Gå til innhold

Nakendatingen er et tegn på samfunnets forfall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke meningen at man skal være naken på første date, og i hvert fall ikke første blikk. Samfunnet er i ferd med å gå til helvete :( 

Hva synes dere om dette søppelprogrammet? Ja, jeg vet jeg ikke trenger å se på, men det er likevel trist. 

Anonymous poster hash: 24ef6...e85
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man er fanatisk religiøs så tolkes det nok i den retningen.

Anonymous poster hash: 48d87...6d7

Skrevet

Jeg er ateist. 

• Liker 2
Skrevet

Tenker  vel egentlig at det er mest trist for deltakerene. Vanskelig å forutse følgene av det på sikt. Ikke så lett å angre på det i ettertid når halve Norge har sett det. Et utrolig spekulativt konsept. 

Anonymous poster hash: 1b2bb...3c2
  • Liker 8
Skrevet

Jeg er ateist.  Anonymous poster hash: 24ef6...e85

Trenger ikke tro på en gud for å ha en religiøs tankegang.

Anonymous poster hash: 48d87...6d7

• Liker 4
Skrevet

Tenker  vel egentlig at det er mest trist for deltakerene. Vanskelig å forutse følgene av det på sikt. Ikke så lett å angre på det i ettertid når halve Norge har sett det. Et utrolig spekulativt konsept.  Anonymous poster hash: 1b2bb...3c2

Dette får de informasjon om i forkant,Mog de må også ha samtale med psykolog før de blir valgt ut til å bli med. Dette er nok mennesker som ikke har noe å ofre ved å vises naken på tv.

Ikke et program jeg kommer til å følge med på, men jeg syns det er en fin take for å få folk bevisst på at nakenhet ikke er farlig. Og deltakerne blir jo kjent med hverandre uten å måtte dømme etter materielle ting.

Anonymous poster hash: 123c1...931

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke meningen at man skal være naken på første date, og i hvert fall ikke første blikk. Samfunnet er i ferd med å gå til helvete :(

Hva synes dere om dette søppelprogrammet? Ja, jeg vet jeg ikke trenger å se på, men det er likevel trist.

Primitive behov er alt det er. Blottet for alle mulige finesser som gjør livet rikere.

Anonymous poster hash: b618e...8a4

• Liker 3
Skrevet

Tv Norge prøver vel så hardt dem kan å skrape til seg flest mulig TV-seere. Naken-dating på tv er sikkert noe som vekker en del oppsikt, og TV-kanalen håper at flest mulig ser på dette..

Anonymous poster hash: cfb11...813
  • Liker 3
Skrevet

Det jeg lurer på, er hvordan mennene i programmet unngår å få ståkuk når de ser disse veldreide, nakne damene? Det må da oppstå mange slike pinlige situasjoner, vil jeg tro.

Ellers er jeg mye enig med TS. Dette er bare en av mange ting i dagens samfunn, som tilsier at vi er på full fart nedover, både moralsk og intellektuelt.

Anonymous poster hash: ac313...587
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Nakendating? Jeg ser ikke på reality-programmer, siden det stort sett bare er tull.

At noe som foregår i et reality-program på noen som helst måte skulle være et symptom på samfunnets undergang, moralsk eller på andre måter, tviler jeg på.

Enten det nå dreier seg om baksnakkelsen og sviket i Robinson og Farmen og lignende, dyneløfting i Hotel "whatever" eller nakendating.

Jeg tror denslags er mer et symptom på økende desperasjon i underholdningsbransjen og seriøs idetørke. Man sliter med å produsere innhold som er interessant.

Mediebransjen dreier seg nå hovedsaklig om å selge reklame, ikke om å formidle noe budskap som det er bryet verdt å formidle. Det siste er det nesten bare de lisensfinansierte kringkasterne som gjør for tida. De øvrige lager hjernedød fyllmasse til sendeflaten mellom reklamesnuttene.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Skrevet

Ser ikke på slike program. Men det ville sikkert vært fint å se over varene første gang. Slik at man ikke kastet bort tiden med middag, vin og masse tullprat. Rett på sak liker jeg. Vi lager for mye oppstyr av det vi alle egentlig vil og det er og rive av hverandre klærne og knulle. Parringsritualet til oss mennesker har blitt for langvarig og kjedelig.

Skrevet

Ser ikke på slike program. Men det ville sikkert vært fint å se over varene første gang. Slik at man ikke kastet bort tiden med middag, vin og masse tullprat. Rett på sak liker jeg. Vi lager for mye oppstyr av det vi alle egentlig vil og det er og rive av hverandre klærne og knulle. Parringsritualet til oss mennesker har blitt for langvarig og kjedelig.

Du lirer ut av deg masse tull igjen som vanlig.

• Liker 3
Skrevet

Du lirer ut av deg masse tull igjen som vanlig.

Nei ikke tull. Vi mennesker kaster bort for mye tid på tull. Vi vet alle hva vi egentlig vil og skal. Men selvsagt så liker vi og gjøre oss litt mer spesielle.

• Liker 1
Skrevet

Samfunnet er da ikke i ferd med "å gå til helvette" kun på grunn av enkelte personer er med på nakendating på TV. Dette programmet kommer garantert til å bli tatt av på grunn av mangelfull kvalitet. 

Anonymous poster hash: 45e7e...7a5
Skrevet

Ser ikke helt hvorfor du formulerer deg som talsmann for menneskeheten. Jeg tror ikke majoriteten vil kjenne seg igjen i det du skriver. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg bryr meg faktisk ikke så hardt om hva andre gjør, så lenge jeg slipper å gjøre det selv. Folk har ulikt forhold til nakenhet. Noen synes at det er naturlig, andre forbinder det med dyp skam, og noen forbinder det med seksualitet. 

Skrevet

Ser ikke helt hvorfor du formulerer deg som talsmann for menneskeheten. Jeg tror ikke majoriteten vil kjenne seg igjen i det du skriver. 

De fleste mennesker fornekter sin egen virkelighet og adferd. Ikke noe ukjent. Vi vet alle hva vi egentlig vil og ønsker når mann og kvinne møtes.

Skrevet

Forfall? Nei, dette er faktisk et skritt i riktig retning og mot fremtiden.

At nakenhet er tabu og til og med ulovlig enkelte steder, det er det som er sykt.

Og hyle og skrike og løpe etter håndkle for at det motsatte kjønn ser deg naken, det er sykt og ikke bare det, men det er hjernevasking og et overgrep menneskene har drevet på med i århundrer.

Oldtidens mennesker viste ikke bedre, jeg skal godta det, men dagens mennesker som vil fortsette hjernevaskingen om nakenhet, lage forbud og problemer med det, de kan brenne.

Anonymous poster hash: 64d44...136
  • Liker 2
Skrevet

De fleste mennesker fornekter sin egen virkelighet og adferd. Ikke noe ukjent. Vi vet alle hva vi egentlig vil og ønsker når mann og kvinne møtes.

Du høres hjernevasket ut. Typisk person tydeligvis har funnet ut av alt og som skal opplyse alle om hva de egentlig vil. Realiteten er jo at dette er overhodet ikke hva majoriteten ønsker. 

• Liker 4
Skrevet

Nakendating? Jeg ser ikke på reality-programmer, siden det stort sett bare er tull.

At noe som foregår i et reality-program på noen som helst måte skulle være et symptom på samfunnets undergang, moralsk eller på andre måter, tviler jeg på.

Enten det nå dreier seg om baksnakkelsen og sviket i Robinson og Farmen og lignende, dyneløfting i Hotel "whatever" eller nakendating.

Jeg tror denslags er mer et symptom på økende desperasjon i underholdningsbransjen og seriøs idetørke. Man sliter med å produsere innhold som er interessant.

Mediebransjen dreier seg nå hovedsaklig om å selge reklame, ikke om å formidle noe budskap som det er bryet verdt å formidle. Det siste er det nesten bare de lisensfinansierte kringkasterne som gjør for tida. De øvrige lager hjernedød fyllmasse til sendeflaten mellom reklamesnuttene.

Nettopp derfor er jeg positiv til NRK-lisensen. Ja, det er kjipt å betale så mye (noe som er årsaken til at jeg ikke har TV, er student, for jeg orker ikke å betale så mye for en TV-kanal, jeg har andre reg. og utgifter som må prioriteres), men NRK har mye høyere kvalitet enn det andre kanaler har og produserer mye bra, som andre ikke gjør, for de må "bare" produsere det markedet vil ha, som f.eks. paradise hotel og annet dritt som går på TV.

Anonymous poster hash: fc4d5...664

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...