Gå til innhold

Når daten skriver "takk for alt"...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan godt hende det altså. Men synes ikke det virker som han er veldig interessert når han ikke engang tar seg tid til å svare på en melding når jeg spør om vi skal møtes. Eller hva tenker du, som er mann? 😊

Anonymous poster hash: 55c1e...2dd

Det spørs helt hvor travelt han egentlig har det. Hvis jeg har det veldig travelt ignorerer jeg alt som ikke er jobbrelatert, med mindre jeg har overskudd (og husker det) når jeg har fem min ledig på kvelden før senga sluker meg. Men det skjer svært sjeldent, heldigvis. Jeg tenker du finner det ut til uka når han er ferdig å være travel. ;) jeg har opplevd å få liknende beskjeder fra to damer som hadde det veldig travelt i nærmeste fremtid. Jeg regnet med at ingen av dem var veldig interessert, men hun ene tok kontakt når hun hadde tid igjen. Vanskelig å vite hva fyren din tenker.

Veldig merkelig å si takk for alt da. :P Men det kan jo ha vært en klønete formulering. Håper forresten du ikke mener at du kuttet ut halvveis, når du sier at du sugde ham litt. DA hadde jeg faktisk blitt ganske sur. Men regner med det ikke var det du mente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og så sugde jeg han forresten (litt) 🙈

Sugde ham litt? Hva betyr det? At du avbrøt det og lot han ligge der låt og frustrert?

Anonymous poster hash: 3fb84...5c4

• Liker 3
Gjest gjestvest
Skrevet

Når personen er, som du sier en høflig kar, kommer dette gjerne også til uttrykk i tekstform. Høfligheter i tekstform er ikke vi lenger vant til. De kan høres noe rart ut: Vanskelig å tolke. 

Var jeg deg ville jeg tatt en tlf til vedkommende. Bare for å snakke om løst og fast. På denne måten kan du plukke opp signaler om hvor du har ham, uten å måtte tolke ham i tekstform. 

Skrevet

...og så sugde jeg han forresten (litt)

Suging er også sex, oralsex.

• Liker 2
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

...og så sugde jeg han forresten (litt)

Du har ikke samme hashtag som TS.

Endret av gjestvest
Skrevet (endret)

Takk for alt = punktum finale, ferdig snakka, over og ut, lykke til videre, sayonara, ciao bella.

You done son

Endret av WubWub
Skrevet

Jeg vet det er en dum formulering, men det hender jeg sier "takk for alt". (takk for maten, filmen, sexen (haha), den gode samtalen, gaven, byturen osv.) Men da skriver man vel heller "takk for alt sammen".

Skrevet

Spør han bare. Dere er voksne mennesker. Det gjorde jeg med han jeg dater nå for jeg gadd ikke å bruke tid på han hvis ikke det var liv laga. Det endte med at vi hadde en prat om hva som skjer med oss, hva vi har opplevd tidligere i livet, hva vi ønsker for fremtiden osv. Jeg var overrasket for vanligvis stikker menn så snart man spør om sånt, men her går det kjempebra.

Anonymous poster hash: 43273...70e

• Liker 1
Skrevet

Mannen ble sur fordi det ikke ble noe pulings på ham og reagerer med passiv aggressive barnsligheter. 

Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg vet det er en dum formulering, men det hender jeg sier "takk for alt". (takk for maten, filmen, sexen (haha), den gode samtalen, gaven, byturen osv.) Men da skriver man vel heller "takk for alt sammen".

Ser for meg samtalen mellom ham og kompisene etterpå: " Kjerringa klagde over at jeg sa: Takk for alt, og det var jo det jeg gjorde, takka for alt det gode vi fant på sammen. Hva skulle jeg sagt? Takk for ingenting?    :laugh:

Skrevet

Når personen er, som du sier en høflig kar, kommer dette gjerne også til uttrykk i tekstform. Høfligheter i tekstform er ikke vi lenger vant til. De kan høres noe rart ut: Vanskelig å tolke. 

Var jeg deg ville jeg tatt en tlf til vedkommende. Bare for å snakke om løst og fast. På denne måten kan du plukke opp signaler om hvor du har ham, uten å måtte tolke ham i tekstform. 

Veldig enig. Ring ham, så finner du raskt nok ut av det :jepp:

Skrevet

Takk for alt, da mener han vel middag, overnatting, hyggelig kveld osv regner jeg med? Med mindre han ble så furt for at han ikke fikk seg noe og dro derfra i en sur mine?

Anonymous poster hash: ce138...ea7
Skrevet

Du har ikke samme hashtag som TS.

Men samme hashtag som alle innlegg som foruten åpningsinnlegget hevder å være Ts. Dette har også skjedd meg, så inntil Ts ev. sier noe annet så er det ingen grunn til å tro at det ikke er Ts.

Anonymous poster hash: 3fb84...5c4

• Liker 2
Skrevet

"Hei! Kall meg blond og tungnem, men hva mente du med "takk for alt"?"

Anonymous poster hash: d93dc...cec

Skrevet

Kan du ikke bare spør hva han mente?

Skrevet

Var jeg deg ville jeg tatt en tlf til vedkommende.. 

Det er ikke nødvendig. Hun har jo alt tatt kontakt, og fikk lunken respons - "vanvittig travelt", var det ikke slik han sa det?

Neste trekk er opp til han - når han ikke har det så travelt lenger...

Det er også litt risikabelt å ringe for å snakke om løst og fast: ikke alle, men mange menn misliker slikt "kjerringmas". En telefonsamtale skal ha et klart formål, synes de. Etterpå legger man på.

Gjest gjestvest
Skrevet

Det er ikke nødvendig. Hun har jo alt tatt kontakt, og fikk lunken respons - "vanvittig travelt", var det ikke slik han sa det?

Neste trekk er opp til han - når han ikke har det så travelt lenger...

Det er også litt risikabelt å ringe for å snakke om løst og fast: ikke alle, men mange menn misliker slikt "kjerringmas". En telefonsamtale skal ha et klart formål, synes de. Etterpå legger man på.

" Kjerringmas " for noen er noe som kommer lenger inn i et forhold, og ikke i en datingfase. Om han opplever dette som kjerringmas er dette ihvertfall å oppfatte som at han ikke er interessert. Er en interessert spiller det heller ingen rolle om samtalen har ingen klart formål: En setter pris på å høre fra vedkommende.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...