Gå til innhold

Orgasme

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er tydeligvis sesong for organsmesnakk, og jeg kaster meg på trenden, jeg også. Jeg er nok en av dem som ikke får lett orgasme. Likevel elsker jeg sex, så klart. For min del er jeg ofte veldig nærme, men så stopper det rett før.... Skikkelig håpløst.

Jeg faker ikke, men jeg er flink til å stønne :fnise: Neida, men jeg liker å vise partneren min at jeg liker det han gjør, selv om jeg ikke kommer... :jolie: 
Men jeg har altså ikke fortalt partneren min at jeg har vanskelig med å få orgasme, fordi jeg synes det er flaut  :(

Jeg er bare nysgjerrig: Hva legger man i å fake? Faker man hele turen fra A til Å, eller er det høylytt stønning som kan defineres som faking? Og til dere gutter: Er det lett å finne ut om jenta faker?

Hilsen en smule frustrert

Anonymous poster hash: 1a7ff...51c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stønne er ikke det samme som å fake! Kunne stønne av et godt kyss med eksen når jeg møtte han på togstasjonen. Jeg tenker at om du stønner/strammer vagina, krummer ryggen som en bevisst handling, så er det kanskje faking? Men om det kommer naturlig, er det bare sex.

Hvor lenge har dere vært sammen? Tror det er best at du sier det. Jeg var med en mann som ikke kom når jeg sugde ham. Jeg ble litt usikker. Men med én gang han sa at han ikke fikk så mye ut av oralsex og aldri hadde kommet på den måten, så slappet jeg sånn av. Syntes jo ikke det var rart eller teit. Det er helt normalt at ulike mennesker har ulike preferanser og reagerer forskjellig. 

Skrevet

Uansett hva: prat om det. Ærlighet er alltid det beste når det kommer til sex.

Skrevet

Å stønne er ikke det samme som å fake! Kunne stønne av et godt kyss med eksen når jeg møtte han på togstasjonen. Jeg tenker at om du stønner/strammer vagina, krummer ryggen som en bevisst handling, så er det kanskje faking? Men om det kommer naturlig, er det bare sex.

Hvor lenge har dere vært sammen? Tror det er best at du sier det. Jeg var med en mann som ikke kom når jeg sugde ham. Jeg ble litt usikker. Men med én gang han sa at han ikke fikk så mye ut av oralsex og aldri hadde kommet på den måten, så slappet jeg sånn av. Syntes jo ikke det var rart eller teit. Det er helt normalt at ulike mennesker har ulike preferanser og reagerer forskjellig. 

Haha! Ok. Nå har jeg nok en bekymring. Jeg tror han er av samme typen som du var med tidligere :fnise: . Han kommer heller ikke når jeg suger ham, men han forteller meg hvor deilig han synes det er.... Mulig vi har samme sperra begge to, bare jeg har den sånn generelt ved hver form for sex :vetikke: 

Vi har datet i 10 (!) måneder. Jeg får meg bare ikke til å si det. Hvor skal jeg liksom begynne? Jeg kom en gang, men da var det min egen fortjeneste. (etter sex)  :( 

TS

Anonymous poster hash: 1a7ff...51c

Skrevet

I å fake legger jeg at jeg stønner overdrevent mye for hans del slik at han tror at jeg får orgasme.

Jeg stønner til vanlig også og legger på overdreven stønning men det er mere for stemningens skyld og ikke noe med faking å gjøre.

Du må si fra til kjæresten din at han ikke får deg til å komme. Det høres ut som at du er litt utrygg siden du sier at det bygger seg opp men stopper opp rett før og da trenger dere å kunne snakke åpent om sånne ting, bruke tid i senga og bli trygge på hverandre for å nyte hverandre fullt ut :)

Anonymous poster hash: 42e56...bfe
Skrevet

Tråden ryddet for ensidig meningspåvirkning / propaganda. 

Bond, forumansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...