Gå til innhold

Skrive brev til eksen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du bare har kommet med unnskyldninger før og nå har rasjonalisert oppførselen din med noen nye, så ser ikke jeg noen hensikt i å skrive det til ham.

Anonymous poster hash: fdea5...581
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skriver og jeg skriver. Er litt terapi i det.

Men føler alt er litt usagt også siden hele forholdet gikk på hans premisser. Men jeg er fortsatt veldig glad for den tiden vi hadde sammen. Ingen mann har fått meg til å miste fotfestet som han.

Anonymous poster hash: 87944...f47

Her nevner du noe som er viktig. Du skriver at hele forholdet gikk på hans premisser. Og at ingen mann har fått deg til å miste fotfeste som han. Da er du jo tydeligvis fortsatt interessert i han og har et håp om at det skal bli dere igjen?

Nå vet jeg ikke hvordan forholdet deres endte, men høres ut som denne mannen trenge mer motstand enn medfølelse for å si det slik.

Anonymous poster hash: ac2bf...eed

Skrevet

Ser overhodet ikke problemet. Send i vei.

Skrevet

Her nevner du noe som er viktig. Du skriver at hele forholdet gikk på hans premisser. Og at ingen mann har fått deg til å miste fotfeste som han. Da er du jo tydeligvis fortsatt interessert i han og har et håp om at det skal bli dere igjen?

Nå vet jeg ikke hvordan forholdet deres endte, men høres ut som denne mannen trenge mer motstand enn medfølelse for å si det slik.

Anonymous poster hash: ac2bf...eed

Forholdet gikk på hans premisser i den forstand at han er veldig opptatt med jobb og barna sine. Så vi kunne bare treffes når han hadde tid.

Jeg har han så klart godt planta i pannebrasken enda, og savnet er like stort. Jeg klarer vanligvis fint å komme meg greit videre etter et brudd, men nå sliter jeg. Og jeg vet jeg må gi slipp og gå videre. Og derfor er også et brev en slags avslutning for meg. At jeg da får fortalt saken fra min side, bare for å få det ut av systemet og så kunne gå videre.

Jeg fjernet han fra alle sosiale medier untatt Snapchat. Eller jeg slettet han der også, men la han til igjen etterpå. Etter noen uker med helt stillhet har han begynt å følge med på alt på min My Story igjen. Men jeg sender ingen ting til han. Ikke har jeg fått noe fra han heller på en drøy uke.

Skrevet

Om du har kontakt med den fyren enda, kan du jo bare sende en SMS og spørre om han har lyst til å få et nøytralt brev fra deg, så du får en sjanse til å forklare hvorfor du gjorde som du gjorde, og var som du var..

At du egentlig skrev det for din egen del, men at du gjerne deler det med han om han ønsker å lese det.

Du kan jo slenge på at det ikke er en hysterisk metode for å reparere noen ting på, men kanskje kan gi svar utover det du tror han har fått..

Nei, jeg vet ikke jeg..

Anonymous poster hash: 4f448...cd3
Skrevet

Om du har kontakt med den fyren enda, kan du jo bare sende en SMS og spørre om han har lyst til å få et nøytralt brev fra deg, så du får en sjanse til å forklare hvorfor du gjorde som du gjorde, og var som du var..

At du egentlig skrev det for din egen del, men at du gjerne deler det med han om han ønsker å lese det.

Du kan jo slenge på at det ikke er en hysterisk metode for å reparere noen ting på, men kanskje kan gi svar utover det du tror han har fått..

Nei, jeg vet ikke jeg..

Anonymous poster hash: 4f448...cd3

Vet ikke jeg heller gitt :P jeg går som sagt alltid videre. Men nå vet jeg ikke. Føler det ikke er over på en merkelig måte. Men om han kommer tuslende tilbake så vet jeg ikke om jeg vil ha han tilbake. Mye av meg vil men det er jo en grunn for at det ble slutt. Han har jo ikke tid til meg.

Jeg får se. Det må sendes på riktig tidspunkt. Akkurat nå er det ikke riktig. Men kan fort føles riktig om to uker. Eller aldri. Har nå uansett brevet her og det hopper vel oppi en postkasse om/når tidspunktet er riktig.

Skrevet

Nå skjønner jeg i hvert fall ingen ting. Brått har han begynt å sende meg Snap. Av seg selv blant annet. Bare fjas. Når jeg forsiktig (veeeeldig forsiktig) spurte om en prat, så fortsvant han. Men dukket opp igjen etter en liten stund med litt mer fjas. Han er voksen :P

Så han vil ha kontakt men han vil ikke ha kontakt?

Jeg har ikke sendt noe brev ;) Men fikk en venninne til å lese dette og hun sa "send" fordi hun synes brevet var så fint. At det var et veldig hyggelig og koselig brev.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...