AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Heisann :-) Knærne mine peker innover når jeg står rett med føttene. Leste et sted at dette kjennetegner kalvbeinthet? Samtidig ser det ut som jeg er hjulbeint når jeg står vanlig. Lurer på hvordan jeg kan finne ut hvor jeg tråkker? Er student, og er ikke gratis å sjekke det i sportsbutikken i byen :-/ Anonymous poster hash: 565a9...caf
avida30 Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Aner ikke, sikkert hos en fysioterapeut. Men hvorfor er det viktig for deg å vite? Tror ikke det er sånn at det finnes f.eks kalvbeinbukser og hjulbeintbukser vel ? Ergo man får jo ikke et rikere liv av å vite det, da har man bare nok en "label" på seg og det bør vi heller unngå å slå oss til ro med akuratt den fasongen vi er skapt i uansett hva noen velger å kalle det !
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Gå til legen. Legen vil vurdere, teste og evt henvise deg videre om dette er noe som kan påvirke ledd etc Anonymous poster hash: 2731b...de2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Aner ikke, sikkert hos en fysioterapeut. Men hvorfor er det viktig for deg å vite? Tror ikke det er sånn at det finnes f.eks kalvbeinbukser og hjulbeintbukser vel ? Ergo man får jo ikke et rikere liv av å vite det, da har man bare nok en "label" på seg og det bør vi heller unngå å slå oss til ro med akuratt den fasongen vi er skapt i uansett hva noen velger å kalle det ! Trener ekstremt mye. Må vite dette for å evt kjøpe innlegg i treningssko. Anonymous poster hash: 565a9...caf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå