AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 På en måte synes jeg jentene er modige, samtidig har jo selv islamister lov å yttre seg. Så jeg skal ikke si at det de gjør er helt OK. Det som sjokkerer meg er den voldlige reaksjoen. De kan jo lett fjerne de fra scenen, ingen grunn til å sparke noen som ligger nede. http://nyheteridag.se/femenaktivist-misshandlad-vid-protest-mot-fundamentalistisk-islam/ http://www.rt.com/news/315221-femen-france-muslim-disrupt/ Anonymous poster hash: 1eb86...395 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Jeg har mye mer sansen for Femen en de Islam vennlige feministene vi har i Norden. Anonymous poster hash: 9edb0...fee 9
Gjest Trollkarlen Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Jeg har mye mer sansen for Femen en de Islam vennlige feministene vi har i Norden. Anonymous poster hash: 9edb0...fee Er det mulig å være Islam vennlig feminist? I hva slags virkelighet er Islam noe en feminist kan se positivt på?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Er det mulig å være Islam vennlig feminist? I hva slags virkelighet er Islam noe en feminist kan se positivt på? De lurer seg unna med å si at "kvinnefrigjøring er å velge å bære hijab selv!" Anonymous poster hash: a72a4...964 7
WubWub Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Kom som en bombe at hu ene ble slengt i bakken med stor kraft og sparket av en av "mannfolka" i forsamlingen. Kom som en bombe, get it? ALLAH SNACKBAR 8
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Hvis en nynazist presser seg opp på scenen på et blitz foredrag og begynner å gaule og rope og kle av seg for å vise hakekors tattoeringene så må han regne med en noe røff behandling etterpå. Og det samme må vel en ekstremfeminist som gjør det samme på et islamist foredrag. Likestilling kalles det... Men jeg syns de var litt for snille med dem, de kunne jo ha tatt i litt når de først skulle jule opp noen ektrimister.Anonymous poster hash: e495e...e86
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Er det mulig å være Islam vennlig feminist? I hva slags virkelighet er Islam noe en feminist kan se positivt på? Det finnes to typer feminisme, de ene typen er venstreradikal den andre typer kjemper for likestilling men har vel forstått at sosialister også kan være anti-feminister. Anonymous poster hash: 9edb0...fee 1
Maleficenta Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 På en måte synes jeg jentene er modige, samtidig har jo selv islamister lov å yttre seg. Så jeg skal ikke si at det de gjør er helt OK. Det som sjokkerer meg er den voldlige reaksjoen. De kan jo lett fjerne de fra scenen, ingen grunn til å sparke noen som ligger nede.http://nyheteridag.se/femenaktivist-misshandlad-vid-protest-mot-fundamentalistisk-islam/http://www.rt.com/news/315221-femen-france-muslim-disrupt/Anonymous poster hash: 1eb86...395 Godt gjort av de jentene. Kjempebra!! Reaksjonen til de muslimske mennene der er jo helt syk. Syns det er så tradig at man blir kneblet og stemples som rasist når man påpeker at det ikke er bra hvordan de behandler kvinner. Vi må få slutt på tullet fra disse imamene som liter av seg alt mulig piss. 6
Maleficenta Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Hvis en nynazist presser seg opp på scenen på et blitz foredrag og begynner å gaule og rope og kle av seg for å vise hakekors tattoeringene så må han regne med en noe røff behandling etterpå. Og det samme må vel en ekstremfeminist som gjør det samme på et islamist foredrag. Likestilling kalles det... Men jeg syns de var litt for snille med dem, de kunne jo ha tatt i litt når de først skulle jule opp noen ektrimister.Anonymous poster hash: e495e...e86 Teit å sammenligne de med nynazister, da nynazister står for noe negativt, på lik linje med denne imamen. Hadde det vært omvendt. At en av disse jentene hadde stått og holdt foredrag om kvinnefrigjøring av undertrykte kvinner i verden, og en gjeng med galne muslinmer hadde protestert, da er jeg inne på damme tankegamg som deg 5
jabx Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Det som sjokkerer meg er den voldlige reaksjoen. De kan jo lett fjerne de fra scenen, ingen grunn til å sparke noen som ligger nede. Fredens religion. 9
jabx Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 (endret) Hvis en nynazist presser seg opp på scenen på et blitz foredrag og begynner å gaule og rope og kle av seg for å vise hakekors tattoeringene så må han regne med en noe røff behandling etterpå. Og det samme må vel en ekstremfeminist som gjør det samme på et islamist foredrag. Likestilling kalles det... Men jeg syns de var litt for snille med dem, de kunne jo ha tatt i litt når de først skulle jule opp noen ektrimister.Anonymous poster hash: e495e...e86 Helt enig med deg i det at blitzere er voldelige ekstremister, akkurat som disse muslimene på videoen. De kjenner stort sett bare voldens språk. Det er forventet at islamister og venstreraddiser bruker ekstrem vold mot meningsmotstandere. Andre grupper, derimot, hadde ikke reagert med slik vold. Endret 18. september 2015 av jabx 2
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 Så jævlig unødvendig at flere enn sikkerhetsvaktene skulle ta seg av dem og begynne å hoppe på scenen for å skade jentene hva faen! Sikkerhetsvaktene skada jo ikke jentene, de bare dro dem av scenen? Bra gjort av jentene, men lurer på hva som skjedde med dem etter det... Redd for at de fikk seg en omgang med juling
kat-e Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 Hvis en nynazist presser seg opp på scenen på et blitz foredrag og begynner å gaule og rope og kle av seg for å vise hakekors tattoeringene så må han regne med en noe røff behandling etterpå. Og det samme må vel en ekstremfeminist som gjør det samme på et islamist foredrag. Likestilling kalles det... Men jeg syns de var litt for snille med dem, de kunne jo ha tatt i litt når de først skulle jule opp noen ektrimister.Anonymous poster hash: e495e...e86 Det blir helt feil å sammenligne de med nynazister. Jentene setter fokus på hvordan kvinner blir behandlet i Islam. Skulle ønske Femen kommer til Norge også. 1
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 (endret) Så jævlig unødvendig at flere enn sikkerhetsvaktene skulle ta seg av dem og begynne å hoppe på scenen for å skade jentene hva faen! Sikkerhetsvaktene skada jo ikke jentene, de bare dro dem av scenen? Bra gjort av jentene, men lurer på hva som skjedde med dem etter det... Redd for at de fikk seg en omgang med juling I den kulturen har ikke mange av de mye respekt for kvinner. Husker jeg leste ett annet sted om en muslimsk kvinne som ville skille seg, ho ble steinet i hjel før ho rakk å komme seg bort til komunehuset(eller hva det blir kalt igjen?). Endret 18. september 2015 av Sunflower-Delight
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 18. september 2015 #15 Skrevet 18. september 2015 I den kulturen har ikke mange av de mye respekt for kvinner. Husker jeg leste ett annet sted om en muslimsk kvinne som ville skille seg, ho ble steinet i hjel før ho rakk å komme seg bort til komunehuset(eller hva det blir kalt igjen?). Hele slekta mi er jo muslimer, men ikke èn eneste av de jeg kjenner er så voldelige. Faktisk så er ingen av dem voldelige...
Suppemann Skrevet 18. september 2015 #16 Skrevet 18. september 2015 (endret) Kom som en bombe at hu ene ble slengt i bakken med stor kraft og sparket av en av "mannfolka" i forsamlingen. Kom som en bombe, get it? ALLAH SNACKBAR Nå synes jeg du er i overkant bombastisk i dine uttalelser. Men en ting må jeg bare si, de kvinnene var virkelig noen bombshells. Blir helt blodsprengt nedentil av å se de bombardere scenen med en eksplosjonen av toppløshet. Endret 18. september 2015 av Suppemann
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. september 2015 #17 Skrevet 18. september 2015 Hele slekta mi er jo muslimer, men ikke èn eneste av de jeg kjenner er så voldelige. Faktisk så er ingen av dem voldelige... Kanskje det har litt med hvor du bor? Ho som ble steinet i hjel bodde i midtøsten et sted. Og så kommer det vel litt an på hvordan du er oppdratt, hva slags syn du vokste opp med rundt deg, kanskje?
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 18. september 2015 #18 Skrevet 18. september 2015 Kanskje det har litt med hvor du bor? Ho som ble steinet i hjel bodde i midtøsten et sted. Og så kommer det vel litt an på hvordan du er oppdratt, hva slags syn du vokste opp med rundt deg, kanskje? Jo det kan jo hende, men altså, Irak er jo i midtøsten, sant? Men vi er kurdere da. Kurdere er ikke like røffe som arabere, så vidt jeg vet. Araberne er de som driver å plystrer og roper etter kvinnene i Kurdistan (opplevd det selv). Men du har rett. Kommer jo an på oppdragelse og syn
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 18. september 2015 #19 Skrevet 18. september 2015 Jo det kan jo hende, men altså, Irak er jo i midtøsten, sant? Men vi er kurdere da. Kurdere er ikke like røffe som arabere, så vidt jeg vet. Araberne er de som driver å plystrer og roper etter kvinnene i Kurdistan (opplevd det selv). Men du har rett. Kommer jo an på oppdragelse og syn Jeg kjenner ikke til så mange kurdere, men det er klart en del forskjell mellom noen land i midtøsten også.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #20 Skrevet 18. september 2015 Muslimske kvinner har startet en forening i mot Femen. https://www.facebook.com/MuslimWomenAgainstFemen Snakk om sjølmål. Anonymous poster hash: ff258...080 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå