Gå til innhold

Er dette en lang influensa, uten feber?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For ca 2 uker siden begynte jeg å kjenne meg litt småsyk. Jeg hadde litt sår hals og vondt i bihulene, og i tillegg hadde jeg veldig vondt i kjeven, på ene siden. Jeg hadde også noen lymfeknuter på halsen, som jo er helt vanlig når man er syk.

Jeg har fra før kronisk bihulebetennelse, så jeg har alltid litt ubehag der, men ikke sånn som jeg har det nå.

I de to ukene som har gått har jeg hatt økende smerte fra bihulene og ganske kraftig hodepine, men det har gått veldig opp og ned, slik at ene dagen har jeg så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, å dagen etter, eller senere på kvelden, føler jeg at jeg er på vei til å bli frisk.

De siste dagene har jeg også følt meg litt småkvalm, og i dag har jeg vært sinnsykt svimmel. Ikke sånn at jeg føler jeg skal besvime, men som at jeg har drukket meg dritings. Ut på kvelden kjente jeg et mildt ubehag i magen, og etter jeg hadde lagt meg og ligget i senga i ca. en times tid ble jeg plutselig kjempekvalm og fikk også litt vondt i ørene.

Nå ligger jeg på sofaen med spybøtte forran meg (jeg har ikke kastet opp, men det føles som jeg skal), er fremdeles svimmel, og har i tillegg fått diaré og løper derfor frem og tilbake til badet.

Men jeg har ikke feber.

Høres dette ut som en vanlig, seig influensa? Eller kan det være noe annet? Har så sinnsykt lite lyst å dra til legen "bare" fordi jeg har influensa, så det er derfor jeg spør her :)

Anonymous poster hash: 0eb49...bb0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som forkjølelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...