Ung og Uviten Skrevet 17. september 2015 #1 Skrevet 17. september 2015 (endret) Har gått på loette i et drøyt år nå, men måtte bytte til cerazette grunnet humørsvingninger.. Etter en måned med cerazette begynte jeg å få kviser, da grunnet at jeg reagerte på p-pillen så har nå byttet tilbake til loette igjen. Noen som har noen aning om hvor lang tid det til ta før huden går tilbake til normal igjen? Endret 17. september 2015 av Ung og Uviten
mijaa Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Jeg har ingen erfaring, men både de positive og negative virkningene av p-piller bruker vel alt fra 1 til 3 måneder på å typ stabilisere seg?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #3 Skrevet 17. september 2015 Du kan nok regne med alt fra 1-8 mnd Anonymous poster hash: ca112...c2c
lemon-aid Skrevet 17. september 2015 #4 Skrevet 17. september 2015 Henger meg på denne. Har just begynt på loette selv! Opplevde du at huden din ble finere/bedre av loette? Sliter med kviser og fet hud, så håper ikke de gjør det verre :-( 1
Ung og Uviten Skrevet 17. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2015 Til og med når jeg kun byttet dem ut under en måned? Du kan nok regne med alt fra 1-8 mndAnonymous poster hash: ca112...c2c
Ung og Uviten Skrevet 17. september 2015 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2015 Henger meg på denne. Har just begynt på loette selv! Opplevde du at huden din ble finere/bedre av loette? Sliter med kviser og fet hud, så håper ikke de gjør det verre :-( Jaa! Veldig mye bedre, etter en 3 måneders tid hadde jeg ikke en eneste kvise. Ikke det ar jeg har hatt noen tidligere problemer med det før nå, når jeg byttet til cerazette, men huden ble ihvertfall helt fantastisk av loette! Men det kommer såklart veldig an på fra person til person:) for meg fungerte de utmerket, og håper på det samme igjen så fort som mulig.
Ung og Uviten Skrevet 17. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2015 Jaa! Veldig mye bedre, etter en 3 måneders tid hadde jeg ikke en eneste kvise. Ikke det ar jeg har hatt noen tidligere problemer med det før nå, når jeg byttet til cerazette, men huden ble ihvertfall helt fantastisk av loette! Men det kommer såklart veldig an på fra person til person:) for meg fungerte de utmerket, og håper på det samme igjen så fort som mulig. Eneste negative for min del med loette var humørsvingninger
Ung og Uviten Skrevet 17. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2015 Det burde vel ikke ta like lang tid denne gangen? I og med at jeg byttet dem ut kun i 3 uker?
Sassenach Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 (endret) Jeg gjorde og erfarte akkurat det samme. Byttet til Cerazette fra Loette pga. humørsvigninger, men endte opp med dårligere hud enn jeg noen gang har hatt - selv dårligere enn under hormonhelvettet som tenåring. Forsøkte så å gå tilbake til Loette, dessverre uten nytte. Løsningen for meg var å skifte til Yasmin, og å gå over til ordentlig mild, "no-frills" hudpleie. Huden stabiliserte seg da etter kort tid. Endret 17. september 2015 av Sassenach
Ung og Uviten Skrevet 18. september 2015 Forfatter #10 Skrevet 18. september 2015 Jeg gjorde og erfarte akkurat det samme. Byttet til Cerazette fra Loette pga. humørsvigninger, men endte opp med dårligere hud enn jeg noen gang har hatt - selv dårligere enn under hormonhelvettet som tenåring. Forsøkte så å gå tilbake til Loette, dessverre uten nytte. Løsningen for meg var å skifte til Yasmin, og å gå over til ordentlig mild, "no-frills" hudpleie. Huden stabiliserte seg da etter kort tid. Åå tusen takk for godt råd! Hvor lang tid tok det ca for deg før alt var som normalt igjen?
lemon-aid Skrevet 6. oktober 2015 #11 Skrevet 6. oktober 2015 Ville bare skrive litt her.. Nå har jeg begynt på mitt 2. brett, og jeg merker allerede positiv forskjell på den dårlige huden min. Jeg får mindre kviser(ingen rundt PMS, som jeg pleide før) og kvalmen jeg fikk i starten er helt borte. Ingen andre symptomer. Muligens litt humørsvingninger i starten, men det dabbet av.. Håper dette kan være til hjelp for andre
Chrizzern Skrevet 14. januar 2016 #12 Skrevet 14. januar 2016 Den 6. oktober 2015 at 21.28, lemon-aid skrev: Ville bare skrive litt her.. Nå har jeg begynt på mitt 2. brett, og jeg merker allerede positiv forskjell på den dårlige huden min. Jeg får mindre kviser(ingen rundt PMS, som jeg pleide før) og kvalmen jeg fikk i starten er helt borte. Ingen andre symptomer. Muligens litt humørsvingninger i starten, men det dabbet av.. Håper dette kan være til hjelp for andre Hei du! Hvordab er huden din blitt nå? Vurderer å begynne på Loette, har veldig ufin hud for tiden, og er ganske sikker på at det er hormonelt betinget. Har fått skrevet ut Loette, og dette er første gang jeg bruker p-piller! Er redd for at huden skal bli tusen ganger verre 😬
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå