Gjest 100%naturlig Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 Den mannlige orgasmen er omtrent like komplisert og sammensatt som damers orgasmer! Vi får orgasme på flere måter å flere forskjellige orgasmer, noen langvarige, andre korte å intense, andre svake å knapt merkbare, andre føles som jordskjelv. Vanlig orgasme m/sprut. Sprut uten orgasme. Orgasme uten sprut. Multiorgasme. Serieorgasme. G-punkt orgasme. Analorgasme. Kroppsorgasme. Innvendig anal/Kroppsorgasme. Hjerne orgasme. Lår og legg orgasme. Kommer ved stimulering av lår og legger å forplanter seg i hele kroppen. Et utvalg orgasmer menn kan få.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Hvor har menn G-punkt? Anonymous poster hash: a7e66...321
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Hvor har menn G-punkt? Anonymous poster hash: a7e66...321 rumpa. Anonymous poster hash: 3aa27...ca2
Gjest Nordmøring Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Jeg har også opplevd å få orgasme av brystvorte stimulering, men det var vanlig orgasme med sprut. Jeg kjente også en uvanlig god følelsene i brystene av stimuleringa. Det var en god opplevelse, og jeg trodde aldri jeg skulle komme av det.
Hanna! Skrevet 17. september 2015 #5 Skrevet 17. september 2015 Ja til nyansering av mannlig seksualitet! Men oj! Så mange orgasmer som er totalt ukjent for meg! Og jeg som trodde jeg hadde litt oversikt.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 rumpa. Anonymous poster hash: 3aa27...ca2 Siden det var ramset opp både anal og innvendig anal så tenkte jeg TS prøvde seg på noe annet som G-punkt. Har dog lest at G-punktet til menn blir kalt A-punkt, men jeg husker kanskje feil? Har i hvert fall hørt at menn kan få kraftigere orgasmer av stimulering av prostata. Men, trodde altså at det het A-punkt... Anonymous poster hash: a7e66...321
Gjest 100%naturlig Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Siden det var ramset opp både anal og innvendig anal så tenkte jeg TS prøvde seg på noe annet som G-punkt. Har dog lest at G-punktet til menn blir kalt A-punkt, men jeg husker kanskje feil? Har i hvert fall hørt at menn kan få kraftigere orgasmer av stimulering av prostata. Men, trodde altså at det het A-punkt... Anonymous poster hash: a7e66...321 Stemmer det, G-punkt og A-punkt er en og samme betegnelse av prostata hos menn. Stimulering av denne, gir en helt anderledes og mye kraftigere å lengre orgasmer hos menn.
Gjest Bond Skrevet 18. september 2015 #8 Skrevet 18. september 2015 Tråden ryddet for propaganda og avsporingerBond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #9 Skrevet 18. september 2015 Stemmer det, G-punkt og A-punkt er en og samme betegnelse av prostata hos menn. Stimulering av denne, gir en helt anderledes og mye kraftigere å lengre orgasmer hos menn. Så egentlig er ikke lista di så lang som den i utgangspunktet var satt opp. Anonymous poster hash: a7e66...321
Gjest 100%naturlig Skrevet 20. september 2015 #10 Skrevet 20. september 2015 Så egentlig er ikke lista di så lang som den i utgangspunktet var satt opp. Anonymous poster hash: a7e66...321 Jo, den er det, for jeg brukte kun benevnelsen g-punkt og ikke a-punkt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå