Gjest Raindrops Skrevet 18. september 2015 #21 Skrevet 18. september 2015 Men at det kanskje er sånn på andre områder? Jeg vet ikke hvor du har det fra, selvopplevde anekdoter regner jeg med? 1
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #22 Skrevet 18. september 2015 (endret) En fyr kan bare sende kukbilder når en kvinne har invitert til det. Personlig, så er jeg helt enig med deg! Men, når det er sånn at en del kvinner muligens sier det motsatte av det de mener (på varierende områder), så kan jeg forstå at det ikke alltid er like lett for menn å vite hva som er det "riktige" å gjøre.. Endret 18. september 2015 av Oppgitt78
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #23 Skrevet 18. september 2015 (endret) Personlig, så er jeg helt enig med deg! Men, når det er sånn at en del kvinner sier det motsatte av det de mener (på varierende områder), så kan jeg forstå at det ikke alltid er like lett for menn å vite hva som er det "riktige" å gjøre.. Når det er snakk om kukbilder generelt og sex spesielt så tror jeg menn bør ta et steg tilbake og ikke sende flere eller pushe noen grenser når kvinner sier nei takk til flere. Og faktisk tro kvinner når de sier nei. ER du ikke enig? Endret 18. september 2015 av O.G.
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #24 Skrevet 18. september 2015 Jeg vet ikke hvor du har det fra, selvopplevde anekdoter regner jeg med? Jeg bare lurer, jeg.. Og jeg er ganske sikker på at det er skrevet en del om nettop dette, rundt omkring..
Silfen Skrevet 18. september 2015 #25 Skrevet 18. september 2015 Når det er snakk om kukbilder generelt og sex spesielt så tror jeg menn bør ta et steg tilbake og ikke sende flere eller pushe noen grenser når kvinner sier nei takk til flere. Og faktisk tro kvinner når de sier nei. ER du ikke enig? Jepp, de bør ikke anta at det kan sendes uten at man faktisk har kommunisert at det er greit og de bør heller ikke anta at et nei er et ja her.
Gjest Raindrops Skrevet 18. september 2015 #26 Skrevet 18. september 2015 Jeg bare lurer, jeg.. Og jeg er ganske sikker på at det er skrevet en del om nettop dette, rundt omkring.. Rundt omkring? Ok. Da anser jeg meg som ferdig her kjenner jeg. Men hvis jeg var deg ville jeg vært forsiktig med å anta at kvinner eksempelvis mener "ja" når de sier "nei", eller forsåvidt også andre utsagn. Det føles ganske umyndiggjørende når folk antar at man som et voksent menneske nærmest går rundt å konsekvent sier det motsatte av det man egentlig mener. I mitt hode gir det ikke mening at noen oppfører seg slik med mindre de sliter psykisk. 2
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #27 Skrevet 18. september 2015 Når det er snakk om kukbilder generelt og sex spesielt så tror jeg menn bør ta et steg tilbake og ikke sende flere eller pushe noen grenser når kvinner sier nei takk til flere. Og faktisk tro kvinner når de sier nei. ER du ikke enig? Personlig, så er jeg enig! Det skrev jeg jo i sted.. Men jeg kan også forstå at en del menn synes kvinner kan være forvirrende.. Vi leser jo daglig tråder om disse komminikasjonsproblemene her inne.
Florence Skrevet 18. september 2015 #28 Skrevet 18. september 2015 Å bli tilsendt penisbilder er like ukult som å bli utsatt for en blotter på t-banen. 1
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #29 Skrevet 18. september 2015 Personlig, så er jeg enig! Det skrev jeg jo i sted..Men jeg kan også forstå at en del menn synes kvinner kan være forvirrende.. Vi leser jo daglig tråder om disse komminikasjonsproblemene her inne. Vel, men det er ikke verre enn at man følger folkeskikken og faktisk bare tror folk på deres ord, ikke noe verre enn det. Menn flest er vel ikke interessert i å bli kjent som folk som trår over kvinners seksuelle grenser, eller hva? Det kan hurtig bli resultatet hvis de ikke bare tror på nei'et.
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #30 Skrevet 18. september 2015 Vel, men det er ikke verre enn at man følger folkeskikken og faktisk bare tror folk på deres ord, ikke noe verre enn det. Menn flest er vel ikke interessert i å bli kjent som folk som trår over kvinners seksuelle grenser, eller hva? Det kan hurtig bli resultatet hvis de ikke bare tror på nei'et. Jeg har en følelse av at kvinner oftere er konsekvente/klarere i sine uttalelser på noen temaer, mens andre temaer liksom skal være underforståtte.. Rent personlig, så tror jeg ALLE ville fått en enklere hverdag om vi holdt oss til det konsekvente.
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #31 Skrevet 18. september 2015 Jeg har en følelse av at kvinner oftere er konsekvente/klarere i sine uttalelser på noen temaer, mens andre temaer liksom skal være underforståtte.. Rent personlig, så tror jeg ALLE ville fått en enklere hverdag om vi holdt oss til det konsekvente. Jeg har en følelse av at det er åndsvakt og tro noe annet enn at kvinner er klare og mener det de sier i sin utalelser og at mottageren selv velger å innbille seg at andre temaer liksom er underforståtte. Rent personlig så tror jeg alle ville fått en enklere hverdag hvis vi forholdt oss til det som ble kommunisert.
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #32 Skrevet 18. september 2015 (endret) Jeg har en følelse av at det er åndsvakt og tro noe annet enn at kvinner er klare og mener det de sier i sin utalelser og at mottageren selv velger å innbille seg at andre temaer liksom er underforståtte. Rent personlig så tror jeg alle ville fått en enklere hverdag hvis vi forholdt oss til det som ble kommunisert. Også i den klassiske situasjonen der en spør en tydelig irritert "bedre halvdel" om noe er galt, for så å få det klassiske snerrende "NEI!!!" svaret tilbake...? Så går en rundt på nåler og venter på utblåsningen, som ofte da har kokt seg langt over i det usaklige.. Det var visst noe galt, likevel... Jeg sier heller ikke at dette bare gjelder kvinner, men det kan virke som om det er en viss overvekt i den retningen. Endret 18. september 2015 av Oppgitt78
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #33 Skrevet 18. september 2015 Også i den klassiske situasjonen der en spør en tydelig irritert "bedre halvdel" om hva som er galt, for så å få det klassiske snerrende "NEI!!!" svaret tilbake...? Så går en rundt på nåler og venter på utblåsningen, som ofte da har kokt seg langt over i det usaklige.. Det var visst noe galt, likevel... Jeg sier heller ikke at dette bare gjelder kvinner, men det kan virke som om det er en viss overvekt i den retningen. Vel, jeg mener jeg det skriver.
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #34 Skrevet 18. september 2015 Vel, jeg mener jeg det skriver. Hehehe!
Neket Skrevet 18. september 2015 #35 Skrevet 18. september 2015 Truer med screenshot og Facebook. Har sluppet unna hittil 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå