AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #1 Skrevet 18. september 2015 Det startet med at jeg ble forkjøla og vært det i en ukes tid nå, med feber som kommer av og til. Plutselig har jeg fått en slags klumpfølse i halsen, akkurat som om det er noe som sitter fast som jeg ikke får svelget ordentlig. Det er ubehagelig å svelge. Og jeg må hoste når jeg puster "for mye", for det er akkurat som det blir for tørt der. Det gjør vondt når det kommer luft i halsen (rap). Jeg har kjent litt på halsen og kjennes ut som det er en bitteliten kul der.. Våkner mye om natta fordi jeg våkner av at jeg slutter å puste... Skal ringe legen klokken åtte og få time samme dag.. Jeg tør ikke å være alene, hjelp :-( Sikkert ingen våkne men..Anonymous poster hash: 3abbc...012
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #2 Skrevet 18. september 2015 Det startet med at jeg ble forkjøla og vært det i en ukes tid nå, med feber som kommer av og til. Plutselig har jeg fått en slags klumpfølse i halsen, akkurat som om det er noe som sitter fast som jeg ikke får svelget ordentlig. Det er ubehagelig å svelge. Og jeg må hoste når jeg puster "for mye", for det er akkurat som det blir for tørt der. Det gjør vondt når det kommer luft i halsen (rap). Jeg har kjent litt på halsen og kjennes ut som det er en bitteliten kul der.. Våkner mye om natta fordi jeg våkner av at jeg slutter å puste... Skal ringe legen klokken åtte og få time samme dag.. Jeg tør ikke å være alene, hjelp :-( Sikkert ingen våkne men..Anonymous poster hash: 3abbc...012 Kjære stakkars, ro deg ned nå. Du har blitt forkjølet og da er det bare naturlig at du får symptomer i halsen, både i slimhinner og lymfeknuter. Når du har feber og forkjølelse er jo det forklaringen, ikke la fantasien løpe løpsk med deg i natta! Jeg er helt sikker på at dette er helt ufarlig, og det får du snart bekreftet etter å ha vært hos legen vet du. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: a19d8...8ee 3
Oppgitt78 Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Slapp av! Hvis du er så nervøs, så kanskje du bør vurdere å kontakte legevakt (i det minste for å få roet ned tankene litt).
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #4 Skrevet 18. september 2015 Kjære stakkars, ro deg ned nå. Du har blitt forkjølet og da er det bare naturlig at du får symptomer i halsen, både i slimhinner og lymfeknuter. Når du har feber og forkjølelse er jo det forklaringen, ikke la fantasien løpe løpsk med deg i natta! Jeg er helt sikker på at dette er helt ufarlig, og det får du snart bekreftet etter å ha vært hos legen vet du. Anonymous poster hash: a19d8...8ee Takk. Det er ikke som vanlig sår hals.. Aldri hatt det sånn her før, så det er veldig skremmende. Det er som om jeg har svelget noe stort som sitter fast.. Det er bare ubehagelig akkurat der klumpen er.Anonymous poster hash: 3abbc...012
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Huff, ikke godt å være redd! Håper du kan finne noe å distrahere deg litt med mens du venter på å ringe, da føler du deg kanskje litt bedre. Orker du å se på en film kanskje eller en serie du liker? Det er litt typisk at sånn klumpfølelse i halsen blir verre jo mer nervøs man blir og jo mer man tenker på det. Hjelper det litt hvis du drikker noe, varmt eller kaldt? Anonymous poster hash: 35ce9...1f9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Huff, ikke godt å være redd! Håper du kan finne noe å distrahere deg litt med mens du venter på å ringe, da føler du deg kanskje litt bedre. Orker du å se på en film kanskje eller en serie du liker? Det er litt typisk at sånn klumpfølelse i halsen blir verre jo mer nervøs man blir og jo mer man tenker på det. Hjelper det litt hvis du drikker noe, varmt eller kaldt? Anonymous poster hash: 35ce9...1f9 Jeg føler ingenting hjelper. I tillegg føler jeg at jeg må svelge hele tiden. Men det er bedre å drikke noe varmt enn kaldt. Får prøve med en film Takk for klemmen, det trengsAnonymous poster hash: 3abbc...012
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Jeg hadde faktisk dette med halsen en gang, og det viste seg å være propp i mandlene! Ganske gross, men det er noen som får det når de er forkjølet, eller har halsbetennelse. Det er rett og slett puss som samler seg opp og blir små klumper som fester seg. Men det er helt ufarlig og løsner av seg selv etter en stund Anonymous poster hash: a60ee...f9f
skreppamedleppa Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Det er skikkelig ekkelt men det er nesten helt garantert bare en slimklump som sitter i mandlene. Mange får de når en er skikkelig forkjølelse og slimete, jeg hadde det forge gang, ikke verken kjekt eller delikat men det skjer. Det løsner og går over av seg selv men selvsagt kipt når halsen føles ut som en vannmelon. Men det er nok bare puss skal du se og ingen grunn til bekymring
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Ta deg en tur til legen du Anonymous poster hash: dcfbd...04e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #10 Skrevet 18. september 2015 Ta deg en tur til legen du Anonymous poster hash: dcfbd...04e Helt unødvendig i grunn. Det er som andre sier bare slim, ingen grunn til å okkupere legen sin tid med dette.Anonymous poster hash: a6541...067
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #11 Skrevet 18. september 2015 Jeg droppet legen. Idag tidlig hostet jeg skikkelig og det kom opp en stor grønn hard og seig klump. Så dere hadde nok rett! Halsen er ikke helt bra enda, føles ut som jeg har en klump til som er litt lengre ned i halsen.. Men ikke like ubehagelig og satser på at det løsner snart! Takk for svar alle sammen!Anonymous poster hash: 3abbc...012 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå