Gå til innhold

Konisering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk nettopp beskjed om at jeg må inn til konisering etter celleforandringer. Noen som har gjort det, og kan fortelle hvordan det foregår (etter hva jeg leser på nettet er det en større sak enn det gynekologen på sykehuset forespeilet..). Har man veldig vondt etterpå feks? Noen steder får man narkose, men jeg fikk beskjed om at jeg heldigvis bare få lokalbedøvelse. Man kan dra rett hjem etterpå håper jeg? Noen som har lyst til å dele sine erfaringer med en som ble litt bekymret her?

Anonymous poster hash: a8dd4...ccf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg gjort for ikke så lenge siden og det var helt uproblematisk.

Det var over på et blunk og jeg kunne dra rett hjem etterpå. Nå fikk jeg narkose og ville ikke ha det om jeg kunne velge men jeg tror at forskjellige steder opererer med forskjellige bedøvelser.

Det var ikke vondt etterpå og jeg blødde heller ikke mye. Tror selve operasjon tok maks 20 minutter så dette går fint:)

Anonymous poster hash: 91834...1e5

Anonymous poster hash: 91834...1e5
Skrevet

Takk for link! Veldig ulike opplevelser må jeg si....  :sjokkert:

Heldigvis flere gode enn dårlige, så satser på at det går lett som en plett, og null stress i etterkant! :)

-TS

Skrevet

Takk for link! Veldig ulike opplevelser må jeg si.... :sjokkert:

Heldigvis flere gode enn dårlige, så satser på at det går lett som en plett, og null stress i etterkant! :)

-TS

Får du narkose eller skal inngrepet utføres med lokalbedøvelse?

Skrevet

Mitt inngrep tok ca 5-10 min i lokalbedøvelse (-adrenalin). Ingenting å grue seg til :)

Anonymous poster hash: a0470...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...