Gå til innhold

Nakendatingen er et tegn på samfunnets forfall


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare fordi noen folk er nakne på tv? Pfft! Er vi blitt fullstendig amerikansierte eller? Ikke at jeg har sett programmet, men det såkalte forfallet begynte i såfall mye tidligere. Sex i Big Brother huset i begynnelsen av Milenniet var vesentlig mer iøyenfallende.

 

At reality-tv i seg selv er kommersiell hjernedød søppel som regel. Joda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Playboy har sluttet med å vise nakne damer.

Trenden går i mot mer klær.

Anonymous poster hash: 187c8...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playboy har sluttet med å vise nakne damer.

Trenden går i mot mer klær.Anonymous poster hash: 187c8...d3c

Ut fra "after sex" scenene i amerikanske filmer så har man tydeligvis på undertøy mens man har sex. Man kan vise drap, grov vold og maltrakterte lik men ikke en naken damepupp. I Norge er jenter som skal inn i forsvaret mer redd for å bli sett nakne av kollegaer enn å havne i kampsituasjoner. Vi har i dag i Norge den mest restriktive holdningen til nakenhet som vi har hatt gjennom hele vår historie.

Anonymous poster hash: f3a6c...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke meningen at man skal være naken på første date, og i hvert fall ikke første blikk. Samfunnet er i ferd med å gå til helvete :(

 

Hva synes dere om dette søppelprogrammet? Ja, jeg vet jeg ikke trenger å se på, men det er likevel trist. 

Anonymous poster hash: 24ef6...e85

 

 

Hvis man automatisk forbinder nakenhet med sex, så vil vel de som synes at sex utenfor ekteskapet er problematisk, finne dette programmet problematisk. Selv har jeg ikke sett det (reality er som regel kjedelig), men jeg kan se for meg at det må oppleves litt kleint. Hvorfor dette betyr at samfunnet går til helvete, vet jeg ikke. Ser du for deg en mengde nakne på folk på date ute på byen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...