Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

I perioder har jeg et tørt parti rundt nesen som går fort bort bare jeg smører litt pattesalve på.

Vel, denne gangen ser det helt for jævlig ut. Det er ikke bare tørt, men det er rødheter og småkviser rundt hele nesa. Med flass på. Et parti går nedover ved siden av munnen, og litt utpå kinnet. 

Hva i alle dager gjør jeg? Jeg syntes faktisk det er flaut å gå ut. Jeg ser ut som en pepperonipizza.

Endret av Alja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det ikke blir bedre av å smøre med vanlig fuktighetskrem, så ville jeg kanskje vurdert en legetime. Kan hende det finnes noen kremer/salver på resept som kan hjelpe :-)

Skrevet

Høres ut som huden din trenger mye fukt, og ikke olje. Ikke gå i fellen og kjøp en fet krem.

Jeg bestilte "Tony moly intense dual sleeping pack" fra ebay, det er en nattkrem som inneholder mye fukt! Du får kjøpt den som "sample", og ikke er den dyr heller.

Ellers kan jeg anbefale ren aloe vera, jeg kjøpte min plante på rema1000 faktisk.

Adherma sin eksem-krem fra apoteket har også hjulpet litt. (En hvit, lang tube med lysegrønn logo)

Anonymous poster hash: 6002b...4f1

Skrevet

få en time hos hudlege!!

Hadde lignendes,småkviser som av og til klødde,sprakk opp osv. Trodde jeg hadde tørr hud.Men var perioral dermatitt..

Kan være noe helt annet som foregår med din hud,så jeg ville fått en hudlege til å sjekke den

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...