Arabella Skrevet 19. september 2015 #21 Skrevet 19. september 2015 er vel toppbloggeren mammatilmichelle som postet et helt innlegg med flere nakenbilder på bloggen. Og skrev rett og slett om å dusje sammen, og alle hun har dusjet med Derfor, ikke rart at jeg ikke forstod noe. Jeg leser ikke blogger. 2
Cowboy Lotte Skrevet 19. september 2015 #22 Skrevet 19. september 2015 Jeg dusjer så sjelden at hver gang jeg faktisk gjør det, så har jeg mer enn nok med smådyr med meg, så alene er jeg jo ikke...
Gjest Evans Skrevet 19. september 2015 #24 Skrevet 19. september 2015 Begyn på treningssenter eller gå for å svømme i svømmehall. Da får du dusje med mange folk Jeg syns det er litt trangt med to stykker i dusjen samtidig. Også er det vanskelig å dele likt på vannet hele tiden, så den som ikke får spurten blir kald..
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. september 2015 #25 Skrevet 19. september 2015 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Flekk Skrevet 19. september 2015 #26 Skrevet 19. september 2015 Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Den setningen blir bare rarere og rarere. hæ. what. Høres ut som en presentasjon på skolen om dusjing. Eller starten på et meget skildrende dikt dikt. 2
Gjest Evans Skrevet 19. september 2015 #27 Skrevet 19. september 2015 Hehe, forstod nå at det var en litt dypere mening bak innlegget.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #28 Skrevet 19. september 2015 Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke.Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke.Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke.Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke.Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke.Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke.Den setningen blir bare rarere og rarere. hæ. what. Høres ut som en presentasjon på skolen om dusjing. Eller starten på et meget skildrende dikt dikt. Hahaha!! Døøøør av den kommentaren her Det er ikke uvanlig å lure på om mam har dusjet alene før.. :s Anonymous poster hash: 3cc67...ce6 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 19. september 2015 #29 Skrevet 19. september 2015 Haha, er bare stress å dusje med andre uansett. Best å dusje alene. Få litt plass
AnonymBruker Skrevet 19. september 2015 #30 Skrevet 19. september 2015 Hæ?????? Anonymous poster hash: 6c8ad...4e3
Gjest Dårris Skrevet 19. september 2015 #31 Skrevet 19. september 2015 Haha, kåge ass. Enkelte her liker å røyke ting de ikke tåler så bra.
Gjest Daenerys Skrevet 19. september 2015 #32 Skrevet 19. september 2015 Diskusjon rundt bloggere hører hjemme på Rampelys, som er stengt for anonyme brukere. Om dere ønsker å diskutere dette, anbefaler jeg å opprette en tråd der, da det vil bli ryddet fra denne tråden videre. Minner om at kommentarer og spørsmål til moderering hører hjemme på Ris og ros eller PM til meg og vil bli fjernet fra denne tråden uten videre varsler. Daenerys, mod.
Gorgonzola Skrevet 20. september 2015 #33 Skrevet 20. september 2015 Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Mange synes det er vanskelig å vite om de har dusjet alene eller ikke. Den setningen blir bare rarere og rarere. hæ. what. Høres ut som en presentasjon på skolen om dusjing. Eller starten på et meget skildrende dikt dikt. Jeg synes du skal vurdere å sende inn denne som et innspill til manus for Bård Tufte Johansen, i hans rolle som Geir Dragnes, informasjonsansvarlig i Helsedirektoratet, og hans kampanje "kvinner som sliter med uønsket atferd med egen omsorg"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå