Gå til innhold

"Klar du i musa?"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er dette mannen min pleier å innlede med når han vil ha sex. For meg er der en turnoff-kommentar og jeg har sagt ifra på en fin måte. Men han glemmer seg fort. Han mener det er unormalt å ikke tenne på det spørsmålet. Noen forslag til andre måter å innlede på? Er det meg som er rar?

Anonymous poster hash: a847f...e5e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS: det skulle såklart stått klør du i musa.

Autocorrect..

Anonymous poster hash: 22b26...5c1

• Liker 2
Gjest Gjest_lakrispia
Skrevet

Haha, sykt turn off! Kan man ikke heller starte med å bare ta på hverandre? Man trenger da ikke si så innmari mye…?

• Liker 9
Skrevet

Vi er alle forskjellige! Noen liker det ene, mens andre foretrekker noe annet..

Du må være klar på at dette ikke funker for deg, ikke pakke det pent/forsiktig inn!

• Liker 1
Skrevet

Hvis du vil "åpne øynene" hans litt, så oppmuntrer du han til å teste ut teorien hans ute på byen.. ;)

• Liker 1
Skrevet

Ehm, det høres jo ut som han spør om du har sopp! Haha! Skjønner godt at det er turn off for deg!

Finnes sikkert dem som tenner på å bli spurt om det, men jeg kan i alle fall si med 100% sikkerhet at den kommentaren hadde gjort meg knusktørr!

• Liker 7
Skrevet

Kan alltids kontre med at det klør pga sopp...

Anonymous poster hash: 44678...46e

• Liker 3
Skrevet

Unormalt å ikke tenne på det spørsmålet? Seriøst? Jeg vil vel heller si at det er unormalt å tenne på et så fordummende spørsmål. 

Når han sier det, kan du jo svare noe sånn at han forstår at du ikke liker det spørsmålet. 

Anonymous poster hash: 04fab...0ce
  • Liker 3
Skrevet

Kan alltids kontre med at det klør pga sopp...

Anonymous poster hash: 44678...46e

:fnise:

Anonymous poster hash: 1c078...a8a

Skrevet

Må da være bedre å spørre om du er kåt....eller skal vi knulle :P Hehe

Skrevet

KLØR du i musa? Nei fysjda. Om han ikke tar hintet får du si rett ut at det må han slutte å si.
Jeg trodde du mente klar som i klar? i musa? , og det hadde også vært en rar ting å si med mindre han snakker dialekt.

Anonymous poster hash: ede41...02a
Skrevet

haha beste spørsmålet. Om jeg var kåt i øyeblikket ville jeg svart "Ja, klør det på snabelen din da? :P " lets have sex!!! :tronderbart:

Anonymous poster hash: e266b...e1d
  • Liker 1
Skrevet

En jeg kjenner har standard kommentarer; E du klam i hakket.....

Anonymous poster hash: 557d1...466

Skrevet

Hehe ja jeg hadde elsket den mannen. Klart det klør i skrittet, vasker meg jo så sjeldent... Varmvann er så dyrt og jeg sparer det inn, slik at jeg kan få råd til viktigere ting...  :icon_lol:

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ugh. Både en ekkel ting å si, og en kjip måte å initiere sex på. Selv om han hadde sagt "Er du kåt?" eller "Skal vi ha sex?" i stedet hadde jeg nok takka nei, eller bedt ham prøve igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...