Gå til innhold

Typen ser på andre jenters rumpe! [avstemning]

Er det ok at typen ser på andre jenters rumper når vi er i offentligheten?(kun jenter)  

94 stemmer

1. 1. Ok at typen ser på andre jenters rumpe?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 77fdd...326

Anonymous poster hash: 12058...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du?
At han glor i en time på en dames rumpe mens jeg sitter rett forran han? Nei.
At blikket hans streifer en dames rumpe mens vi er ute å går? Ja..

Anonymous poster hash: d5764...ad8
  • Liker 8
Skrevet

Så lenge han ikke stirrer så åpenlyst at jenta merker det og føler seg ukomfortabel. Jeg ser, så det ville ha vært temmelig dobbeltmoralsk av meg å svare noe annet. :ler:

• Liker 13
Skrevet

Noen har jo så feit ræv at man må vri hodet 180 grader for å unngå stirre på den ala Regan i eksorsisten, så det må da være lov.

• Liker 4
Skrevet

Dersom min kjæreste ikke viste interesse for fine kvinnekropper ville jeg bli trist. Det viser jo livsglede og sans for det som er vakkert!

Hadde derimot ikke blitt glad dersom han stirra med vellyst på trashy damer med dårlig smak og billig look !

• Liker 5
Skrevet

Tenk at dama mi ville dra på ferie til Brazil.. Hele ferien sikklet jeg på deilige damerumper i string-bikini. Trenger jeg si mer.. Dama ble sur. Men sånn blir det når hun drar meg med til rumpenes paradis..:P

Anonymous poster hash: d75a6...d65

• Liker 1
Skrevet

Der kan du bare skylde på deg selv, din fjott. Makan, hørt om selvbeherskelse? Eller er du av typen som ikke klarer å holde fingra av fatet fordi "jentene er jo så deilige og går lettkledde"?

Anonymous poster hash: 44fb0...220

Skrevet

Det går fint an å se på menyen ute, men spise hjemme.

Skrevet

Hva mener du?

At han glor i en time på en dames rumpe mens jeg sitter rett forran han? Nei.

At blikket hans streifer en dames rumpe mens vi er ute å går? Ja..

Anonymous poster hash: d5764...ad8

Dette. 

Vi menn blir ikke blind bare fordi kvinnen vi elsker er sammen med oss i offentlighet.

Og er det ikke ironisk, at dere jenter gjør en million ting for å være tiltrekkende og deilig, og så kommer spørsmål som dette?

- Hvem av dere jenter/kvinner bryr seg ikke om at rumpen deres ser pen ut når dere handler bukser ?

Skrevet

Dersom min kjæreste ikke viste interesse for fine kvinnekropper ville jeg bli trist. Det viser jo livsglede og sans for det som er vakkert!

Hadde derimot ikke blitt glad dersom han stirra med vellyst på trashy damer med dårlig smak og billig look !

Så du skal være rettesnor for hans smak ? 

Gjest Raindrops
Skrevet

Avhenger helt av hvordan det gjøres. Jeg er ikke interessert i å f.eks. spise middag med noen som ikke klarer å holde blikket fra rumpen til serveringsbetjeningen, eller å være sammen med en fyr som åpenlyst sikler på andre. Det opplever jeg som respektløst, og det gidder jeg ikke finne meg i.

Men at det er lov å se, men ikke røre? Absolutt, vi liker alle pene ting.

Skrevet

Hva han ser på når han er ute alene, eller mer eller mindre diskret når vi er sammen, det bryr jeg meg ikke om.

Men dersom det blir sånn at han ikke klarer å konsentrere seg om det jeg sier fordi det går ei dame med fin rumpe foran oss, eller han begynner å snu seg for å se etter jenter, da blir jeg irritert. Ikke fordi jeg blir sjalu, men fordi jeg synes det er så patetisk med menn som ikke klarer å overstyre lystene og impulsene sine.

Men man blir jo ikke blind bare fordi man havner i et forhold. Jeg ser jo på pene ting sjøl om :)

• Liker 1
Skrevet

Det må absolutt være lov å se. Man blir jo ikke automatisk blind selv om man havner i et forhold.

Å direkte stirre derimot har jeg lite til overs for.

Skrevet

Så du skal være rettesnor for hans smak ?

Vel - ikke rettesnor. Men jeg hadde jo likt å tro at han hadde god smak i og med at han datet meg. Og om hans smak var billige, trashy horete damer så hadde vel det satt et stort hull baugen på min selvfølelse da jeg tror selv at jeg er både foxy og classy :-)

Skrevet

Vel - ikke rettesnor. Men jeg hadde jo likt å tro at han hadde god smak i og med at han datet meg. Og om hans smak var billige, trashy horete damer så hadde vel det satt et stort hull baugen på min selvfølelse da jeg tror selv at jeg er både foxy og classy :-)

...menn har ikke bare en smak.... vil liker både epler og pærer... meloner og selvfølgelig vellagret frukt. Den som tror at mannens seksualitet er en traktor mens kvinnens er et romskip tar feil,,,

Skrevet

...menn har ikke bare en smak.... vil liker både epler og pærer... meloner og selvfølgelig vellagret frukt. Den som tror at mannens seksualitet er en traktor mens kvinnens er et romskip tar feil,,,

Om du vi spise nedfallsfrukt så velbekomme, men jeg vil ikke ha en kjæreste som gjør det.

Gjest Captain Hook
Skrevet

Så klart har alle lov å se på andres rumper. Ikke til å unngå det. 

Skrevet

Jeg kikker masse selv også, det er jo gøy å se! :ler: men det Sårer litt hvis han kommenterer det i lengden..

Anonymous poster hash: c5f6a...a6b

Skrevet

Tenk at dama mi ville dra på ferie til Brazil.. Hele ferien sikklet jeg på deilige damerumper i string-bikini. Trenger jeg si mer.. Dama ble sur. Men sånn blir det når hun drar meg med til rumpenes paradis.. :P

Anonymous poster hash: d75a6...d65

Haha kult å reise med typen men hadde aldri tatt han med meg til brazil eller caribien twerkland LOL

Anonymous poster hash: 3392b...4bf

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Menn har mye å lære av hvordan mange kvinner "ser men ikke helt ser" på andre mennesker. Blikket må ikke falle rett på noe for at sansene skal legge merke til spesifikke ting i omgivelsene.

Videre, hvis man f.eks. legger merke til noe fint ved en servitør, så kan man se henne i øynene og anerkjenne henne som person, snarere enn å åpenbart miste tråden i samtalen pga. en spretten rumpe. 

Endret av Overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...