Gå til innhold

Når daten skriver "takk for alt"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann tre-fire ganger, og den siste gangen ble han med meg hjem. Vi lagde middag og snakket, og det endte med at han sov over - uten at vi hadde sex. han har gitt uttrykk for at han har lyst til å date meg, og vi har det veldig hyggelig sammen.

Etter at han hadde dratt, skrev jeg en melding og takket for besøket. Da svarte han "Ha en fin dag, takk for alt". Jeg reagerte litt på den siste formuleringen, fordi for meg høres det ut som en avslutning. Men han er en høflig kar og har tidligere takket for en fin kveld, så jeg slo det fra meg.

Nå har jeg spurt om vi skal finne på noe, men synes han er litt lunken i responsen. Hvis man skriver "takk for alt" til daten, mener man det som regel som en avslutning av det hele? For nå lurer jeg jo litt på om det var det han gjorde.

Anonymous poster hash: 22d07...ea1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville nok,i lys av at han nå virker litt lunken,tolket "Takk for alt" som en avslutning.

Kanskje han ble sur fordi han ikke fikk sex den kvelden han overnattet?Har selv opplevd en som var veldig hyggelig,gå over til å bli ekstremt passiv aggresiv etter at jeg overnattet og vi ikke hadde sex.Jeg oppfatter også "Takk for alt" som litt passiv aggresivt.Men du kan jo spørre han rett ut om hva han vil videre,og se om du får noe direkte svar?Hvis ikke hadde jeg gått videre.

Endret av Sandie
  • Liker 4
Skrevet

Kanskje han bare er dårlig til å formulere seg skriftlig?

Anonymous poster hash: 02465...75b

• Liker 6
Skrevet

Du får se det litt an. Det er mulig det bare var en uheldig formulering og han mente det godt, uten å ville avslutte noe. 

Skrevet

Virker bare som om han takket for alt hva kvelden hadde å tilby (altså daten).

Anonymous poster hash: aa6ec...738
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor ble det ikke sex? Hva var situasjonen?

Anonymous poster hash: a6be7...2a1
  • Liker 1
Skrevet

Hva mener du med at han virket "lunken i responsen"?

Skrevet

Enig, dette er viktig.

Prøvde han seg? Måtte han sove på gjesterommet/sofaen/madrass på gulvet?

Anonymous poster hash: 3fb84...5c4

Skrevet

Vi sov i samme seng, kysset og koste, men jeg sa (også på forhånd) at det ikke var aktuelt med sex ennå. :)

Anonymous poster hash: 55c1e...2dd

Skrevet

Hva mener du med at han virket "lunken i responsen"?

Da jeg spurte om vi skulle møtes, sa han at han hadde det vanvittig travelt på jobb denne uka :( Og så har jeg ikke hørt noe mer.

Skrevet

Høres ut som han ble lei av å vente på sex. Dere har jo alt møttes 3-4 ganger. 

Skrevet

Da jeg spurte om vi skulle møtes, sa han at han hadde det vanvittig travelt på jobb denne uka :( Og så har jeg ikke hørt noe mer.

Har det slått deg at han kanskje... *trommevirvel* har det vanvittig travelt på jobb denne uken og ikke har så mye tid eller overskudd til noe annet, inkludert deg?
  • Liker 12
Skrevet

...og så sugde jeg han forresten (litt) 🙈

Skrevet

Har det slått deg at han kanskje... *trommevirvel* har det vanvittig travelt på jobb denne uken og ikke har så mye tid eller overskudd til noe annet, inkludert deg?

Det kan godt hende det altså. Men synes ikke det virker som han er veldig interessert når han ikke engang tar seg tid til å svare på en melding når jeg spør om vi skal møtes. Eller hva tenker du, som er mann? 😊

Skrevet

Dette er noe jeg kunne vært kapabel til å skrive uten å mene det som en avslutning. Det at han virker kald etterpå kan jo være at han er opptatt. Gi det litt tid.

• Liker 1
Skrevet

"Takk for alt" er noe en sier ved kista. Jeg er nokså sikker på at du bare kan glemme ham. Og når han til overmål har det "vanvittig travelt", er saken klar. Du bør klare å ta et så tydelig hint.

Anonymous poster hash: ac867...9d9
  • Liker 1
Skrevet

Det er nok over ja.

Gjest energibånd
Skrevet

Høres ut som han ble lei av å vente på sex. Dere har jo alt møttes 3-4 ganger. 

"Takk for alt" er noe en sier ved kista. Jeg er nokså sikker på at du bare kan glemme ham. Og når han til overmål har det "vanvittig travelt", er saken klar. Du bør klare å ta et så tydelig hint.

Anonymous poster hash: ac867...9d9

Syns det var en rar formulering, det er ikke noe jeg sier til en mann som jeg har slått opp med engang, kanskje han mente å si "takk for meg"  :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...