Gå til innhold

Foredrag om helse - TEMA


♥Missy♥

Anbefalte innlegg

Hvis dere skulle hørt et foredrag om helse. Hva slags tema hadde vært interessant å høre om? Og hvordan gjøre foredraget mest mulig spennende/interessant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, du sier ingenting om hvilket nivå dette er på og hvem foredraget skal holdes for. Og "helse" er et relativt bredt tema. Du gir egentlig ingen som helst informasjon og du kan derfor neppe regne med hjelp.



Anonymous poster hash: 79f7d...c7f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager hvis du oppfatter det slik. Er et generelt spørsmål og helse er et stort tema. Så spørsmålet var hva dere ville syns hadde vært interessant. Spiller jo ingen rolle hvem det er beregnet på, ingen begrensinger liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville fokusert på inngrodde tånegler og gjort det spennende med masse bilder.



Anonymous poster hash: 79f7d...c7f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært interessert i å lære mer om nervesystemet



Anonymous poster hash: 2faaa...dfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer folkehelsevitenskap, og ville nok funnet et tema som mange kan relatere seg til. Og gjerne skape en diskusjon om temaet med de jeg holder foredrag for. F.eks røyking. Hvorfor har vi fortsatt røykere, når de er så klar over konsekvensene det skaper? Gjerne lagt frem tall på hvor mange som røyker, er det forskjell på hvor i landet de bor, utdanningsnivå, forskjeller blant kjønn. Hvorfor starter folk å røyke i 2015? osv. Kommet med forskjellige forslag til hvorfor det er sånn. Et eksempel :) Lykke til med oppgaven



Anonymous poster hash: 60960...31e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på litt det med røyk, men ingen av de jeg skal holde foredrag for røyker.. Så tenker kanskje ikke det er så interessant da.. :/ Flere tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...