Gjest Gibban Skrevet 20. september 2004 #1 Skrevet 20. september 2004 hva bør jeg få med meg??? Har aldri vært ute og reist, nå er jeg invitert til Aberdeen for en helg. Hva er det å se og ikke minst shoppe? Lønner det seg å legge julegave handelen(for det meste myke pakker) til denne turen. Litt begrenset med tid men kan være ganske effektiv hvis jeg har forberedt meg.Takker for alle tips og råd.
Gjest gjest1 Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Union street er hoved gata, i Abeerdeen. Der er det tett i tett med butikker. Alt fra Ann summers til Starbucks. Halvveis ned i U.S ligger et kjøpesenter med Marks & Spenser. Selv hadde vi bare en halv dag til handling, og fikk ikke gått så mye uten for Union street, men vi fikk handlet det vi trengte pluss litt til. Prisene var omtrent som hjemme. Ps: Anbefaler thai restauranten, rettoverfor Starbuck øverst i Union Street. Vi fikk nydelig mat og fantastisk service.
Gjest Fennella Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Stikk innom St Nicholas Centre, hvor Marks & Spencer er plassert (ikke glem GAP som ligger rett over M&S) og fortsett til Bon Accord Centre, som er helt sentralt i byen. Disse 2 sentrene ligger 'vegg i vegg', mao du spaserer ut av det ene og kysser gaten til det andre. Masse butikker under tak, da slipper du opp kaoset i union Street med smekkfulle fortau i helgene, huff... I St Nic finner du bla Bodyshop, NEXT og River Island. I Bon Accord finner du et stort Boots over 2 etasjer og ellers alt mulig fra Monsoon, Oasis, Dolcis (sko), Cruise til Disneystore og Woolworths (childrens clothing, toys, kitchenware and sweeties!). Varemagasinet John Lewis ligger helt i enden her, der finnes sportutstyr, garn, leker, moter og sko, gardiner, parfymeri etc etc. Have fun!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå