Gå til innhold

Menn hva digger dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere er tiltrekkende, pent, attraktivt, interessant med jenter utseendemessig/personlighetmessig? Krøllete hår, 175 cm +, røde kjoler, at de digger kampsport, kom med alt!

Hva slår deg rett i hjerterota?  :fnise:

Anonymous poster hash: 704af...765
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glattbarbert og flat. Aner ikke hva mobiltelefon og facebook er for noe. Og så kikker jeg etter drømmedama, ikke etter drømmedrama. Hun bør ikke være perfekt, sånt er bare dritkjedelig. Personlighet? Nei, sånt er ikke så nøye, bare hun er renslig. Og så bør hun ha andre hobbyer enn å deite.

Det finnes bare en ting som er mer usexy enn en kvinne med mobiltelefon som ekstra kroppsdel, og det er de som tar seg en fjortis og paraderer en eller annen stakkars fyr foran deg, og smatter ham ned for å "vise at de er tilgjengelig".  Det er en effektiv måte å gjøre seg uinteressant på. Værsågod neste! :nigo:

Skrevet

Alltid interessant med veldreide jenter. Litt sånn halvtrent, med former. Personlighetsmessig så MÅ jenta ha humoristisk sans, være selvironisk og ta en kødd for en kødd uten å skape drama. Hun bør være intelligent og ha egne meninger. Gjerne utdannet, men aller helst med en jobb å gå til. Takler ikke kvinns som ligger på sofaen og sløver. Hun bør også være i stand til å ta i et tak i huset, enten det være seg husarbeid, matlaging eller ting i hagen. Å klare å skifte dekk uten å klage er et pluss. Hun må også være pen å se på (for min egen egoistiske del). Sådetså.

Anonymous poster hash: c7937...10b

• Liker 1
Skrevet

Liker jenter som elsker fjell, fiske, friluftsliv og trening. Dette er mine lidenskaper og dama må dele disse tingene.:) Ellers må hun være snill, ha mye empati og sympati, ikke masete, ei som jeg kan le mye med og ha det gøy med, liker romantiske middager og hjemmekos, elsker reising og opplevelser, være søt i mine øyne med en ganske slank kropp med litt former, være glad i mennesker, dyr og barn, være omsorgsfull og like sex, ikke bruke mye pengef på shopping, ikke være typisk bimbo jente. Dette var noe av det jeg kom på i farten.:)

Anonymous poster hash: 3d490...bde

Skrevet

Et søtt og pent ansikt og en nydelig kropp. Må være like fin på innsiden som på utsiden :) Helst over 40 tommer rundt rumpen :P En sukkersøt jente i hverdagen, men skitten og rå på soverommet :) Har funnet henne :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker så mye forskjellig. Det handler mer om at 'stilen' er gjennomført, men mitt ideal - siden barndommen - er som følger:

Høy, lyshåret, blåøyd, pene ansiktstrekk (altså at de passer til jenta, ting er proporsjonal osv), slank men med en sunn kropp (en kombinasjon av litt muskler og fett). Er hun solbrun og med håret i hestehale er jeg solgt.

Hun må ha teit humor slik at vi kan le mye i lag, ikke ta seg selv så selvhøytidelig, smart, litt nerdete med en forkjærlighet til bøker, omsorgsfull, flink med barn, ha bein i nesa og utfordre meg.

Selvfølgelig være lik meg i senga.

Søkte lenge, men fant henne til slutt :)

Sånn rent bortsett fra at hun også skremmer livskiten ut av meg - satan hun kan være skummel.

Skrevet

Hun må være intelligent og interessert i å lære. Selvstendig og ikke hjelpeløs. Åpen, men skeptisk.Villig til å utfordre egne fordommer. Utseendemessig har jeg vel egentlig ingen sånne definerte krav, men ansikt og hår teller mye mer enn vekt.

Skrevet

Intelligens, selvironi og skjønnhet :laugh:

Anonymous poster hash: 580b5...669
  • Liker 1
Skrevet

Hva synes dere er tiltrekkende, pent, attraktivt, interessant med jenter utseendemessig/personlighetmessig? Krøllete hår, 175 cm +, røde kjoler, at de digger kampsport, kom med alt!

Hva slår deg rett i hjerterota?  :fnise:

Anonymous poster hash: 704af...765

Jeg faller gjerne for søte, rare kvinner med utstråling....hva nå det måtte være... her er noen kvaliteter jeg setter pris på.

Personlighet - at vedkommende er seg selv med alt det innebærer.

Komfortabel med sin egen kropp.

Humor er bra.

Lukte godt.

Ha utstråling og sjarme.

Søt

Være åpen for nye ting, både når det gjelder i livet men også seksuelt.

Tar ansvar for sin egen seksualitet

Har en standard for seg selv.

Ta på sexy undertøy både fordi hun selv og jeg liker det.

Gi i sengen uten å tenke på seg selv eller uten at man må spørre om ting.

Ikke være redd for å ta på seg nylonstrømper og strømpeholder  :rodmer:

Gjest Captain Hook
Skrevet

At de har et søtt og smilende ansikt, har humor, er fornøyd sånn de er, gjerne aktiv, og tørr å være barnslig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...