Gå til innhold

"Ulovlige" drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ingen drømmer/fantasier er jo ulovlige å ha, la det være sagt. Og noe er mer tabu enn andre ting.

I natt hadde jeg en drøm om at jeg flørtet med ei jente. I drømmen var det en fiktiv jente med et navn jeg ikke husker. Hun finnes ihvertfall ikke. Det som skjedde var at denne jenta begynte å flørte med meg, og vi klinte heftig. Noe mer skjedde ikke, og jeg våkna opp med en boner i boxer`n. Jeg ville helst bare sovne igjen og fortsette drømmen. Jeg sovna, men drømmen kom ikke tilbake.

Det jeg stusser litt på er at i drømmen så kom det frem at jenta var 15 år. Jeg er nesten dobbelt så gammel. I virkeligheten har jeg en liten greie for unge jenter, men ikke de under lovlig alder.

Er det harmløst å tenne på noe som faktisk talt er ulovlig? Hva man drømmer om kan man ikke akkurat gjøre noe med.

Er det noen andre som har "litt på kanten"-drømmer og fantasier?

Anonymous poster hash: 14e12...def
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men de inkluderer ikke mindreårige. Ikke sex heller forsåvidt.

Skrevet

Det er veldig vanlig å drømme, og fantasere, om ting som man aldri ville ha gjort i virkeligheten, også ulovlige ting. At fantasien i tillegg er tabu kan jo gjøre det ekstra spennende... 

Så lenge man ikke setter sånne (ulovlige) drømmer og fantasier ut i livet så er det harmløst og skader ingen :-)

• Liker 1
Skrevet

Ingen kan styre drømmer, hadde jeg kunnet det hadde det vert sexrelaterte drømmer ver natt..

Skrevet

At menn kan finne på å pule unger hvis de har sjansen til å komme unna med det har vi da flust av eksempler på.

Skrevet

Din tanke er fri!

Du har ikke ansvar over hva du gjør i drømme. Og selv om du hadde aktivt fantasert om å sex med barn eller ungdommer, er det lov. Hvis man for eksempel er pedofil, så synes jeg jo man burde kunne fantasere og onanere som andre. Eller hvis man tenner på voldtekt og vold. Det er når man oppfører seg dårlig at det ikke er greit lenger.

Selv har jeg også tabu-fantasier en gang i blant. Føler meg ikke råtten av den grunn. 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Drømmer er drømmer, ikke noe man kan gjøre noe med. 

Skrevet

Ingen kan ta deg for hva du drømmer. Så lenge du ikke gjør noe med det når det er ulovlig.

Bare sunt å fantasere og drømme ;)

Skrevet

Da jeg var skoleelev drømte jeg ofte om nettene at jeg hadde sex med læreren - noe som jeg kan garantere at jeg ikke drømte om da jeg var våken !

Drømmer og mareritt er akkurat det - hjernen går i spinn mens vi sover.

Skrevet

Jeg har hatt en creepy drøm som handlet om meg selv. Jeg ble voldtatt og jeg tente på det. Etter det har jeg fantasert om at jeg blir voldtatt av kvinner. 

Skrevet

Jeg har drømt at jeg har hatt god sex med andre menn, mens jeg i virkeligheten har vært i forhold. Skammet meg litt over det, men tenker at det blir litt meningsløst å ha dårlig samvittighet for noe man ikke kan styre selv.

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

..

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Blir litt som når man sitter i en sal å prøver å se noe over/rundt hodet til en person som er 210 høy.. Da bare faller det absurde ideer inn i hodet, som å ta den svære skallen å bare knalle den inn i stolpen ved siden av.... Også bare, wtf. hva tenkte jeg nå... Er jeg syk i hodet? er det vanlig å få sånne rare tanker fallende inn i hodet helt uanmeldt. 

Skrevet

Du har ingen kontroll på hva du drømmer. Det blir ikke sykt eller galt før du mister evnen til å vurdere hva som fungerer i drømmer og fantasier kontra hva som fungerer i virkeligheten. 

Skrevet (endret)

Lite vits med å etterlate et svar delvis, slik at svaret gir en helt annen mening. Redigerte derfor bort resten også!

Endret av Guy Fawkes
Skrevet (endret)

Men så kjipt å like unge jenter når man ikke lenger er like ung selv - får håpe preferansene dine holder tritt med alderen din snart. Jeg lærte i adferdsøkologikurset mitt at kvinner er mest attraktive når de er 17 år - det er da de har størst potensiale til å bære frem mange barn (det tar jo tid å føde masse unger) og de er modne nok til å sørge for at disse vokser opp. 15 år er jo ikke langt unna dette. Heldigvis er det andre ting som spiller inn også - jeg føler at mange av venninnene mine og jeg virkelig blomstret først i slutten av 20-årene. Tror faktisk jeg er litt kulere nå enn da jeg var 17. 

Anonymous poster hash: fa42a...568

Endret av Bond
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing

Bond, forumansvarlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...