AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #1 Skrevet 19. september 2015 Møtte en dame ute på byen i Stavanger. Vi var en gjeng sammen. Hun måtte hjem, men kort tid etter at hun hadde dratt kontaktet hun meg. Var veldig direkte og sendte meg puppebilder (!). Fleipet en del og hun virket ganske interessert, som jeg også fikk inntrykk av da vi var ute sammen. Hun "truet" med å invitere meg hjem til seg ved en senere anledning og var veldig seksuell. Jeg sørget for å ikke virke for ivrig og bare fleipet videre med henne. Men så sa jeg at hvis hun vil treffes igjen på tomannshånd så er det bare å si når det passer for henne. Fikk aldri noe ordentlig svar på det. Skrev litt til. Så merket jeg at samtalen var i ferd med å dø ut og sa at jeg skulle legge meg, og at vi snakkes senere. Den mld så hun, men svarte aldri. Jeg er selv innflyttet nordlending og er ikke vant til dette hendelsesforløpet. Er dette et Stavanger-fenomen? Kommer i hvert fall ikke til å skrive mer til henne nå. Ballen ligger hos henne. Regner med å treffe henne neste helg også, får se hvordan det blir... Anonymous poster hash: 33ccf...629
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. september 2015 #2 Skrevet 19. september 2015 Hallo! Dette var jo ein invitasjon til å bli pulekompis! Nordlendingar, altså......
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #3 Skrevet 19. september 2015 Hun hadde kanskje drukket og var tydeligvis kåt og fikk en lunken respons fra deg, så gadd hun ikke mer. Dette er ikke en "Stavanger-greie", nei. Det er bare common sense. Anonymous poster hash: 08f03...4bf 12
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #4 Skrevet 19. september 2015 Ja, det jeg trodde også(enten pulekompis eller ONS), men når hun kommuniserer så dårlig kan det virke som at dette aldri blir noe av. Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #5 Skrevet 19. september 2015 Hun hadde kanskje drukket og var tydeligvis kåt og fikk en lunken respons fra deg, så gadd hun ikke mer. Dette er ikke en "Stavanger-greie", nei. Det er bare common sense. Anonymous poster hash: 08f03...4bf Jeg kan love deg at det ikke var lunken interesse. Det står det heller ingenting om. Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #6 Skrevet 19. september 2015 Det som er poenget her er vel at du hadde hadde muligheten til litt pulings, men var for treig. Hvorfor startet du denne tråden? Anonymous poster hash: 40699...e7a 9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #7 Skrevet 19. september 2015 Du sørget for å ikke være for ivrig? Var vel der det skar seg da. Fint å spille kostbar i starten, men helt idiotisk at du pakker ting inn når hun er så åpenbart interessert. Anonymous poster hash: 565fb...0ec 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #8 Skrevet 19. september 2015 Du sørget for å ikke være for ivrig? Var vel der det skar seg da. Fint å spille kostbar i starten, men helt idiotisk at du pakker ting inn når hun er så åpenbart interessert. Anonymous poster hash: 565fb...0ec Å ikke virke for ivrig er the best way. Jeg holdt spenningen oppe og kom så tilbake til det å treffes senere. Vennligst forhold dere til det første innlegget i tråden. Virker som at det er mange bitre damer her som konsekvent er veldig negative til alle med XY-kombinasjonen. Anonymous poster hash: 33ccf...629 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #9 Skrevet 19. september 2015 Jeg kan love deg at det ikke var lunken interesse. Det står det heller ingenting om.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Med "lunken" mener jeg at du ikke hoppet på tilbudet om sex. Kvinner vet jo at de fleste menn tar nesten hva som helst kun for sex sent på kvelden, så det er ganske ydmykende å direkte foreslå sex for en mann og så ikke få respons. Det indikerer at man er veldig lite attraktiv. Så selv om du "holdt samtalen gående" så var det tydelig at hennes pågåenhet var en miss. Anonymous poster hash: 08f03...4bf 10
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #10 Skrevet 19. september 2015 Å ikke virke for ivrig er the best way. Jeg holdt spenningen oppe og kom så tilbake til det å treffes senere. Vennligst forhold dere til det første innlegget i tråden. Virker som at det er mange bitre damer her som konsekvent er veldig negative til alle med XY-kombinasjonen.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Jeg er mann. Å ikke virke for ivrig kan funke helt i starten, når dere ikke helt vet hvor dere har hverandre. Når hun er åpenbart, direkte og utvetydig klar for sex, er din mangel på iver omtrent for en avvisning å regne. Anonymous poster hash: 565fb...0ec 8
Gjest Raindrops Skrevet 19. september 2015 #11 Skrevet 19. september 2015 Å ikke virke for ivrig er the best way. Jeg holdt spenningen oppe og kom så tilbake til det å treffes senere. Vennligst forhold dere til det første innlegget i tråden. Virker som at det er mange bitre damer her som konsekvent er veldig negative til alle med XY-kombinasjonen.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Du virker bitter og negativ, jeg tror du trenger et ligg. Oh wait.... 8
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #12 Skrevet 19. september 2015 Kanskje det var FruKG? Anonymous poster hash: 5c11a...d00 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #13 Skrevet 19. september 2015 Med "lunken" mener jeg at du ikke hoppet på tilbudet om sex. Kvinner vet jo at de fleste menn tar nesten hva som helst kun for sex sent på kvelden, så det er ganske ydmykende å direkte foreslå sex for en mann og så ikke få respons. Det indikerer at man er veldig lite attraktiv.Så selv om du "holdt samtalen gående" så var det tydelig at hennes pågåenhet var en miss. Anonymous poster hash: 08f03...4bf Dette skjønte du virkelig ikke. Jeg viste interesse nok i massevis og alt så veldig lovende ut. Men jeg kan ikke bare skrive "ja!!!" når hun nevner det å treffes hjemme hos henne. Dere kan ikke bare finne på mulige scenarier og dikte opp ting selv, som ikke har noe med mitt tilfelle å gjøre. Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #14 Skrevet 19. september 2015 Jeg er mann. Å ikke virke for ivrig kan funke helt i starten, når dere ikke helt vet hvor dere har hverandre. Når hun er åpenbart, direkte og utvetydig klar for sex, er din mangel på iver omtrent for en avvisning å regne. Anonymous poster hash: 565fb...0ec Jeg viste masse interesse, dumpapp. Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #15 Skrevet 19. september 2015 Du virker bitter og negativ, jeg tror du trenger et ligg. Oh wait.... Jeg har i andre tråder at du er en feminist som hater menn, så dette preller bare av. Anonymous poster hash: 33ccf...629
Gjest Raindrops Skrevet 19. september 2015 #16 Skrevet 19. september 2015 Jeg har i andre tråder at du er en feminist som hater menn, så dette preller bare av. Anonymous poster hash: 33ccf...629 Feminist som hater menn? Jeg elsker jo menn, tror du har misforstått noe 5
rouge noir Skrevet 19. september 2015 #17 Skrevet 19. september 2015 Basert på svarene du gir i tråden, TS, hva ønsker du egentlig å høre her? "Ja, hun høres helt kreisi ut, altså. Ingen oppfører seg sånn. Du er himla fet." Noe sånt? 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #18 Skrevet 19. september 2015 Basert på svarene du gir i tråden, TS, hva ønsker du egentlig å høre her? "Ja, hun høres helt kreisi ut, altså. Ingen oppfører seg sånn. Du er himla fet." Noe sånt? Nei, jeg håpet et seriøst og reflektert svar med en mulig teori om hva som har skjedd her. Det har jeg så langt ikke fått. Av erfaring vet jeg at man får 1-2 slike svar i en tråd, av og til ingen. Resten er bitre og hater menn. Det virker litt trist. Anonymous poster hash: 33ccf...629
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #19 Skrevet 19. september 2015 Dette skjønte du virkelig ikke. Jeg viste interesse nok i massevis og alt så veldig lovende ut. Men jeg kan ikke bare skrive "ja!!!" når hun nevner det å treffes hjemme hos henne.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Hvorfor ikke? Hvis du var hypp på et ligg så ville du sagt ja. Det gjorde du ikke. Hvilket er et nei. Vi svarer utifra informasjonen du har oppgitt. Er det noe du har glemt, får du legge det til. Du skrev du "ikke ville virke for ivrig". Dersom det er feil og du VAR superivrig, så får du skrive korrekt. Anonymous poster hash: 08f03...4bf 7
rouge noir Skrevet 19. september 2015 #20 Skrevet 19. september 2015 Nei, jeg håpet et seriøst og reflektert svar med en mulig teori om hva som har skjedd her. Det har jeg så langt ikke fått. Av erfaring vet jeg at man får 1-2 slike svar i en tråd, av og til ingen. Resten er bitre og hater menn. Det virker litt trist.Anonymous poster hash: 33ccf...629 Det virker jo som en del, både noen menn og noen kvinner, tror at hun ville ha seg og at hun følte seg avvist, fordi du var litt tilbakelent. Dette er jo en teori. Hvorfor mener du at den er bitter og mannehatende? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå