeg skulle legge meg, og at vi snakkes senere. Den mld så hun, men svarte aldri. Jeg er selv innflyttet nordlending og er ikke vant til dette hendelsesforløpet. Er dette et Stavanger-fenomen? Kommer i hvert fall ikke til å skrive mer til henne nå. Ballen ligger hos henne. Regner med å treffe henne neste helg også, får se hvordan det blir...Anonymous poster hash: 33ccf...629 Men hvorfor harvet du ikke bare over henne? Det virker som hun var mer enn klar. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #27 Skrevet 19. september 2015 Jeg viste masse interesse, dumpapp.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Da kommuniserer du like dårlig med henne som med oss, dustemikkel. Å sørge for å ikke være for ivrig er det motsatte av å vise masse interesse. Å bare fleipe videre, la samtalen dø ut og gå å legge seg er det motsatte av å vise masse interesse. Anonymous poster hash: 565fb...0ec 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #28 Skrevet 19. september 2015 Men hvorfor harvet du ikke bare over henne? Det virker som hun var mer enn klar. Ingen av oss kunne i går. Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #29 Skrevet 19. september 2015 Da kommuniserer du like dårlig med henne som med oss, dustemikkel. Å sørge for å ikke være for ivrig er det motsatte av å vise masse interesse. Å bare fleipe videre, la samtalen dø ut og gå å legge seg er det motsatte av å vise masse interesse. Anonymous poster hash: 565fb...0ec Fri fantasi, hold deg til informasjoninformasjonen jeg har gitt. Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #30 Skrevet 19. september 2015 Lol, bugga telefon. Anonymous poster hash: 33ccf...629
Gjest Castielz Skrevet 19. september 2015 #31 Skrevet 19. september 2015 Slike jenter er ikke verdt tiden, om du ikke bare er ute etter sex da. Og da med 2-3 lag med kondomer.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #32 Skrevet 19. september 2015 Fri fantasi, hold deg til informasjoninformasjonen jeg har gitt.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Jeg gjør det. Du sa, helt konkret, at du sørget for å ikke være for ivrig, og du sa, helt konkret, at du bare fleipet, at samtalen døde ut, og at du gikk og la deg. Anonymous poster hash: 565fb...0ec 1
rouge noir Skrevet 19. september 2015 #33 Skrevet 19. september 2015 Jeg sier at jeg viste masse interesse. Heller for mye enn for lite. Men jeg kan som sagt ikke virke for ivrig heller, da mister man fort interessen. Derfor bare fleipet jeg litt videre med henne og når hun ikke nevnte det på nytt valgte jeg å ta det opp.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Det er greit, det. Jeg aner ikke hva som skjedde og påstår heller ikke det. Om du leser innlegget mitt, skriver jeg ikke dette. Jeg skriver at du har fått en teori fra flere, både kvinner og menn, og så spør jeg hvorfor du mener at den er bitter og mannehatende. Jeg forsøker igjen, uten å på noen måte hevde at teorien du har fått er riktig: Hva i all verden er bittert og mannehatende med den? 1
Marie90 Skrevet 19. september 2015 #34 Skrevet 19. september 2015 TS, spar oss alle litt tid og si - hva slags svar håpet du på? Du har fått masse, fra menn og kvinner, men de er "feil" og "misforstått", uten at du egentlig har oppklart noe som helst. Så helt oppriktig, hva håpet du på? Det er tydelig at du sitter med fasiten selv. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #35 Skrevet 19. september 2015 Hun hadde kanskje drukket og var tydeligvis kåt og fikk en lunken respons fra deg, så gadd hun ikke mer. Dette er ikke en "Stavanger-greie", nei. Det er bare common sense. Anonymous poster hash: 08f03...4bf Dette. Og hun svarte ikke på "treffes på tomannshånd" tilbudet ditt fordi hun lå å onanerte, og svarte heller ikke på "hadet" meldingen din fordi hun også merket at samtalen døde og ikke så det som noe vits å si hadet. Ja, det jeg trodde også(enten pulekompis eller ONS), men når hun kommuniserer så dårlig kan det virke som at dette aldri blir noe av.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Du etterspør et reflektert svar med hva som kan ha skjedd med hun her. Men du forteller jo ingenting om din egen intensjon. Hva vil du med henne? Vil du ha ONS siden du feiga ut når du hadde sjansen? Vil du ha jevnlig sex med henne? Date henne for et potensielt forhold? Er du i det hele tatt interessert i henne, eller vil du bare finne ut om du kan få en ny sjanse for å "vinne" her? Jeg syns ikke hun har kommunisert noe dårlig ut fra det du sier. Hun har vært klar på at hun ville ha sex. Du var uklar og haltende. Send hu en melding når neste helg kommer å spør om hun skal ut, og ikke legg så jævlig mye mer tolkning i hvordan eller hvor mye hun skriver. Samtaler dør raskt ut av og til og det trenger ikke å bety at man ikke er interessert fordet og ofte så passer det rett og slett ikke å drive å være dedikert til skjermen om man driver med noe annet så da svarer man kort. Anonymous poster hash: c545a...d43 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #36 Skrevet 19. september 2015 Jeg synes dama virker rar, ut fra det du forteller. Altfor pågående først, og så full tilbaketrekking. Virker dramaqueen. Men nå er jeg nordlendingsdame selv, så det kan jo hende vi er helt analfabeter på området. Vi er jo så pripne og ordentlige oppe i nord. Anonymous poster hash: 37a8f...17f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #37 Skrevet 19. september 2015 Jeg synes dama virker rar, ut fra det du forteller. Altfor pågående først, og så full tilbaketrekking. Virker dramaqueen. Men nå er jeg nordlendingsdame selv, så det kan jo hende vi er helt analfabeter på området. Vi er jo så pripne og ordentlige oppe i nord. Anonymous poster hash: 37a8f...17f Er det ikke motsatt? Anonymous poster hash: c545a...d43
Gjest FruKG Skrevet 7. oktober 2015 #38 Skrevet 7. oktober 2015 Kanskje det var FruKG? Anonymous poster hash: 5c11a...d00 Virket kjent ja...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå