AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 pleier du å utsette mensen? Hvor lenge? Har noen ganger forkortet den pillefrie uken min, Altså har noen ganger startet nytt brett på dag 4-5 i pillefri uke. Er det dumt? Noen flere som pleier å korte ned pillefri uke? Hva er dine erfaringer med det, i forhold til blødningen og syklusen videre?Anonymous poster hash: 25cc5...f2a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Dumt å korte ned bortfallsblødningene. I verste fall kan blødningen bli så forstyrret at du får problemer senere, og slimhinnen som egentlig skal ut kan bli liggende og skape problemer. Skal du først ha blødning, så vent 7 dager før du starter igjen. Hopper over, og har kun bortfallsblødning 2-4 ganger i året selv Anonymous poster hash: 26013...892
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Dumt å korte ned bortfallsblødningene. I verste fall kan blødningen bli så forstyrret at du får problemer senere, og slimhinnen som egentlig skal ut kan bli liggende og skape problemer. Skal du først ha blødning, så vent 7 dager før du starter igjen. Hopper over, og har kun bortfallsblødning 2-4 ganger i året selvAnonymous poster hash: 26013...892 I pakningsvedlegget på p-pillene mine står det at det går fint å korte ned pillefri uke. Uansett, jeg hopper over. Har vel "mensen" sånn 1-2 ganger i året. Anonymous poster hash: 76ca9...ba8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Takk for svar! Men blødningen har jo allerede startet, og den vil jo trolig vare like lenge som ellers, selvom jeg begynner med aktive piller (siden jeg allerede blør) eller? Hvilke piller bruker dere? Får dere ikke mellomblødninger?Anonymous poster hash: 25cc5...f2a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Takk for svar! Men blødningen har jo allerede startet, og den vil jo trolig vare like lenge som ellers, selvom jeg begynner med aktive piller (siden jeg allerede blør) eller? Hvilke piller bruker dere? Får dere ikke mellomblødninger?Anonymous poster hash: 25cc5...f2a Jeg bruker mercilon. Har ikke fått noen mellomblødninger enda, så jeg kunne sikkert fint hoppet over enda lenger også. Anonymous poster hash: 76ca9...ba8
@laide^ Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Av ren undring, hvorfor korter du ned den pillefrie uken? Selv hopper jeg aldri over, tar fulle brett hele tiden. Hoppet over noen ganger når jeg var yngre, men det resulterte i mellomblødninger hele tiden, så det var ikke verdt det.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Jeg korter ned innimellom fordi: når jeg har hoppet over mensen, så har jeg tatt pillefri når jeg får mellomblødninger. Altså, jeg har da kortet ned den pillefrie uken for å kunne starte nytt brett på den dagen av uken jeg ønsker. hvis du skjønte det? Det er for å bytte dag, jeg er klar over at blødningen vil fortsette uansett siden den alt er i gang. Anonymous poster hash: 25cc5...f2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå