Gå til innhold

Lesbisk = 0 sexliv?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er lesbisk og føler bare aldri at jeg kommer til å finne den rette.

Jeg møter jenter, vi dater og har sex, men så går det bare over til vennskap etter en stund. Samme med de jeg har hatt forhold til. Virker som lesber ikke er opptatt av sex etter den første tiden? Det er veldig frustrerende.

Vil finne den rette som også bryr seg om å ha et aktivt sexliv!

Trenger ikke flere venninner.

Er redd jeg vil bli alene resten av livet. Levde en gang i et forhold der vi ikke hadde sex på 3 år, etter hun hadde født vårt felles barn. Til slutt taklet jeg det ikke lenger.

Skulle nesten ønske jeg var heterofil, men det har jeg aldri vært og kommer aldri til å bli.

Trengte bare et sted å lufte tankene mine.

Er så lei!

Anonymous poster hash: b3dab...c3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesbian bed death.

Google it.

Anonymous poster hash: f8a6b...2df
Skrevet

Jeg er bifil og har samme erfaring. Kvinne+kvinne sex er litt mer omfattende og krever mer enn vanlig mann+kvinne sex, derfor blir det også mindre av det over tid. Kvinner virker også mer fornøyd med lite sex, og finner seg fort til rette i et slags venninneforhold.

Jeg synes dette er unødvendig, siden jeg har stor sexlyst, og det føles litt surt å kaste bort alle disse potensielle serieorgasmene, men pga dette ser jeg hovedsaklig etter menn i fremtiden, siden jeg som bifil har muligheten til å velge det bort. Har desverre ingen råd til deg som er lesbisk, men kanskje det hjelper å høre at det finnes flere der ute som deg, så det er ikke helt meningsløst å lete videre?

Anonymous poster hash: 90a25...449
  • Liker 1
Skrevet

Du får slutte å være lesbisk, og heller finne deg en mann.. Selvfølgelig er det dømt til å bli et venninneforhold, da det er det som er mest naturlig..

Anonymous poster hash: 3f2bd...650
  • Liker 2
Skrevet

Trodde ikke kvinner kunne bli tilfredsstilt bortsett fra med en mann med 18 cm lang kuk. Har alt jeg har lært på kg feil?😠

Anonymous poster hash: 09347...cbe

Skrevet

Om du ikke er aktiv selv, så kanskje du skal begynne å lete etter kvinner som er aktive.

Anonymous poster hash: 4a54a...355
Skrevet

Har ei bifil venninne som sier at hun har vært sammen med damer i mange år, men det er drit kjedelig sex, så hun vil heller ha en mann. 

Anonymous poster hash: c695c...9f8
  • Liker 1
Skrevet

Takk for svar:)

Til siste her, jeg kan ikke bare slutte å være lesbisk.

Mener du at jeg skal tvinge meg selv til å være med menn, når det er kvinnekropp og jentesex jeg liker?

Har aldri vært med menn og kommer aldri til å bli det heller.

• Liker 1
Skrevet

Som mann som har erfart hvordan mann-kvinne fungerer i sexverdenen har jeg ingen problemer med å forstå at kvinne-kvinne kan bli krevende. 

• Liker 2
Skrevet

Ops, svaret mitt var til en lenger oppe.

Altså, det er jo deilig å ha jentesex, det er aldeles ikke kjedelig.

Poenget mitt er at det virker som det alltid dabber av, og at mine partnere har vært fornøyd med å ha det slik.

Du som spørr om jeg er aktiv, ser ikke helt hva du mener. I mine forhold har vi begge vært aktive i like stor grad. Vi både gir og får. Jeg er en feminin jente som er sammen med feminine jenter.

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar:)

Til siste her, jeg kan ikke bare slutte å være lesbisk.

Mener du at jeg skal tvinge meg selv til å være med menn, når det er kvinnekropp og jentesex jeg liker?

Har aldri vært med menn og kommer aldri til å bli det heller.

Nei, selvfølgelig ikke. Du skal ikke tvinge deg til å ha sex med menn når du ikke er tiltrukket av menn. Det var bare en kommentar, ikke meningen å antyde at du må bli bifil eller noe slikt. Beklager det. 

Anonymous poster hash: c695c...9f8

Skrevet

Ops, svaret mitt var til en lenger oppe.

Altså, det er jo deilig å ha jentesex, det er aldeles ikke kjedelig.

Poenget mitt er at det virker som det alltid dabber av, og at mine partnere har vært fornøyd med å ha det slik.

Du som spørr om jeg er aktiv, ser ikke helt hva du mener. I mine forhold har vi begge vært aktive i like stor grad. Vi både gir og får. Jeg er en feminin jente som er sammen med feminine jenter.

Nei, det er ikke å gi og få som betegner hvorvidt man er aktiv, det handler om en mentalitet, men jeg skjønner at kanskje man ikke snakker så ofte om dette i forhold til lesbiske. Det handler om hvem som er initativtaker (ikke nødvendigvis bare ovenfor sex) og hvem det er som lar seg bli ledet. Det er en viktig dynamikk å ha i alle forhold.

Den letteste måten å forstå dynamikken i den ekstreme grad, er å se mot BDSM, hvor man har en sub og en dom. Det er lett å tenke på denne dynamikken som, den ene gir den andre får, men det er mer enn det.

Fordi en dom ikke kan inneha sin rolle uten en sub, og en sub må føle seg komfortabel nok til å la sin kontroll overtas av en dom.

Om du selv ikke er aktiv, eller ønsker å være det, så må du lete etter kvinner som er det. Igjen, aktiv betyr ikke maskulin eller mannlig. Men det handler om en mentalitet, som jeg tror ofte kan bli vanskelig i lesbiske forhold.

Skrevet

Ok, nå forstår jeg litt mer.

Sånn sett vil jeg påstå jeg er mest aktiv i mine forhold. Men ja, jeg burde kanskje se etter noen som er mer aktiv enn meg selv. For jeg failer jo tydeligvis med det! Hehe

Skrevet

Jeg er en feminin jente som er sammen med feminine jenter.

62564828.jpg

Anonymous poster hash: 7166a...796

Skrevet

Haha!

Hva foreslår dere at jeg gjør da, når jeg er tiltrukket av feminine damer og selv alltid har vært feminin.

Skal jeg klippe håret og bli mandig?

Eller skal jeg prøve å tvinge meg selv til å like traktorlesber?

Skrevet

Haha!

Hva foreslår dere at jeg gjør da, når jeg er tiltrukket av feminine damer og selv alltid har vært feminin.

Skal jeg klippe håret og bli mandig?

Eller skal jeg prøve å tvinge meg selv til å like traktorlesber?

Som jeg sa over, det handler ikke om uttrykket. Trakorlesber er ikke utlukkende "mandige" i sinnet sitt, og lipstick lesbians er ikke utelukkende feminine. Du må enten velge å bli mer aktiv i mentalitet selv, eller du må finne noen som er mer aktiv enn deg.

For det som egentlig er problemet ditt er passivitet. Du opplever på mange måter det mange beta menn opplever når de blir satt i vennesonen, de er ikke aktive nok til å opprettholde en spennende sosial dynamikk for kvinnen, om du og de partnerne du har hatt begge har forventet denne dynamikken av den andre, så sier det seg selv at det alltid ender i vennskap.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lesbisk og føler bare aldri at jeg kommer til å finne den rette.

Jeg møter jenter, vi dater og har sex, men så går det bare over til vennskap etter en stund. Samme med de jeg har hatt forhold til. Virker som lesber ikke er opptatt av sex etter den første tiden? Det er veldig frustrerende.

Vil finne den rette som også bryr seg om å ha et aktivt sexliv!

Trenger ikke flere venninner.

Er redd jeg vil bli alene resten av livet. Levde en gang i et forhold der vi ikke hadde sex på 3 år, etter hun hadde født vårt felles barn. Til slutt taklet jeg det ikke lenger.

Skulle nesten ønske jeg var heterofil, men det har jeg aldri vært og kommer aldri til å bli.

Trengte bare et sted å lufte tankene mine.

Er så lei!

Deres felles barn? Hvordan er det mulig når dere var to damer? Det må ha vært en mann inne i bildet på et tidspunkt her, vel?  :icon_lol:

Anonymous poster hash: 2eb1d...e3b

Skrevet

Som jeg sa over, det handler ikke om uttrykket. Trakorlesber er ikke utlukkende "mandige" i sinnet sitt, og lipstick lesbians er ikke utelukkende feminine. Du må enten velge å bli mer aktiv i mentalitet selv, eller du må finne noen som er mer aktiv enn deg.

For det som egentlig er problemet ditt er passivitet. Du opplever på mange måter det mange beta menn opplever når de blir satt i vennesonen, de er ikke aktive nok til å opprettholde en spennende sosial dynamikk for kvinnen, om du og de partnerne du har hatt begge har forventet denne dynamikken av den andre, så sier det seg selv at det alltid ender i vennskap.

Takk for utdypende svar!

Dette er ganske interessant, noe jeg ikke har tenkt over før. Men det er jo sånn det er!

• Liker 1
Skrevet

Deres felles barn? Hvordan er det mulig når dere var to damer? Det må ha vært en mann inne i bildet på et tidspunkt her, vel? :icon_lol:

Anonymous poster hash: 2eb1d...e3b

Det var selvfølgelig sæd fra en mann inni et rør innblandet, men det er vårt felles barn.

• Liker 5
Skrevet

62564828.jpg

Anonymous poster hash: 7166a...796

Helt feil!

Jeg er en feminin jente som er sammen med en feminin jente, og eneste problemet vi har med sex er at døgnet har for få timer, og at vi ikke har nok privatliv til å ha sex hele tiden.  :smoke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...