Gå til innhold

Innsamlinskampanjer for migranter og flyktninger, begriper ikke dette.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser at Google kjører en intens kampanje for å samle inn donasjoner til flyktninger migranter. Jeg begriper ikke hvrodan dette skal brukes. Når de først kommer til feks Italia eller Ungarn, da er det jo EU landene som har ansvaret for mat og velferd.

Mange reiser jo videre og ønsker ikke å blir registrert, men ønsker å bosette seg ofte ilegalt i feks London, da blir det helt feil å hjelpe disse økonomisk.

I tillegg, hvordan skal pengene brukes? Mange er jo økonomiske migranter, ,mener Google og alle de andre at de skal få penger for å komme til Europa? De blir det jo bare enda fler som ønsker å komme.

Er dette en innsamling for å hjelpe til nærområdene blir dette annerledes, men jeg tviler litt på dette.

bfj2xh.jpg

Anonymous poster hash: 59541...145
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gi penger for å hjelpe en båt stappfull med afrikanske menn? Nei takk.

Ellers er jeg villig til å gi støtte direkte til Afrika eller andre land, selv om jeg tiler på om det har noen effekt.

Anonymous poster hash: c4ee7...4d0
  • Liker 6
Skrevet

De får mer økonomisk støtte enn nordmenn i nød så jeg gir ikke en dritt ihvertfall.

Anonymous poster hash: 4b657...99d

• Liker 4
Skrevet

Hva er galt med å gi penger?

Vi burde gi mye mer til nærområdene, flyktningene forblir eller i en limbo av ustabilitet.

Skrevet

Ingen støtte fra meg til disse. Eu klarer ikke å ta vare på de som allerede er her en gang. Det er ikke plass til flere i min verden..

Anonymous poster hash: db32f...9f6

• Liker 4
Skrevet

Jeg jobber og er dessverre underlagt tvungen bistand. Så jeg gir nok. Merkelig at Nordmenn lar seg lure av slike aksjoner. Alle vi som jobber gir så det holder i løpet av et år. Men det er under tvang.

• Liker 4
Skrevet

Å gi dem penger betyr ikke at vi gir dem statsborgerskap, vi burde absolutt økt bistandsbudsjettet. 

• Liker 1
Skrevet

De får mer økonomisk støtte enn nordmenn i nød så jeg gir ikke en dritt ihvertfall.

Anonymous poster hash: 4b657...99d

Hvor har du lært dette da? En grafikk på Facebook? :rolleyes:

Anonymous poster hash: fc0ae...4bb

• Liker 1
Skrevet

Å gi dem penger betyr ikke at vi gir dem statsborgerskap, vi burde absolutt økt bistandsbudsjettet. 

Mener du at 30 milliarder er for lite?

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber og er dessverre underlagt tvungen bistand. Så jeg gir nok. Merkelig at Nordmenn lar seg lure av slike aksjoner. Alle vi som jobber gir så det holder i løpet av et år. Men det er under tvang.

Du sutrer og sutrer...

Anonymous poster hash: c0bd0...232

Skrevet

Du sutrer og sutrer...

Anonymous poster hash: c0bd0...232

Nei hvorfor skulle jeg det? Jeg påpeker bare det helt korrekte at vi har tvungen u-hjelp som det het tidligere. Jeg er i mot tvang og synes det er viktig og påpeke denne form for overgrep som mange ikke en gang er klar over.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...