Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Av fyrer som sender kukbilder når jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil ha flere av stilken deres.
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Av fyrer som sender kukbilder når jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil ha flere av stilken deres. Er det ikke relativt vanlig at kvinner ofte mener det motsatte av det de sier..?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Hvorfor kutter du ikke bare kontakten med sånne menn? Anonymous poster hash: a0e75...58d
Charmander Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 (endret) Av fyrer som sender kukbilder når jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil ha flere av stilken deres. Da vet du at de har en periode uten mus :D Blokker dem? Endret 18. september 2015 av Charmander
NorskTroll Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Hva? Vil du ikke ha penisen deres etter å ha sett bilde av den?
Gjest Raindrops Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Er det ikke relativt vanlig at kvinner ofte mener det motsatte av det de sier..? Ikke når det er snakk om kukbilder. 3
Gjest Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 En ting jeg ikke skjønner med dere damer. Er dere desperate etter oppmerksomhet? Om ei dame sender meg mld jeg ikke vil ha. Enten det er pupp.mus..eller bare slitsomt. Da sletter jeg/blokkerer henne å lager da f meg ikke noe styr ut av det. Mens dere skal ha kontakt uansett. Klager å syter på at han sender bilde av kuken. Men enda har dere kontakt. Skjerp dere a... 1
Teethgrinding Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Det er snakk om kukbilder tilsendt uoppfordret, eller? Er det sånn å forstå? Spør du meg er det et tegn på at ting er litt useriøst. En mann har i utgangspunktet sex og forplantning på hjernen når han dater. Sånn er det bare. Det er bare jenter som lever seg inn i en Disney-fantasi der man skal holde hender og musse på nesen som default setting. (Eller, det finnes slike menn også, men de har seriøse problemer). Menn tenker mer eller mindre på sex når man skal jakte partner, men når menn ikke er interessert i noe seriøst tenker man ihvertfall bare på sex. Det er mange kvinner som har problemer med å forstå akkurat dette. Jo mindre seriøs man er, jo større er tilbøyeligheten til å bare være luguber og sende kukbilder. Det er ingen svart-hvitt cut'n'dry situasjon dette her, og det finnes alle mulige gråsoner. Hvis du f.eks er en sexbombe av dimensjoner ville de fleste forelskede menn ha sex på hjernen uansett hvor seriøs eller ikke de er, så dette må brukes med intuisjon. Som en mann selv vet jeg hvordan dette ofte spiller seg ut i virkeligheten. Med mindre mannen faller for kvinnen er det i utgangspunktet sengehygge som står i hodet. Av den grunn ville jeg vært svært oppmerksom på overseksualisert dating.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Slike menn blokkeres kjapt. Har sagt ifra til menn at slikt sender man ikke på Snap. Det er bare harry. Gjør de det allikevel så slettes de. Da er de ikke mye å spare på. Jeg tror ikke menn vet hvor usexy det er med slike bilder jeg Anonymous poster hash: 87836...30a 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 Har vært på datingsider i årevis,men aldri fått et eneste kukbilde men det er vel bare å blokkere vedkommende?Det hadde jeg gjort. Anonymous poster hash: c7f53...416
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #12 Skrevet 18. september 2015 Er det ikke relativt vanlig at kvinner ofte mener det motsatte av det de sier..? Ikke når det har blitt sagt nei til fler kukbilder, nei.
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #13 Skrevet 18. september 2015 Da vet du at de har en periode uten mus :D Blokker dem? Han ble tatt fra lista ja og ingen mulighet til å tilføye meg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 Hvor finner dere disse mennene egentlig? Ser ikke annet enn tragedier på KG og treffer ingen av disse taperne i det virkelige liv. Ingen av mennene jeg omgås kunne finne på å sende et uoppfordret penis-bilde. Anonymous poster hash: a378a...0ea 2
Gjest Overrasket Skrevet 18. september 2015 #15 Skrevet 18. september 2015 Skal en kvinne ha et slikt bilde av meg må hun nesten komme å selv fotografere.
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #16 Skrevet 18. september 2015 Hvor finner dere disse mennene egentlig? Ser ikke annet enn tragedier på KG og treffer ingen av disse taperne i det virkelige liv. Ingen av mennene jeg omgås kunne finne på å sende et uoppfordret penis-bilde. Anonymous poster hash: a378a...0ea Tinder.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #17 Skrevet 18. september 2015 Av fyrer som sender kukbilder når jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil ha flere av stilken deres. Du kan jo.......trommevirvel.......blokkere de eller slette de. Anonymous poster hash: 4c29c...0da
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #18 Skrevet 18. september 2015 Du kan jo.......trommevirvel.......blokkere de eller slette de. Anonymous poster hash: 4c29c...0da Du tror ikke det ble gjort før jeg laget tråden?
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #19 Skrevet 18. september 2015 Ikke når det er snakk om kukbilder. Men at det kanskje er sånn på andre områder?
Gjest O.G. Skrevet 18. september 2015 #20 Skrevet 18. september 2015 En fyr kan bare sende kukbilder når en kvinne har invitert til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå