Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hold deg til trådens tema! Har du ikke barn trenger du ikke kommentere i tråden en gang. Ihvertfall ikke skrive idiotiske ting som at du vil ha et lykkelig liv og da kan man ikke ha barn. Skjerp deg! Her greit at du ikke vil ha barn, men da mø du respektere de som vil ha det også. Anonymous poster hash: abf46...cc2

Hårsår for tiden?

Noen har skrevet at alle har samme forelder, noen har skrevet at de ønsker flere barn det er vel heller ikke i samsvar med trådens tema og du blir sinna fordi en bruker er lykkelig uten barn og derfor ikke har barn.

Slapp av menneske, ingen grunn til panikk fordi noen skriver at de virkelig har lyst på et lykkelig og derfor barnløs tilværelse. Så ro deg helt nedpå.

Anonymous poster hash: 377d9...897

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huset fullt :-) Men det begynner faktisk å bli ganske tomt nå. 4 jenter og 2 gutter i alderen 15-25. Bare de to yngste (15 og 17) bor hjemme fremdeles. Og det første barnebarnet ventes på nyåret :-)

Anonymous poster hash: 31ea9...6f5

Skrevet

Hold deg til trådens tema! Har du ikke barn trenger du ikke kommentere i tråden en gang. Ihvertfall ikke skrive idiotiske ting som at du vil ha et lykkelig liv og da kan man ikke ha barn. Skjerp deg! Her greit at du ikke vil ha barn, men da mø du respektere de som vil ha det også. Anonymous poster hash: abf46...cc2

Respekt er noe man gjør seg fortjent til.

Skrevet

Hårsår for tiden?

Noen har skrevet at alle har samme forelder, noen har skrevet at de ønsker flere barn det er vel heller ikke i samsvar med trådens tema og du blir sinna fordi en bruker er lykkelig uten barn og derfor ikke har barn.

Slapp av menneske, ingen grunn til panikk fordi noen skriver at de virkelig har lyst på et lykkelig og derfor barnløs tilværelse. Så ro deg helt nedpå.

Anonymous poster hash: 377d9...897

Du er er jævla bitter fitte! Hold dere til trådens tema! Det handler ikke om man er mer lykkelig uten barn eller ikke! Møkkafolk!

Anonymous poster hash: abf46...cc2

• Liker 1
Skrevet

Jøss, her var det hyggelig :sprettoy:

Uansett, jeg har seks barn, og dermed en del erfaring- men den er nødvendigvis av det subjektive slaget. Det er ikke gitt at mine erfaringer har så stor relevans for andre, så jeg passer meg for å være altfor skråsikker (prøver i alle fall, hehe). Jeg har heller ingen erfaring med voksne barn, så der er jeg ganske blank. Har selvsagt noen ideer om hvordan jeg tror det vil være og hva jeg tror jeg vil gjøre, men har lært at det ofte blir annerledes enn man tror :)

Skrevet

Jeg har en liten en. Ellers lite erfaring med barn - hadde ingen yngre søsken eller søskenbarn da jeg vokste opp. Mye nytt å lære seg med andre ord. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...